Primera P11 2.0 SLX

nissan kuski

Aika tarkasti on mitoitettu nuo Primeran vetoakseli. Vasen katkesi 283000 km kohdalla ja oikea 296000 km, molemmissa tapauksissa akseli meni keskeltä poikki. Onneksi molemmat tapaukset sattuivat liikkeelle lähhössä, joten muita vaurioita ei syntynyt

9

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä

Ehkä 235000 ja 250000. Ensimmäisellä kerralla ihan asunnon lähellä, toisella kerralla toisella puolella kaupunkia ja jäi hankalasti risteykseen.

• Ikä...

Auton ikä taitaa merkitä enemmän kuin ajetut km:t vetoakselin kestävyyteen / ruostumiseen.

Oman 2,0 350tkm, auton ikä oli tuolloin alle 10v ja alkuperäiset akselit olivat vielä autoa myydessä.

• Tai sitten

sattunut rauhalliset kuskit. Onhan noita akseleitakin kolmea eri mallia, tuo oli vaikein löytää. Ohennus kai kuitenkin kaikissa keskellä mistä katkeaa, mutta materiaalissa ja jossin muussakin voi olla eroa mikä vaikuttaa. Nyt ei olekaan ohennusta noissa.

• Ikä...
        Tai sitten kirjoitti:

sattunut rauhalliset kuskit. Onhan noita akseleitakin kolmea eri mallia, tuo oli vaikein löytää. Ohennus kai kuitenkin kaikissa keskellä mistä katkeaa, mutta materiaalissa ja jossin muussakin voi olla eroa mikä vaikuttaa. Nyt ei olekaan ohennusta noissa.

En koskaan säästellyt kyseistä autoa eli kengitty sitä oli huolella.

• primera man....

Väittävät että ohennus on siksi että kolaritilanteissa vetari katkeaa eikä tule esim, sisälle autoon

• dsgdg

Riippuu kai myös onko akseleista revitty ne hyödyttömät tasapainotusmöntit v*ttuun joiden kohdalta ne kai poikki kans yleensä ruostuu.

• pitkän päälle datsun

Minä olen ottanut ne kumit hittoon sen jälkeen kun eka vetari napsahti poikki, en ole huomannut että vetari olis kulunut tai ruosstunut sen jälkeen.

• Olisi ehkä

kannattanut. Ei sitä kuitenkaan välttämättä päälle päin huomaa, nuokin oli kiertynyt ja lopulta katkenneet.

Olisiko ihan rahastuksen takia tehty vai joustaisiko siitä ohennuksen kohdalta. Kumimötikällä ei luulisi olevan nitään merkitystä, ruostuttaa vaan ja turhaa massaa.

• 2.0 slx -91

Vänkärin puolen akseli katkesi 250tkm ajettuna, no toiseen autoon: pösö 406 on pitänyt molemmat akselit vaihtaa pariin kertaan 225tkm ajettuna...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe