.............................................................Mun talvikon eli hamsun kaa, vaikka terrieri, joka on yorkshirenterrieri, eli kääpiäterkka/terrieri/koira/hauva vaik se nukkuu mun huonees?
Voiko terkka/terrieri sopia?
3
115
Vastaukset
- Tiedän miten käy (:
En nyt olisi niin varma ,kun, terkat (Eli terrierit) haukkuu aika paljon se voisi nimittäin herättää hamsterin päivällä, mutta, LUULISIN, että kyllähän se KÄYTÄNNÖSSÄ sopisi :).
- gffhgjgj
Terrierit jalostettu pikkuriistan perään eli älä pidä hamsua siten että koirasi saattaa vahingoittaa sitä..Koira eri huoneeseen kun talvikko vapaana.
Terrierit ei sovellu jyrsijöiden kera koska ne on sen saalista. - nettihiirulainen
Meidän vanhempi parsonrusseli pääsi vuosia sitten (edellisessä kodissaan) tappamaan neljäkymmentä marsua... Kuulin kasvattajalta, jonka luo koirani tämän tihutyön jälkeen palautui, että marsuissa ei ollut näkynyt pisaraakaan verta, kun ne oli niin siististi ravistettu hengiltä... Koiran aiempi omistaja oli ollut ilmeisesti töissä jollain maatilalla, missä kasvatettiin mm. kaneja ja marsuja käärmeiden ruuaksi (eläinkauppojen pakastealtaista näitä myydään). Marsut olivat olleet kaikki raskaana, ja niitä pidettiin jossain ulkotarhassa kesällä. Koira oli ollut eräänä päivänä työpaikalla mukana, ja oli löytänyt marsuhäkin ihanine sisältöineen. Ei siinä paljon kanaverkko koiraa pitele... Henki pois joka jyrsijältä. Koira palautui kasvattajalle (oli sijoituskoirana), ja minä sain koiran sitten itselleni vähän myöhemmin... Ei ole muuten hiiriä tai myyriä meidän tontilla. Kaksi parsonia on pitänyt siitä huolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014