Kerro mitä mieltä olet mun äänestä?
17
62
Vastaukset
- Laulajien Kouluttaja
huomaan et pelkäät jotenki laulaa tos ku laulat pelkästään kimeitä äänii :D yritä saada tota heiveröisyyttä äänestäs pois harjoteltavaa riittää :)
- Minnn:ä
:D kiva kiitos avusta! entä muut? lisää kommentteja
- Doggie00
Todella kaunis ääni. Ehkä hieman ujoutta/heiveröisyyttä kuulen mutta pienellä harjoittelulla paranee:-) koeta olla rohkea. Todella todella ihana ääni sinulla
Doggie00 kirjoitti:
Todella kaunis ääni. Ehkä hieman ujoutta/heiveröisyyttä kuulen mutta pienellä harjoittelulla paranee:-) koeta olla rohkea. Todella todella ihana ääni sinulla
Kiitos! harjoittelen ja olen vielä nuori, joten ääni vielä voi kehittyä :D
- Koira-98
Kaunis ääni(:
:D Lisää vaan kommauksia :D :D
- laizalove
Todella kaunista ;3
Onko lisää parannusehdotuksia? muutakuin siis tuolla alussa esitetyt.... :D
Kiitos sinulle laizelove! - kommatkaa!
vielä saa kommentteja tulla :D
- bakfeug
tuntuu et sä jännität tota ääntäs hirveesti ja ääni riittää vain juuri ja juuri laulamiseen.
- deeplove
jotenki ääni vähä värisee kun laulat korkeelta mutta tosi kaunis ääni sulla!(:
- xh004l3x
helari.
- joku..
Ihana ääni;3
- lifemocker
ihan ok... jos haluat oikeasti kehittää ääntäsi niin laulutunneille mars! :)
Kiva kiitos kaikille! :D
- Tyttö12v
Parempi laulaa ku mää :)
No hei, jos sä oot 12 v. niin sukin ääni kehittyy vielä. Mä oon 16 v :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756