Minulla on 3-vuotias narttu. Ja eilen huomasin, että nuolee kovasti peräpäätä. Ja huomasin, että tulee ruskeaa vuotoa, ei ole pahanhajuista. Mistä voi olla kyse? Juoksut ne ei ole koska ne on loppunut n.viikko sitten...
Ruskeaa vuotoa..
2
7346
Vastaukset
- Pröysteitä varmaan
Lainattu bostoni foorumilta:
''Anaalin haju on kyllä ihan omansa, sellainen voimakas, metallinen, eläimellinen löyhkis. Vähän sinappiarominen. Miten tuota nyt kuvailisi.
Kerran säikähdin, kun Natskulta tuli juoksun jälkeen ruskeaa vuotoa vähäsen ja ei kun eläinlääkäriin... pelkäsin tietysti kohtutulehdusta. No. Eläinlääkäri totesi että se oli varmaan vain juoksun viimeisiä plöräyksiä, hyytynyt sinne ja tuli sitten kerralla ulos...
Kannattaa varmaan katsoa, vaivaavatko ne anaalirauhaset muuten. Eli kutiaako peräpää. Jotenkin vain tuntuu epätodennäköiseltä, että pennulle olisi edes ehtinyt sitä eritettä kehittyä...?
Tässä olen Dinan juoksua odotellut ja ihmetellyt, että koska se alkaa. On mahdollista, että sillä on juoksu ollut, mutta se on ollut niin huomaamaton, ettei merkkejä ole näkynyt. Natskuhan pitää muutenkin Dinan puhtaana, pesee pepun ja mahan joka päivä.
Ja sitten tulee pussailemaan... ihanaa... ''
-> http://www.createphpbb.com/bostoni/viewtopic.php?t=73&sid=a260821cba40a18f67052416236c5cb2&mforum=bostoni
Meillä tasaantui juoksut lihan myötä ja anaalivaivat eli ruokavalion tarkastus jälleen. Kuivamuonissakin löytyy lihapitoisia/vähä viljaisia merkkejä jos ei halua barffamaan ruveta. mm. Acana, ANF, Orijen ja Taste of the wild. Googlettamalla esimerkiksi Acana tai Taste of the wild koiranruoka löytyy kohtuu hintaisia paikkoja mistä aloittaa kokeilu :) - hulestunutemäntä
Tänään käytiin lääkärissä ja olihan se märkäkohtu. Nyt koiruliini on leikkauksessa. KOhta haetaan kotiin. Jos jollakin kokemuksia parantumisesta/tai jälkioireista yms, ois kiva kuulla :)
Nyt toivotaan että kaikki menee hyvin.
Mutta suosittelen kyllä kaikkia viipymättä menemään lääkäriin jos tulee yhtään oireita märkäkohdusta. Mielummin turhaa viedä ku jäädä odottelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819