jotka joutuvat elämään tällaisissa olosuhteissa... miehet hoi, jos yhtään välitätte lapsistanne, ette anna niiden uusien väliaikaisten suhteiden puuttua oman perheenne lasten asioihin.
Voi näitä lapsiparkoja
10
116
Vastaukset
- totta
Totta, ei kannata uusien väliaikaisten suhteiden puuttua lasten asioihin. Oikeastaan niitä väliaikaisia uusia suhteita ei kannata esitellä lapsille ollenkaan, miksi kannattaisi, jos kyseessä kerran väliaikainen suhde? Väliaikainenhan tarkoittaa sananmukaisesti sitä, ettei se kestä vaan päättyy pian.
Kun suhde on vakaalla pohjalla ja päämääränä yhteinen tulevaisuus, on juttu sitten ihan toinen. Tällöin tutustuminen lapsiin on paikallaan, ensin pikkuhiljaa aikaa yhdessä viettämällä, tämän jälkeen vasta yhteenmuutto ja perheytyminen. Tässä tapauksessa myös tämä uusi puoliso on perheenjäsen, myös niille lapsille.- 5xperheenjäsen
Harva varmaan väliaikaisia suhteitaan lapsille esitteleekään, mutta toisaalta lapsille ei ole yhtään sen helpompaa, jos tutustutaan "vakaalla pohjalla" suhteeseen, joka muutaman vuoden kuluttua kariutuu ja taas tutustutaan uuteen vanhempaan ja suhde taas muutaman vuoden kuluttua kariutuu jne... Eihän kukaan voi taata, että mikään suhde kestää siihen "kunnes kuolema erottaa".
- lissu joutais kuolla
Bua-hah-haaaaa idiootti
- Lissu se jaksaa jauh
Mun lapsen isän kanssa mulla oli väliaikainen suhde ku erottiin 17 yhteisen vuoden jälkeen. Nykyisen mieheni kanssa oon ollut kahdeksan vuotta, ja toivottavasti oon loppuelämäni.
Miten sä saatoit tehdä lapsia väliaikaisessa suhteessa?? Sellainenhan se oli kun sut kerta jätettiin. Voi sun lapsiparkoj, ja äitikin vielä tollainen mielisairas kehis. - --------
Mieheni oli exänsä kanssa 3 vuotta. Saivat lapsen samantien ja erosivat.
Minä ja mieheni olemme olleet aviossa pian 15 vuotta ja meillä on 3 yhteistä lasta. Ja hyvin pyyhkii edelleen.
Olenko minä se "väliaikainen uusi suhde"? - loity8959
Meille ei ole koskaan ex mies tunut naisiaan yhtään ainutta minun ja lasten näkyville. Hän kunnioittaa meidän rauhaa ja yksityisyyttä, eikä levittele asioitamme naistensa korviin, jotka juoruisivat ympäri kyliä. Onneksi olemme saaneet olla täysin rauhassa, ja nehän ovat sen miehen juttuja, eikämiedän, siksihän se mies eroon lähti vaimosta ja lapsita, että saisi riekkua kenen kanssa tahnasa. Miksi siist tuoda onglemasutturat meille? En käsitä.
- olemme onnekkaita
Meille ei ole koskaan mies tuonut ex-naistaan yhtään ainutta kertaa minun ja lasten näkyville. Hän kunnioittaa meidän rauhaa ja yksityisyyttä, eikä levittele asioitamme ex-naisensa korviin, jotka juoruaisivat ympäri kyliä. Onneksi olemme saaneet olla täysin rauhassa, ex-nainenhan on miehen menneisyyttä, ei meidän, hän halusi eroon ex-naisestaan, muttei lapsistaan, miksi pitäisi antaa ex-naisen puuttua meidän perhe-elämään. Miksi siis tuoda ex-ongelmasuttura meille? En käsitä.
Onneksi mies on pitänyt exänsä ruodussa, eikä anna tämän häiriköidä meidän elämää ollenkaan. Olemme onnekkaita, kun emme ole joutuneet tekemisiin miehen ex-akan kanssa, vaan olemme saaneet elää rauhassa omaa perhe-elämäämme. Miehen lapset ovat toki äidillään joka toinen viikko, mutta mitään asiaa ei ex-vaimolla ole meidän kotiin eikä meidän elämään. - mekin olemme
olemme onnekkaita kirjoitti:
Meille ei ole koskaan mies tuonut ex-naistaan yhtään ainutta kertaa minun ja lasten näkyville. Hän kunnioittaa meidän rauhaa ja yksityisyyttä, eikä levittele asioitamme ex-naisensa korviin, jotka juoruaisivat ympäri kyliä. Onneksi olemme saaneet olla täysin rauhassa, ex-nainenhan on miehen menneisyyttä, ei meidän, hän halusi eroon ex-naisestaan, muttei lapsistaan, miksi pitäisi antaa ex-naisen puuttua meidän perhe-elämään. Miksi siis tuoda ex-ongelmasuttura meille? En käsitä.
Onneksi mies on pitänyt exänsä ruodussa, eikä anna tämän häiriköidä meidän elämää ollenkaan. Olemme onnekkaita, kun emme ole joutuneet tekemisiin miehen ex-akan kanssa, vaan olemme saaneet elää rauhassa omaa perhe-elämäämme. Miehen lapset ovat toki äidillään joka toinen viikko, mutta mitään asiaa ei ex-vaimolla ole meidän kotiin eikä meidän elämään.Mekin olemme erittäin onnekkaita kun mieheni ei ole antanut ex-vaimonsa häiritä meidän elämää, vaan teki heti alussa selväksi, että nyt on erottu ja sillä selvä, ja että lasten elämässä hän haluaa toki olla läsnä edelleen erosta huolimatta, mutta ex-vaimon on aivan turha yrittää päsmäröidä ja tossuttaa enää. Teki sitä koko avioliiton ajan ja mies sai tarpeekseen.
Miksi meidän pitäisi päästää miehen ex-vaimo meille kotiin meitä haukkumaan ja kiusaamaan ja kahvittelemaan niin kuin ei olisi koskaan aiheuttanut mitään hankaluuksia, vaan olisimme muka jotain sydänystäviä? Ensin teki mieheni elämästä helvettiä liiton loppuvuosina, sitten jatkoi samaa ja vielä pahempaa eron jälkeen ja katkeruuksissaan teki hallaa lapsillekkin ja yritti mustamaalata isää jopa näille, miksi meidän pitäisi kahvitella sellaisen ihmisen kanssa?
Kaikkein parasta on kun mies ajattelee perheensä ja rakkaittensa parasta, ja pitää puolisonsa ja kaikki perheensä lapset, niin omat, puolisot kuin mahdolliset yhteisetkin suojassa kiusaamiselta. Mies itsekin sanoi, että ex-vaimonsa on äärettömän katkera ja mielensä järkkynyt pahasti, ja ettei hän ole hyvää seuraa meille. Lapset tietenkin äitiään rakastavat ja tarvitsevat, ja me kunnioitamme miehen lasten välejä äitiinsä emmekä mustamaalaa lapsille äitiä, vaan olemme sellaisen typerän käytöksen yläpuolella, mutta mitääna asiaa ex-vaimolla ei ole meidän kotiimme eikä meidän perheemme asioihin. - täysin totta
mekin olemme kirjoitti:
Mekin olemme erittäin onnekkaita kun mieheni ei ole antanut ex-vaimonsa häiritä meidän elämää, vaan teki heti alussa selväksi, että nyt on erottu ja sillä selvä, ja että lasten elämässä hän haluaa toki olla läsnä edelleen erosta huolimatta, mutta ex-vaimon on aivan turha yrittää päsmäröidä ja tossuttaa enää. Teki sitä koko avioliiton ajan ja mies sai tarpeekseen.
Miksi meidän pitäisi päästää miehen ex-vaimo meille kotiin meitä haukkumaan ja kiusaamaan ja kahvittelemaan niin kuin ei olisi koskaan aiheuttanut mitään hankaluuksia, vaan olisimme muka jotain sydänystäviä? Ensin teki mieheni elämästä helvettiä liiton loppuvuosina, sitten jatkoi samaa ja vielä pahempaa eron jälkeen ja katkeruuksissaan teki hallaa lapsillekkin ja yritti mustamaalata isää jopa näille, miksi meidän pitäisi kahvitella sellaisen ihmisen kanssa?
Kaikkein parasta on kun mies ajattelee perheensä ja rakkaittensa parasta, ja pitää puolisonsa ja kaikki perheensä lapset, niin omat, puolisot kuin mahdolliset yhteisetkin suojassa kiusaamiselta. Mies itsekin sanoi, että ex-vaimonsa on äärettömän katkera ja mielensä järkkynyt pahasti, ja ettei hän ole hyvää seuraa meille. Lapset tietenkin äitiään rakastavat ja tarvitsevat, ja me kunnioitamme miehen lasten välejä äitiinsä emmekä mustamaalaa lapsille äitiä, vaan olemme sellaisen typerän käytöksen yläpuolella, mutta mitääna asiaa ex-vaimolla ei ole meidän kotiimme eikä meidän perheemme asioihin.Niin, lapsethan tuossa kärsii, mutta he itse ei voi sille mitään, että isä ei heistä välitä. Jos isä antaa lapsilleen esimerkin ettei äidistä tarvi välittää, ja ennemmin majailee vieraamman ihmisen kanssa, niin eipä ole hyvä kasvualusta lapsille. Pienet lapset muistaa aikuisena hyvin miten isää on manipuloitu heitä vastaan.
- Ihmisen paha olo
paljonhan näitä uusia perheitä perustetaan, se kuinka elämä jatkuu on vaikeaa.
Jos lapsia on molemmilla, lasten on vaikeaa löytää mitään yhteistä, heitä pakotetaan. Jo sekin, että lapset ovat eri ikäisiä, heillä on eri kaveripiiri ja niissä lähivanhempien kodeissa erilainen kulttuuri.
Lasten elämästä otetaan kaikki lapselle kuuluva monesti pois, lapsi ei enää saa viettää edes syntymäpäiviään, sillä uusiovanhempi ei salli sukulaisia kylään.
Uusperhehän ei lähde samasta asemasta kuin ydinperhe. Uusperheessä naisen ja miehen suhde on lähtötilantessa seksuaalinen toiminta, se ei perustu yhteisen asian rakentamiseen samalla tapaa kuin ydinperheen kohdalla. Uusperheet ovat hätähuuto yhteiskunnalle.
uusperheen uusioihminen on kateellinen toisen lapsille ja yrittää kaikin tavoin orjuuttaa lapsia, laittaa heille omia määräyksiään, kohtelee huonosti.
Mitä vähemmään näitä uusperhitä on sen parempi. Jo tässäkin ketjussa tuo onneton " Bua-hah-haaaaa idioott" kirjoittaja Lissu joutaa kuolla kertoo selkeästi kuinka pahoin ihminen voi uusperheessä. Kun tuota kirjoitusta katson mietin todella, minkälainen ihminen kirjoittaa tuollaisen lausekkeen, mitä hänen sisinmäsään oikein on, miten paljon ahdistaa ja miksi. Tervettä tuo nyt ainakaan ei ole.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725