Hintaseuranta Z&AcroS

XperiaHinta€

Eli tänne halvimmat hinnat mitä ootte löytäneet näille kolmelle puhelimelle: Xperia Z, Xperia ZL ja Xperia Acro s. Hintoja ympäri maailmaa ja myös postikulut jotka tiedät.

6

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOMOJA!!!!!PERKELW!!!!!!

VASTATKAAAAAAA PERSEKARVAT!!!! VITUN KULTA MUNAT HAISTAKAA PASKA NEEKEERIN KASSIEN IMIJÅTTT!!!!!!?????

• kaljaa kioskeihin

Olet vaan niin paska yksilö, ettet osaa itse googlata hintoja. Syöksy sementtiin kun et muuta osaa.

• HakaFinlandia

Kalaja on nii helevetin pashkaa eträ jumalauta lipmsa Pimpsa on palijon parempaah nam!! Taih Shiideri!!!

ja Asiaan:

Ymmärrän aloittajaa hyvin. Yksinkertaista, vaikka tuommoiset kaljakallet ei pointtiasi ymmärräkkään.

Suomessa kaikki on kallista. Joten sinun kannattaa Googlettaa Esim: Britti- HintaSeurantoja (briteissä on halvinta elektroniikkaa kuin koko euroopassa.

Mutta hyvä sivu on
        Www.Simplyelectronics.net
        ja
        Www.Amazon.co.uk

Itse tilasin ensimmäisestä sivustosta oman Sony Xperia T puhelimeni ja Tilaukseen menee joko tuo Xperia Z malli tai Samsung Galaxy S4.

• just. :-
        HakaFinlandia kirjoitti:

Kalaja on nii helevetin pashkaa eträ jumalauta lipmsa Pimpsa on palijon parempaah nam!! Taih Shiideri!!!

ja Asiaan:

Ymmärrän aloittajaa hyvin. Yksinkertaista, vaikka tuommoiset kaljakallet ei pointtiasi ymmärräkkään.

Suomessa kaikki on kallista. Joten sinun kannattaa Googlettaa Esim: Britti- HintaSeurantoja (briteissä on halvinta elektroniikkaa kuin koko euroopassa.

Mutta hyvä sivu on
        Www.Simplyelectronics.net
        ja
        Www.Amazon.co.uk

Itse tilasin ensimmäisestä sivustosta oman Sony Xperia T puhelimeni ja Tilaukseen menee joko tuo Xperia Z malli tai Samsung Galaxy S4.

Juupa juu...

• hehjeh.
        just. :- kirjoitti:

Juupa juu...

hehheh.

• ö-ryhmä

Keskustelun taso on suoli24:n tapaan parasta A -ryhmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe