Moips!
Minulla on 2 noin 4 kuukautta vanhaa kääpiökania leijonanharjas ja luppa joten voiko niin nuoria pitää pihalla talvella -2-3 asteessa
APUAA TARVITAAN!
3
172
Vastaukset
- Kluppapa
Kaipa ne vähän aikaa tarkenee, jos ei jatkuvasti oo. Ainaki mun kani menee mielellään parvekkeelle, kun oli alle -10 pakkasta.
- marskin simpanssi
Kaneja voi vain käyttää ulkona, kun eivät ole kesästä-syksystä asti ulkona asuneet (kasvattavat silloin paksumman talvikarvan). Niitä ei kannata vielä laittaa ulos asumaan.
- mariannel1
Ei kannata pitää ulkona jatkuvasti, tosiaan voi ottaa esim syliin tai just parvekkeelle kun itsekin käy, muttei voi pitää jatkuvasti, niinkuin joku tuossa jo mainitsi. Keväällä, kun alkaa lämpeemään ja laitat kanit ulos, voit ne siitä asti pitää ulkona talveen asti, koska tosiaan itse säätelevät turkkinsa tiheyden sään mukaan. Mtta jos tosiaan pidät sisällä heti kun syksy kylmenee, niin ei kannata pistää yhtäkkiä ulos. Kani tarkenee kyllä, jos tosiaan ulkona vaan asuu keväästä asti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069