mä oon 16v..ehdotelkaa jotai harrastuksia :P tähän mennessä ei oo mieleen tullu hyvää ideaa.oon harrastanu skeittausta mut innostus meni.talvel snoukkaan vähä :P asun kuopios...ehdotuksia harrastuksist mis tääl päin ois hyvät mahdollisuudet! kiitos :)
harrastus ehdotuksia!
7
1032
Vastaukset
- Zerstörer
Radio-ohjattavat lennokit ovat mukava ja kehittävä harrastus. Lennokkeja on mukava rakennella ja etenkin lennättää. Kuopiossa on hyvin toimiva lennokkikerho jolla on maan paras lennokkikenttä.
Käy tutustumassa lähemmin jos kiinnostuit aiheesta.
http://www.kuopionlennokkikerho.net - tila
Voisit kokeilla salilla käymistä. Minäkin käyn kolme kert. vko:ssa. Kannattaa kokeilla!
- Harrastaja
Terppa
Oon sitä mieltä ,että jos kerran Kuopissa asut niin retkeily ehdottomasti. Ensin lyhyitä retkiä ja sitten kunnon vaellukselle. Kannattaa kokeilla. - Hesalainen_91
Ite ainaki harrastan sitä..:) Ja on tosi kivaa!
Siis jos vaan yhtään tykkäät luistelusta, nii kannattas kokeilla! Tai taitoluisteluu x) - PMä
Kuopiossahan on seura lajiin ja hallikin Hotelli Rauhalahdessa. Pääset varmaan seuranvuorolla kokeilee kiipeilyä ennenkuin päätät?
Yhteystiedot löytynee varmaankin hallilta.
t:PMä
http://kotisivu.mtv3.fi/mountaineeringclubespoo - Nimetön
Kuopiossa on hyvä suht nuori Kendoseura!
Terv. ei kuopiolainen. - Anonyymi
Jalka pallo on hyvä harrastus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875