Onko joku ollut näillä Nazarin Lucky 3 Star *** äkkilähdöilä, nyt olis 399€ viikon matkoja ja kiinnostais tietää minkälaisia hotelleja ihmisillä on ollut, näissä kun on määrittelemätön majoitus, mutta kuitenkin kolmen tähden AI hotelli, kertokaa kokemuksia kannattaako ottaa tämä vai suosiolla puolet halvempi viiden tähden hotelli, kaksi aikuista ihmistä olisi lähdössä
Nazar Lucky 3 Star *** ai kokemuksia?
4
2063
Vastaukset
- m <3
Nina, kannattaa ottaa. kaks kertaa ollaan oltu, ja hinta-laatu kohdallaan kummallakin kerralla.
Jos teille on ehdottoman tärkeetä, että päädytte juuri Alanyaan lähelle kaikkia aktiviteetteja, ettekä vaikka johonkin resortiin vähän kauemmas ja rauhallisemmalle paikalle, niin sitten ottakaa se mistä tiedätte varmasti, minne päädytte. Meillä tosiaan kävi hyvä tuuri kummallakin kertaa kun tuo Lucky Star otettiin. Ei ollut mitään valittamista ja kummatkin hotellit olivat normaaleja Nazarin listoilla olevia hotelleja. Aikaisin keväällä varmaan on mahdollista saada tosi hyväkin hotelli tällä hintaa, kun sesonki on vasta aluillaan. - rahalle vastinetta
tässä meidän kokemuksemme parin vuoden takaa juhannuksen aikaan Lucky Star 3:sta pääsimme siis River Gardeniin Belekiin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9969113 - 1 ja 3
Itse olin pari kesää sitten Kusadasissa vastaavalla reissulla. Hotelli oli Surtel, keskustahotelli jossa kolme tähteä. Uimahalli katolla, pieni lätäkkö jonka vesi niin kuumaa ettei edes virkistänyt. Ruoka ihan jees, tosin melko samanlaisia.
Vaikka kuulostaa negatiiviselta alulta, niin olin tyytyväinen. Hintaa tuo alle 400 euroa, ja siihen sisältyi kaikki. Hintakin oli niin halpa, ettei tarvinut sitoa itseää kiinni hotelliin vaan hyvällä omallatunnolla voi syödä myös muualla. Tyypillinen kolmen tähden hotelli, en enempää odottanutkaan.
Suurempi porukka ei välttämättä mahdu samaan huoneeseen näillä reissuill, riippuu hotellista. se kannattaa ottaa huomioon. Ja lasten kanssa myös tuo altaan koko yms on tärkeitä, joten kannattaa miettiä... Ei huono vaihtoehto kuitenkaan jos haluaa halvalla reissuun. - Anonyymi
Olisin tilannut matkan nazarilta yksin minulle mutta mistään ei näkynyt hintaa yhdelle vaan ainoastaan kahdelle. Jäi matka tilaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593508- 1511768
- 1311548
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1351469- 931369
- 1111234
- 761071
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71059Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3251054- 45823