Nazar Lucky 3 Star *** ai kokemuksia?

Nina1978

Onko joku ollut näillä Nazarin Lucky 3 Star *** äkkilähdöilä, nyt olis 399€ viikon matkoja ja kiinnostais tietää minkälaisia hotelleja ihmisillä on ollut, näissä kun on määrittelemätön majoitus, mutta kuitenkin kolmen tähden AI hotelli, kertokaa kokemuksia kannattaako ottaa tämä vai suosiolla puolet halvempi viiden tähden hotelli, kaksi aikuista ihmistä olisi lähdössä

4

2473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m <3

Nina, kannattaa ottaa. kaks kertaa ollaan oltu, ja hinta-laatu kohdallaan kummallakin kerralla.
      Jos teille on ehdottoman tärkeetä, että päädytte juuri Alanyaan lähelle kaikkia aktiviteetteja, ettekä vaikka johonkin resortiin vähän kauemmas ja rauhallisemmalle paikalle, niin sitten ottakaa se mistä tiedätte varmasti, minne päädytte. Meillä tosiaan kävi hyvä tuuri kummallakin kertaa kun tuo Lucky Star otettiin. Ei ollut mitään valittamista ja kummatkin hotellit olivat normaaleja Nazarin listoilla olevia hotelleja. Aikaisin keväällä varmaan on mahdollista saada tosi hyväkin hotelli tällä hintaa, kun sesonki on vasta aluillaan.

• rahalle vastinetta
    • 1 ja 3

Itse olin pari kesää sitten Kusadasissa vastaavalla reissulla. Hotelli oli Surtel, keskustahotelli jossa kolme tähteä. Uimahalli katolla, pieni lätäkkö jonka vesi niin kuumaa ettei edes virkistänyt. Ruoka ihan jees, tosin melko samanlaisia.

Vaikka kuulostaa negatiiviselta alulta, niin olin tyytyväinen. Hintaa tuo alle 400 euroa, ja siihen sisältyi kaikki. Hintakin oli niin halpa, ettei tarvinut sitoa itseää kiinni hotelliin vaan hyvällä omallatunnolla voi syödä myös muualla. Tyypillinen kolmen tähden hotelli, en enempää odottanutkaan.

Suurempi porukka ei välttämättä mahdu samaan huoneeseen näillä reissuill, riippuu hotellista. se kannattaa ottaa huomioon. Ja lasten kanssa myös tuo altaan koko yms on tärkeitä, joten kannattaa miettiä... Ei huono vaihtoehto kuitenkaan jos haluaa halvalla reissuun.

• Anonyymi

Olisin tilannut matkan nazarilta yksin minulle mutta mistään ei näkynyt hintaa yhdelle vaan ainoastaan kahdelle. Jäi matka tilaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      136
      7580
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7051
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3593
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      137
      3216
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2754
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2298
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1556
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe