Nazar Lucky 3 Star *** ai kokemuksia?

Nina1978

Onko joku ollut näillä Nazarin Lucky 3 Star *** äkkilähdöilä, nyt olis 399€ viikon matkoja ja kiinnostais tietää minkälaisia hotelleja ihmisillä on ollut, näissä kun on määrittelemätön majoitus, mutta kuitenkin kolmen tähden AI hotelli, kertokaa kokemuksia kannattaako ottaa tämä vai suosiolla puolet halvempi viiden tähden hotelli, kaksi aikuista ihmistä olisi lähdössä

4

2100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m <3

Nina, kannattaa ottaa. kaks kertaa ollaan oltu, ja hinta-laatu kohdallaan kummallakin kerralla.
      Jos teille on ehdottoman tärkeetä, että päädytte juuri Alanyaan lähelle kaikkia aktiviteetteja, ettekä vaikka johonkin resortiin vähän kauemmas ja rauhallisemmalle paikalle, niin sitten ottakaa se mistä tiedätte varmasti, minne päädytte. Meillä tosiaan kävi hyvä tuuri kummallakin kertaa kun tuo Lucky Star otettiin. Ei ollut mitään valittamista ja kummatkin hotellit olivat normaaleja Nazarin listoilla olevia hotelleja. Aikaisin keväällä varmaan on mahdollista saada tosi hyväkin hotelli tällä hintaa, kun sesonki on vasta aluillaan.

• rahalle vastinetta
    • 1 ja 3

Itse olin pari kesää sitten Kusadasissa vastaavalla reissulla. Hotelli oli Surtel, keskustahotelli jossa kolme tähteä. Uimahalli katolla, pieni lätäkkö jonka vesi niin kuumaa ettei edes virkistänyt. Ruoka ihan jees, tosin melko samanlaisia.

Vaikka kuulostaa negatiiviselta alulta, niin olin tyytyväinen. Hintaa tuo alle 400 euroa, ja siihen sisältyi kaikki. Hintakin oli niin halpa, ettei tarvinut sitoa itseää kiinni hotelliin vaan hyvällä omallatunnolla voi syödä myös muualla. Tyypillinen kolmen tähden hotelli, en enempää odottanutkaan.

Suurempi porukka ei välttämättä mahdu samaan huoneeseen näillä reissuill, riippuu hotellista. se kannattaa ottaa huomioon. Ja lasten kanssa myös tuo altaan koko yms on tärkeitä, joten kannattaa miettiä... Ei huono vaihtoehto kuitenkaan jos haluaa halvalla reissuun.

• Anonyymi

Olisin tilannut matkan nazarilta yksin minulle mutta mistään ei näkynyt hintaa yhdelle vaan ainoastaan kahdelle. Jäi matka tilaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      189
      8593
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4738
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4228
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3772
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2980
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2676
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2481
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2193
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2167
    Aihe