Hei.
No olen n 18 ja olen miettinyt aina että mikä poikia kiinnostaa puolialastomissa ja iso rintaisissa tytöissä.
Mikä vika on nuorissa tytöissä joilla on pienet rinnat ja melko peittävät vaatteeet.?
Onko meikki tarpeen itse en meikkaa.?
Olen melko normaali nuori nainen ja seurustelen sellaisen pojan kanssa joka lopulta hyväksyi minut tälläisenä..
Haluan teiltä pojat vastauksia ja tytöt kertokaa jos olette kokeneet tai koette tälläistä.
Miksi pojat aina haluavat paljasta pintaa.?
18
552
Vastaukset
- GetStoned1
ei mitää vikaa. mun mielest meikit on rumat ja pukeutukoo kuka miten haluu
- Kysyn ?
Kuka haluaa ja mitä. Tytöt miksi pukedutte paljastaviin paitoihin meikkaatte monesti aivan liikaa olisi edes kevyt ja kaunis meikki yms poikien takia ?
- hukkapätkä95
Päiviä. Oon melkeen (juu niin tärkeetä olla jo melkeen iso poika että pakko sanoa näin pelkän 17v sijasta :P) 18v poika, ja noh... Let's face it paljas pinta vetää poikia puoleensa jo ihan luonnollisten viettien takia. Ite tykkään pienirintasemmista tytöistä eikä kyllä kauheesti nappaa raskaasti meikatyt tylleröt. Tärkeintähän tietysti ois jos tytöltä tulis kiinnostuksen osotusta :D kun ei oo oikeen uskoa ulkonäköön että kehtaisin ite mennä puhuu. Ps. Mieluummin hyvä pylly ku isot rinnat ;)
- 17wtyttö
Sama asia kysyä että mikä miehiä siinä viehättää, on ku kysysit että miks naiset tykkää komeista miehistä.. Ei kai kenenkään tarvitse perustella mieltymyksiään, tykkää kukin mistä tykkää, ei miehiä voi tolleen yleistää, kaikki on erilaisia.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
älä yleistä sanalla "aina".
- kauriinvasa
Miksi te tytöt tykkäätte enemmän komeista miehistä. Mikä vika on meissä pienikokoisissa silmälasipäisissä pojissa, ei tahdo seura kelvata, vaikka oon meilestäni ihan kiva?
- jonnys
Kyllä miehet ja jätkät tuijottelee jos on paljon paljasta pintaa. Mutta vain tuijottelee. Loppu menee sitten sen mukaan millainen on tytön persoonallisuus, miten kiva hänen kanssaan on jutella ja miten kivasti yleensä suhtautuu muihin ihmisiin eikä vain peilaile itseään ja kalastele poikien katseita.
- 13wPoika
Vähä kismittää tuo ett poikia aina luullaa sioks. Ite en muuta pyyä ku ett osaa pitää huolta itestään. ja joo. se kyl o aika totta ett monet miehet on sikoi. mut ei kaikki. valtkaa vaa ne oikeet. Ite tykkään jos voi puhua aina ja tykkään kans halimisesta. Ei vaatteita pois
- lifemocker
mikä tyttöjä kiinnostaa vähäpukeisissa miehissä?
- kkkkko
En ole itse huomannut tuollaista.
Et sanonut mitään esimerkkiä, miksi ajattelet poikien kiinnostuvan vain isotissisistä puolialastomista tytöistä.
Itse olen pienirintainen ja pukeudun aika ja peittäviin vaatteisiin, vaikka minulla onkin hoikka treenattu vartalo. En sitä kuitenkaan esittele. Kuitenkin saan pajon huomiota miehiltä. En ole kertaakaan törmännyt mieheen, joka olisi erikseen maininnut haluavansa isotissisen tytön, joka pukeutuu pieniin vaatteisiin. Nämä halvan näköiset tytöt saavat esim. baarissa seuraa, koska miehet luulevat heidän olevan helppoja yhdenillan juttuja, vaikka he eivät sellaisia välttämättä edes ole. - enolemestarisikiusaa
Miksi te tytöt ette tykkää meistä harrypotterkyniksistä? Te vain tykkäätte niistä mestarisikiusaajista -.-!
- Professori Spörge
Luonnonlaki. Lisääntyminen on ihmisen tehtävä (näin sanoi Jeesus jolta kadotus sinut pelastaa) ja mikäs siihen viettelis paremmin ku paljas pinta. Joten jos on valittamista niin stfu :----D t.Spörge: DDDD
- Spärde_l0l
Ilmaisit asian erinomaisesti Spörge t. Spärde
- tieteellinenmies17:D
Isot rinnat ja leveä lantio merkkaavan miehelle sitä että nainen on hyvä synnyttämään. Tämä on karu luonnollinen totuus ja siitä johtuu se että miksi sellaiset naiset miellyttävät miehiä. Jos käyttää peittäviä vaatteita on loogista että silloin kurvit eivät pistä silmään ja kiinostus on vähäisempää.
- Kysyn ?
Tuo nyt oli kaukaa haettu et peittäviä vaatteita käyttävät eivät saisi poikakaveria, miestä. Kyllä luonnne ratkaisee asian vaikka olisi paljastavasti pukeutunut. Itseäni ei huomiohuorat kiinnosta no onneksi en rintoja esitteleviä paljon tunnekkaan.
- renttuoulusta
Paljastavat vaatteet aina nam ja pienet rinnat sitä enemmän :-) joten makuja monia
- ibanezonparas
Peittävät vaatteet > paljastavat vaatteet all the way! :)
http://data.whicdn.com/images/10730383/cute-fashion-girl-lace-photography-sweater-Favim.com-63164_large.jpg
^^ Siinä vähän osviittaa mitä tarkoitan : ) Tämä siis 16v miehenalun mielipide :D Vihatkaa rauhassa. - Eudikdjfjfufududkkx
Mä en jaksa näitä suomi24 valituksia alfauros ja -naaraista,ja siitä ettei normaaleja kelvata. Rupeen kyllästymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924