mitä mieltä ootte yhdessä olosta "eron"
jälk. haluisin päästä ex eroon mutkun hän aina soittaa/txtaa sanoo kaipaavansa.
yksinäinen
yksin
1
305
Vastaukset
- maimi
Oliko sana ero?
;iten voi jos on päättänyt erota mitenkään epäselvää?
Siis päätelmä, et ole oikeesti päättänyt.
Minä kun päätin erota, niin meni vielä pari vuotta ja me sitä asiaa kehiteltiin ja kypsytetiin. Sitten kun se bänks tuli niin siinä molemmat nosti kuohuviinilasillisen, et just, nyt!
Eikä oo sekunttiakaan kaduttanut minua aineskaan, en ole sellaisista asioista puhunu enää ex kans. Vaan tärkeet lapsiasiat vain...
En vois exää muuta kuin luurin päässä ees sietää,hö kaipaa... Hei hommanne on pihalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542774
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 78797
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 86650
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565