näätte jossai tytön jolla on erikoiset, tyylii tällaset hiukset -->
http://3.bp.blogspot.com/-SwqvWEeMCWQ/T8xnKdmDz0I/AAAAAAAAA-w/eZwx1fdWvkU/s1600/emo-hair-style-for-2012.jpg
Mut normaalin väriset,
Musta nahkatakki,
kevyesti meikkiä,
kiroilee huomattavasti vähemmän kuin muut,
on positiivinen eikä angstaa yksinää tai kerjää huomioo valittamal,
ei kuitenkaa esitä (ainakaa liikaa) ns. ammu yli,
Jotkii pillifarkut,
toppi/musta huppari tai tällane,
paljo koruja,
ja värejä..??? No tulipa paljon :DD Kysykää jos jotain jäi epäselväks... Ja sanokaa mitä tarviis lisää... tai jos joku pitäs jättää pois :DD:D
Siis toihan ois mun unelma tyttö :d haluun vaa tietää oonko tosi ernu noitte tyttöjuttujen suhteen...
Unelma tyttö/girlfriend
29
417
Vastaukset
- redcloud1
:DD hassua että olen juuri tuollainen, paitsi että hiukseni ovat paaljon lyhyemmät :D
- poika 97
Awwws ;D ja sit jos joku jotai ihanne pituuksii haluu nii semmone 150-160 ois täydellinen... tuohan ei ole siis tärkeä asia :))
- redcloud1
oon 158cm pitkä ja painan 45kg:)
- poika 97
Pliiis! vastailkaa!!! Millane teijjän unelma pimu? ;))
- lifemocker
- minaajj
Aikamoinen
- fghff
Jonku hyvän bändin, lyhyet hiukset (ruskeet tai shokkiväri) ja mustat pillit nii oon jo tod näk rakastunu xD
- dsfgd
Siis jonku hyvän bändin paita xD
- poika 97
Aahh kiitus! Lisää? :)) Oon helpottunu ettei kaikki tykkää niistä massapissiksistä :)
- appelsiini97
Mietin täs, et mitä tollasist erilaisista tytöistä tykkäävät pojat aattelee tytöstä, joka kuuntelee raskaammanpuoleista musiikkia ja on ehkä muuteski vähä erikoine, mut pukeutuu sellai tavallisesti ettei se erilaisuus pahemmin näy päällepäi? Tuli vaa mielee :> :P
- poika 97
Ylmpää viestiin ^^ awwwwwwwwws
- appelsiini97
aww kiva kuulla :>
(hahhah, joku tr0000 heavymetalpuritanisti käyny jo laittaa edellisee kommenttiini miinuksen....haters gonna hate)
Mikä niis emois on nii houkuttelevaa? :D Itte en pahemmin tykkää.
Jos ny omasta ulkonäöstä sanosin, ni mulla on jus tällä hetkellä solisluille ulottuvat shokkipunaset hiukset, alahuules 3 lävistystä, nenässä lävistys (septum), ja lissää lävistyksii on tulossa! Plus sit korvis venytykset (ei oo täl hetkel isot, vasemmas 4mm, oikees 2.5mm), 7 tatuointii. Pukeutumisesta sen verran et jos oon vaa kotona ni mulla on vaa collarit ja joku bändipaita, mut jos lähen ihmisten ilmoille ni vaatetus on yleensä gootimpaan suuntaan. Just tyylii minihametta, korsettii jne jne.- ErNuGirl4ever
... Siis kundit ihastuu vaatteitten perusteella??!! Eli ei mitään välii onko vitummoinen horopää kunhan vaan on nahkarotsi... Ymmärrettävää xD
ok oon ernu mut siis mikä pointti? Jos se on erilaisuus niin ok^^ - lifemocker
älä nyt pilaa naamaas noilla lävistyksillä... se on aikamoinen turnOFF kun naisella on naama kun haulikolla ammuttu
lifemocker kirjoitti:
älä nyt pilaa naamaas noilla lävistyksillä... se on aikamoinen turnOFF kun naisella on naama kun haulikolla ammuttu
Eiköhän se oo jokasen oma asia, et lävistääkö kehoonsa vai ei :)
- autofellaatio
sairasmieli kirjoitti:
Ei ole. Me muut niitä joudutaan kattelemaan ja sietämään.
http://www.funfunky.com/red-head-beauties-t31541.html
Asiaan.
Vaikka heti tuosta etusivulla olevia muijia paijaisin tuhannen auringon voimalla. ;____; - lifemocker
sairasmieli kirjoitti:
liika on liikaa
autofellaatio kirjoitti:
Ei ole. Me muut niitä joudutaan kattelemaan ja sietämään.
http://www.funfunky.com/red-head-beauties-t31541.html
Asiaan.
Vaikka heti tuosta etusivulla olevia muijia paijaisin tuhannen auringon voimalla. ;____;Ai ei muka oo oma asia? Kyllä muuten on. Jokanen saa tehä keholleen mitä haluaa; kuihduttaa sen olemattomiin, tatuoida kokonaan, lävistää jne. Se on jokasen oma asia.
Otan lävistyksiä ja tatuointeja OMAKSI ilokseni, ja kyllä niistä myös poikaystävä tykkää. Eli se ON JOKASEN OMA ASIA! Mua ei pahemmin kiinnosta jos joku ei tykkää mun lävistyksistä tai tatuoinneista. Siinäs näyttää nyrpeetä naamaa.- interfere
lifemocker kirjoitti:
Komppaan^
Ja sairasmieli, miks piti tunkee tänne tollane pienoisromaani jossa kuvailet ah-niin-feikkipersoonallista ulkonäköäsi millintarkasti...? - interfere
interfere kirjoitti:
Komppaan^
Ja sairasmieli, miks piti tunkee tänne tollane pienoisromaani jossa kuvailet ah-niin-feikkipersoonallista ulkonäköäsi millintarkasti...?*Siis komppaan lifemockeria, kännykkä sekoilee
- autofellaatio
sairasmieli kirjoitti:
Ai ei muka oo oma asia? Kyllä muuten on. Jokanen saa tehä keholleen mitä haluaa; kuihduttaa sen olemattomiin, tatuoida kokonaan, lävistää jne. Se on jokasen oma asia.
Otan lävistyksiä ja tatuointeja OMAKSI ilokseni, ja kyllä niistä myös poikaystävä tykkää. Eli se ON JOKASEN OMA ASIA! Mua ei pahemmin kiinnosta jos joku ei tykkää mun lävistyksistä tai tatuoinneista. Siinäs näyttää nyrpeetä naamaa.Joo ehkä on oma asia jos asuu jossakin tynnyrissä. Ajatteleppa hetki sitä, että me kanssa ihmiset joudutaan kattelemaan niitä sun hirvityksiä. Hävettää näiden nykynuorien puolesta jotka kuvittelee olevansa erillasia ja kapinoivansa kaikkia vastaan.
Ja ei, ihmiset ei saa tehdä omalle keholleen mitä haluaa. Tämän sanoo jo lakiinkin. Huumeitakaan ei saa vetää "omaksi iloksi". Lait on säädetty juuri sinun kaltaiseten ihmisperseiden takia, jotka ei älyä omaa parastaan. Romuraudalla naaman täyttäminen on vähintäänkin kyseenalaista. Silloinkun minä kapinoin, tulin kännissä kouluun. En pilannut muiden (sivistyneiden) ihmisten päivää näyttämällä white trash juntilta.
Aika itsekäs asenne muuten tuo, että "Yhyy, mä saan tehä mitä mä haluu!!! xdxdxd". Ilmeisesti vanhempasi on tehnyt jotakin aivan helvetin väärin kun on sinua kasvattanut.
Ja onnea matkaan työpaikan hankkimiseen. Hieman konservatiivisemmalle alalle ei ole asiaa naama täynä reikiä. autofellaatio kirjoitti:
Joo ehkä on oma asia jos asuu jossakin tynnyrissä. Ajatteleppa hetki sitä, että me kanssa ihmiset joudutaan kattelemaan niitä sun hirvityksiä. Hävettää näiden nykynuorien puolesta jotka kuvittelee olevansa erillasia ja kapinoivansa kaikkia vastaan.
Ja ei, ihmiset ei saa tehdä omalle keholleen mitä haluaa. Tämän sanoo jo lakiinkin. Huumeitakaan ei saa vetää "omaksi iloksi". Lait on säädetty juuri sinun kaltaiseten ihmisperseiden takia, jotka ei älyä omaa parastaan. Romuraudalla naaman täyttäminen on vähintäänkin kyseenalaista. Silloinkun minä kapinoin, tulin kännissä kouluun. En pilannut muiden (sivistyneiden) ihmisten päivää näyttämällä white trash juntilta.
Aika itsekäs asenne muuten tuo, että "Yhyy, mä saan tehä mitä mä haluu!!! xdxdxd". Ilmeisesti vanhempasi on tehnyt jotakin aivan helvetin väärin kun on sinua kasvattanut.
Ja onnea matkaan työpaikan hankkimiseen. Hieman konservatiivisemmalle alalle ei ole asiaa naama täynä reikiä.En mä huumeista puhunukkaa. Jokanen saa vaikka silvoo kroppansa palasiks jos nii haluaa, ei laki siihen sano mittää. Mä saan ottaa lävistyksii, tatuointeja jne. ei kukaan voi sanoo asiaan mitään. Tai voihan sanoo ettei tykkää, mut se on niitten asia. Pääasia on se, et mä tykkään. Mä en kapinoi, ettäs tiiät. Musta lävistykset on kauniita.
Ja nykyään ei niin paljoo katsota lävistyksiä ja tatuointeja jos työpaikkaa hakee. Lävistykset voi aina ottaa pois työpäivän ajaksi jos on semmonen ala jossa ei saa olla lävistyksiä esim. ravintola-ala. Tatuoinnit voi aina piilottaa esim meikillä tai vaatteilla. Siin ei pitäs olla mitään ongelmaa.
Otan edelleen omaks iloks lävistyksiä, jotkut tykkää jotkut ei, se on niitten asia.
Että meeppäs kukkahattutäti muualle päteen :)- ahahahahahhahha
sairasmieli kirjoitti:
En mä huumeista puhunukkaa. Jokanen saa vaikka silvoo kroppansa palasiks jos nii haluaa, ei laki siihen sano mittää. Mä saan ottaa lävistyksii, tatuointeja jne. ei kukaan voi sanoo asiaan mitään. Tai voihan sanoo ettei tykkää, mut se on niitten asia. Pääasia on se, et mä tykkään. Mä en kapinoi, ettäs tiiät. Musta lävistykset on kauniita.
Ja nykyään ei niin paljoo katsota lävistyksiä ja tatuointeja jos työpaikkaa hakee. Lävistykset voi aina ottaa pois työpäivän ajaksi jos on semmonen ala jossa ei saa olla lävistyksiä esim. ravintola-ala. Tatuoinnit voi aina piilottaa esim meikillä tai vaatteilla. Siin ei pitäs olla mitään ongelmaa.
Otan edelleen omaks iloks lävistyksiä, jotkut tykkää jotkut ei, se on niitten asia.
Että meeppäs kukkahattutäti muualle päteen :)mikä suomalaisia vaivaa, ku pitää näyttää aina vaa retardimmalta?? :D
Kuvittele kahenkymmenen vuoden päästä ku katot vanhoja valokuvia itestäs ja ajattelet et mitä vittua sun päässäs liikku? en tiiä miks sun kaltaset ei ite nää miten noloilta ne näyttää normaalien ihmisten silmissä. No offense.
- Janni921
Nuorten naisten vaatteita täällä: http://www.bisters.fi/
- poika 97
Voivoi millasen käsityksen joku musta on saanu! :(( TOTTAKAI PERSOONA RATKAISEE!!! Mutta tosiasia on että ei ekana mee massoimpien tyttöjen luo puhuu ja tutustuu... Tuntuu vaa jotenki et niil on huono itsetunto, eikä sellast jaksa kuunnella... Vielä jotai??? Ja tossa oli joku uus keskustelu, nii napapaidat on kans söpöi :)
- ;-5&;/4%(/5%
Suht samanlainen ;)))
- Misthuppareit?
Juu hei mä herätän tän kuolleen kessan jälleen henkiin! rakastakaa ihmiset minua!! xD Mä nyt tyttönä tänne tungen mut mistä löytys ihania huppareitaaa??? Ja paitoja. Housui on helppo löytää mut en never löydä paitoi tai huppareita :( Auttakaa minuaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703