Oletko ruma merkkivaatteilla hienostelija

VapaaValintari

vai kaunis ja vaatimattomasti edullisiin vaatteisiin pukeutuja?
Jos ihmisellä on karismaa, ei hänen vaatteisiinsa kiinnitä mitään huomiota kun tuo valloittava persoonallisuus vie kaiken huomion.
Siis kun itse katson jotain ihmistä. Kiinnitättekö huomiota onko Luis Vuittonin laukkua ja Burberryä yms? Nouseeko arvostuksenne ihmistä kohtaan joka kulkee hiukset aina kuin kampaajalta tulleella ja selvästikin kalliissa designvaatteissa?
En edes tunnista merkkilaukkuja ja merkkivaatteita:/

45

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselleni pukeudun.

On miulla puutsit ja mie soitan kitaraa
      jopa voisi luulla ettei ole mua komeempaa
      mun täytyy myöntää että arkivaatteilen
      on naisilla aina vaate niin pikkumainen...

Mie oon maho miäs elikkäs sovitissisika elikkä machso mies.

• Pörhistelen parhaimmissani.

Pukuni ovat 80-luvun lopulla hankittuja ja moitteettomassa kunnossa.
      Juhlakenkieni ikää en muista mutta ne maksoivat aikanaan 70mk.

Paras talvitakkini on hankittu 80-luvun puolivälin tietämissä eikä vieläkään käytön jälkiä vaikka olen vetänyt sen niskaani ulos mennessäni aina yli 15-asteen pakkasella.

Nyt viimeinen parturivälini oli 5kk. Tavallisesti se on lyhyempi.

Yllä olevasta voinee päätellä merkkitietoisuuteni?

• l***l

Kyllä kaunniillakin on merkkivaatteita. Itse en ole enää kovin kaunis, mutta ei ole merkkivaatteitakaan. En ole mikään kaunotar ollut koskaan, ehkä sievä.

• pika-Nelli

Minkä ihmeen takia vain rumat vaatteilla koreilisivat?
      Enin merkkitietoisuuteni on karttunut katselemalla Sinkkuelämää, jossa olen ihaillut mm. suomalaista Unikko-kangasta ja Carrien, kenkäharrastajan jaloissa suomalaisiakin korkkareita.
      Toki naisten upeitakin asuluomuksia.
      Minulle siis merkkivaatteet ovat jotain, mitä minä en tarvitse.
      Vuittonit ja muut kalliit kapistukset saavat jäädä muiden hankittavaksi, joilla on niihin minua enemmän kiinnostusta.

Hyvä, että tekstiili- ja asusteteollisuus voivat paksusti, kunpa niin tekisivät myös kaikkien niiden tuotteita ostavien lompsatkin.
      Kun 14-vuotiaana kiristetään siivoojaäiti kustantamaan tyttöselle silikonirinnat, ja sitten ostetaan merkkivaatteita, onx järkee vai ei?

• Jaa... Vaatteeni ovat ensi sijassa mukavat ja käytännölliset. Ulkonäkö on sitten makuasia, en ole rakastunut peilikuvaani mutta toisaalta ei kovin moni ole miut nähdessään oksentanutkaan...

Onnistunut luonne kyllä kaunistaa ihmisen kuin ihmisen. Vaatteita en muiden päällä yleensä noteeraa, paitsi jos ovat kovin mauttomat.

• resu ryytinki

No, ei ole mistään paikasta käsketty pois vaatetuksen vuoksi.

• Pirre*

Toivottavasti en arvostele ihmisiä heidän pukeutumisensa perusteella, ja jos esim. hiukset on nätisti ajattelen että hän on sellaisessa työssä tai asemassa että hänen täytyy olla huoliteltu.

Ja itse en raatsisi ostaa kalliita merkkivaatteita, siis oikeasti kalliita, - viihtyminen vaatteissa merkitsee..

• Mullakin on kitara

Olen mies, mutta sallinette, että käytän merkkivaatteita.
        Miksikö? Ne "istuu", kestää ja toimii.

Koskaan en kuitenkaan osta niitä ovh. hinnalla.

• k/k

Olen syntynyt työvaatteisiin ja ne sopivat paremmin kun puku.
      sitä kun ilmestyy keltaisinen puseroineen pihalle niin asukkaat tuntee et nyt on äijä paikalla.

• köyhä_listöläinen

Halpaketjun tuuli- / toppapuvut ovat meikäläisen merkkivaatetus. Ahh-niin-käytännöllisiä, laukkuna yli 20 vuotta kestänyt ostoskassi- Lidlestä ostan alusvaatteet, paidat, sukat, yöasut. Jääpähän rahhaa kasvojen ja hiusten, kehon hyvinvoinnin hotamiseen viron kylpylöissä. Se, mikä on ulkolumppujen alla, pitää pitää kunnossa.

• Kestän kuin mies.

Kauankos tollaset Lid Lin muotialusvaatteet kestävät, saati sukat? Ovatko laatua?
        Ovatko seksikkäitä-kin?

• Yksisoäiti
        Kestän kuin mies. kirjoitti:

Kauankos tollaset Lid Lin muotialusvaatteet kestävät, saati sukat? Ovatko laatua?
        Ovatko seksikkäitä-kin?

Tässä toinen, joka on huomannut Lidlestä löytyvän aikas hyviä alusvaatteita. Paikkakunnallani vain menevät heti kaupaksi, on mentävä 9 aikaan ostamaan, jos meinaa haluaamaansa saada. On kai jotkut muutkin hoksanneet hyvän hinta laatu suhteen. Seksikkyydestä en tiedä, kun on liian vanha niitä juttuja miettimään ja eihän täsä enää alusvaatteisillaan keikistellä kenellekkään. Hormoonimyrskyt olivat kauan sitten. On hyvä olla, kun ei huoli tälläillä itseään sen kummemmin, voi keskittyä lastenlapsia kaitsemaan ja seurata heidän kehitystään.

• Mun tyylinen vaate

Merkkivaate.
      Ostin yhden kaupan konkurssimyynnistä 20 vuotta sitten Peter Nygårdin silkkisen jakkupuvun: tyylikkään vaaleanpunainen kellohame ja jakku. Hinta oli 500 €, puoleen hintaan sain. Edelleen se on tyylikäs. Jakku aivan ihana malliltaan. Sitä pidän mustien villastretch-housujen kanssa, jotka nekin ostin samalla kertaa puoleen hintaan.
      Ihailua olen saanut, koska sopivat minulle muidenkin kuin itseni mielestä. Olo on ne päällä upea, ryhti paranee ja ilme.
      Hintansa väärti ostos. Tosin normaalihinnalla en olisi hennonut ostaa.

Ostan omaan tyyliini sopivia merkkivaatteita ja kenkiä ja asusteita, jos sellaisen bongaan siedettävällä hinnalla. Tiedän heti, minkä tahtoisin, mikä on mun näköinen. Muodin perässä en juokse vaan ostan ajattomia. Varsinkin kengät hankin yleensä laatumerkkiä. Kestävät pitempään mielestäni.

En silti ole ruma, heh.

• meeriamanda

Sanonta on ettei köyhän kannata ostaa halpaa pitää useasti kutinsa.
      Nuo muotidisainit ovat omaa luokkaansa, vaan kyllä laadukas on aina hintansa väärtti.

Halpiskaupat myyvät huonolaatuista vaatetta, etsien saa putiikeistakin kohtuu hintaisia vermeitä, ainakin minä olen siihen tulokseen päätynyt.

• Halpishallit

Mieluummin ostan monta edullista vaatetta kuin yhden kalliin, jota käyttäisin joka päivä vuositolkulla.Johan siihen kyllästyisin minä ja muut jotka joutuisivat katselemaan jatkuvasti samoja vaatteita.
        Ei ne VapaaValinnan ja H&M:n sekä Anttilan ja KappAhlin ym. edullisten myymälöiden vaatteet kuitenkaan mitään kertakäyttövaatteita ole. Jos on paljon vaatteita niin ei kulukaan niin nopeasti kun voi vaihdella.

• meeriamanda
        Halpishallit kirjoitti:

Mieluummin ostan monta edullista vaatetta kuin yhden kalliin, jota käyttäisin joka päivä vuositolkulla.Johan siihen kyllästyisin minä ja muut jotka joutuisivat katselemaan jatkuvasti samoja vaatteita.
        Ei ne VapaaValinnan ja H&M:n sekä Anttilan ja KappAhlin ym. edullisten myymälöiden vaatteet kuitenkaan mitään kertakäyttövaatteita ole. Jos on paljon vaatteita niin ei kulukaan niin nopeasti kun voi vaihdella.

Kuka samoja kuteita pitää kuten viittasit, en minä ainakaan! On onneksi kauppoja jokaiselle, olkaamme tyytyväisiä valintoihimme ;))

Luettelemissasi kaupoissa en käy joten ei voi olla mielipiteitäkään.

• Normi kuluttaja.
        meeriamanda kirjoitti:

Kuka samoja kuteita pitää kuten viittasit, en minä ainakaan! On onneksi kauppoja jokaiselle, olkaamme tyytyväisiä valintoihimme ;))

Luettelemissasi kaupoissa en käy joten ei voi olla mielipiteitäkään.

Mitä mahdoit pitää lapsena? Oliko kuteita paljonkin, vai vain matonkuteita?
        Oliko perheesi rikas, että pystyit vaihtamaan vaatteet joka päivä?

Useimmilla iäkkäämmilläkin ne vaan tahtoo olla lapsuuden traumoja, että aikuisena on pakko ostella rättejä kaappiin vaikka ei pitäisikään. Nimenomaan naisten tapa.

• meeriamanda
        Normi kuluttaja. kirjoitti:

Mitä mahdoit pitää lapsena? Oliko kuteita paljonkin, vai vain matonkuteita?
        Oliko perheesi rikas, että pystyit vaihtamaan vaatteet joka päivä?

Useimmilla iäkkäämmilläkin ne vaan tahtoo olla lapsuuden traumoja, että aikuisena on pakko ostella rättejä kaappiin vaikka ei pitäisikään. Nimenomaan naisten tapa.

Uteliaisuus on tyhmää! Etkö sä ole itsekin iäkäs kun täällä palstalla kirjoittelet?
        Kyllä kotonani luotettiin laatuun.

• mistä sais karismaa?

Joo, ruma olen ja hienostelen mielelläni merkkivaatteilla, että saisin rumuuttani edes hieman häivytettyä.

• Kyl ne on rumat, jokka vaateill koreilee....

• :))))

Näytään täältä poistetun tietty viesti, joka illalla nauratti ainakin minua niin maan yksinkertaisesti.
      Olisi jätetty muidenkin "iloksi".

• D...D

Hyvä, että sulla oli hauskaa..

• s-taka*

Harmittoman hauskat viestit voisi jättää palstalle, vaikka joku tiukkapipo niistä närkästyisikin. Tietysti edellyttäen etteivät ne osoittele ketään henkilökohtaisesti eivätkä ole sääntöjen vastaisia tms. Toisaalta: piilohuumori on kaikkein hauskinta.

Täällä ei turhan usein röhönauruja saa, harmi kun tuo mainitsemasi jäi minulta näkemättä. ;-D

• Naurunryppy

Olisi pitänyt kirjoittaa se viesti puskasta kuten tämä nyt niin olisi ollut enempi iloisia pyrskähdyksiä palstalla ; )

• yksin-kertaisesti
        Naurunryppy kirjoitti:

Olisi pitänyt kirjoittaa se viesti puskasta kuten tämä nyt niin olisi ollut enempi iloisia pyrskähdyksiä palstalla ; )

Niinhän se on, tekonauru on joidenkin ainoa ilo.

• 18+1
        yksin-kertaisesti kirjoitti:

Niinhän se on, tekonauru on joidenkin ainoa ilo.

Ohhoh.

• Harvoin täällä mitään huumoria näkyy olevan, edes piilo sellaista.
      Huumorin tajuttomia kylläkin, jotka heti poistattaa kaiken vähänkin hauskan...
      En nähnyt minäkään sitä naurattavaa viestiä.. Illalla kun tulee pää asiassa tv tuijotettua, silloin on kone kiinni...

• äl kritisoi josset..

Ja tämä sinunko viestisi oli sitten hauska tai huumorintajuinen.
        Jos ihmiset viettäisivät puoletkaan siitä ajasta- jonka ne käyyttää valittamiseen- asioiden parantamiseen.Niin maailama olisi puolta parempi paikka.
        Mutta valittaminen on halpaa, eikä kukaan huomaa pyytää sinulta parannusehdotuksia.

• 18+1
        äl kritisoi josset.. kirjoitti:

Ja tämä sinunko viestisi oli sitten hauska tai huumorintajuinen.
        Jos ihmiset viettäisivät puoletkaan siitä ajasta- jonka ne käyyttää valittamiseen- asioiden parantamiseen.Niin maailama olisi puolta parempi paikka.
        Mutta valittaminen on halpaa, eikä kukaan huomaa pyytää sinulta parannusehdotuksia.

Jospa vilkaisisit peiliin.

• Rimmir tänään

No ei vielä tähänpäivään mennessä ole tullut ostettua niin merkkivaatetta,-laukkua,tai-kenkiä. Olen liian saita ja tuntuu, kun on tällainen persjalkanen lyllerö, ettei ne edes miltään päällä näyttäisikään.
      En osaa sanoa arvostuksesta mutta hän jolla on hyvin istuvat vaatteet päällä ja paidan kaulus silitetty sekä kengät lankattu on kyllä huolitellumman näköinen.
      Kumma muuten että nuo yläluokan ja hyvin tienaavat henkilöt ovat järkiään hoikkia ainakin täälläpäin.

• Hah, mun lempparivaate on yhet collegepökät.

Olleet mulla tosi kauan. Melko järkyt lökärit, mut heevetin mukavat päällä. Jotain ihme tahrojakin niis on, jotka ei lähde pyykissä.

Mut ne on Puman housut, merkkivaate!

• ...

Ruma ehkä, vaatteista en oikein tiedä.

Mutta välttelen jus Vuittonia ja Burberryä. net on junttien merkkejä. Yleensä useimiten Viipurin torilta hankittua piraattikamaa. Onhan noita vaatteita. Mutta ei Tallinnasta tai Viipurista, ihan tvallisia merkkejä. Kledjuissa brändi on tavallaan hankala asia, niillä elvistely tuo välittömästi juntin maineen, laatua pitää kuitenkin olla, sitä ei saa halpakaupasta tai toreilta.

Vilkaisin, lumenluonti lippis on merkkiä Boss. Paraatkengät Clarksin, puvut yleensä Luhtaa, paidat useita merkkejä, aika paljon näköjään Booswelleja ja Tiklasta.

Toi vaatebrändi asia, mikä ei mun mielestä saa näkyä merkkinä, vaan vaatteena. Ikinä en voi ostaa Helly Hansenia tai Rukkaa, siinä ssaa urheilujuntin leiman kans otsaansa justiinsa. Kalsareilla niin väliä, ei niitä moni näe, mutta Jockeytä enimmäkseen :D

=DW=

• pika-Nelli

Helly Hansenia oli meidän koiralla, merkkivaate, näetsen.

• Sama aihe mutta eri ilmenemismuoto:

Miehet (ehkä naisetkin?) joilla on heikko itsetunto, ja toisaalta usein myös pienikokoiset miehet hankkivat erittäin usein luonnottoman suuren ja/tai kalliin auton. Kalliin siis nuo itsetunto-ongelmaiset, ja suuren taas pienikokoiset. Oletteko huomanneet?

Itsetunnon pönkitystä lie useimmiten, ainakin jos ilmenemismuoto on pikemminkin tapa kuin poikkeus. Tunnen monta, molemmista "esimerkkilajeista", mutta kukaan ei liene tehnyt aiheesta gradua tai väitöskirjaa?

Ostan harvoin vaatteita, ja useimmiten kirppareilta. Katson ja tiedän mikä minulle sopii, ihan sama vaikka olisi siskon vanha. Marimekkoa kummempaa merkkivaatetta kaapeistani tuskin löytyy (en ole edes tarkistanut), ja monista merkkituotteista en edes pidä yhtään.

Butiken på Landetin myymälässä tässä tuonnoin sekä seuralainen, myyjät että muu kaupan väki huokailivat kun sovitin jotain chanel-tyyppistä jakkua. Sopi kuulemma niin helkutin hyvin, ja ymmärsinhän sen itsekin. Hinta oli jotain 300-400 ecua, siis yhdestä jakusta! Sinne jäi - tuollaisen rahamäärän voi käyttää paljon järkevämminkin.

• ...

Autoista.

Autot kiintoisa asia. Oikeastaan kyse varsin selkeästä viestinnnästä. Autolla viestitään ulospäin omaa habitusta, elikkäs se on niinkuin sanatonta viestintää, millä ilmaistaan asioita.

Noin raakasti sanottunaa, nuorilla kundeilla on vanhat karvanoppa pemarit, että koittavat iskeä tytteleitä niitten avulla- Vanhemmat herrasmiehet ajelee hiljakseen jaguaareilla, vältelläkseen verottajaa.

Autoista tehty paljon tutkimuksia. Sen verran suuri markkinavoima, nykyään hevoskauppaa tehdään peltihevosilla- Aikanaan suomen hevonen oli kova sana, nykyään tojota. Ja värihän on yks kiintoisa psukolokinen asia. Joillain pitää olla musta, toisilla harmaa, kolmansilla punainen. Se viestii kuskista aina jtkain, mitä kuski ite haluaa viestiä.

Pitkä asia. Sanotaan nyt suoraan, merkki on MB, kone pensa ja väri paloauton punainen . Mieti sitä, ei mulla ainakaan itsetuntoongelmia ole :D

=DW=

• ... kirjoitti:

Autoista.

Autot kiintoisa asia. Oikeastaan kyse varsin selkeästä viestinnnästä. Autolla viestitään ulospäin omaa habitusta, elikkäs se on niinkuin sanatonta viestintää, millä ilmaistaan asioita.

Noin raakasti sanottunaa, nuorilla kundeilla on vanhat karvanoppa pemarit, että koittavat iskeä tytteleitä niitten avulla- Vanhemmat herrasmiehet ajelee hiljakseen jaguaareilla, vältelläkseen verottajaa.

Autoista tehty paljon tutkimuksia. Sen verran suuri markkinavoima, nykyään hevoskauppaa tehdään peltihevosilla- Aikanaan suomen hevonen oli kova sana, nykyään tojota. Ja värihän on yks kiintoisa psukolokinen asia. Joillain pitää olla musta, toisilla harmaa, kolmansilla punainen. Se viestii kuskista aina jtkain, mitä kuski ite haluaa viestiä.

Pitkä asia. Sanotaan nyt suoraan, merkki on MB, kone pensa ja väri paloauton punainen . Mieti sitä, ei mulla ainakaan itsetuntoongelmia ole :D

=DW=

Joopa, pitää miettiä. Mutta ei mies-auto-yhdistelmääsi näkemättä voi oikein päätellä kuulutko em. kategorioihin vai suureen joukkoon nimeltä muut. En pidä paloautonpunaista mersua pahana ollenkaan. Ihastelisin ikihyviksi varsinkin jos malli olisi ehkä jopa museoauton luokkaa ja väri tuunauksen tulosta. Kaiken kruunaisi mustat nahkapenkit... kyllä siinä kelpaisi etupenkillä istuskella Saimaan ympäriajossa ... ;-D))

En tosiaan määrittele ihmisiä yhden tai kahden luonteenpiirteen, elämäntavan, harrastusten jne. mukaan, jos nyt yleensä tietoisesti määrittelen yhtään mitenkään. Kokonaisuus merkitsee. Tuo autojuttu vaan silloin tällöin "natsaa".

Itse ajelen harmaalla. Sattuipa olemaan sen nimenomaisen vaihtoauton väri joskus viime vuosituhannella kun sen hankin. Hyvä kuin mikä, ja hyvin pidetty.

• -en hienostele-*

Luulempa että kaikissa ostovaatteissa on jonkin firman nimike.

Ulkoiluvaatteissa lukee Skila Sport, samoin salilla käytettävässä paidassa, verkkareissa ja lenkkareissa Adidas, snikkereissä Minea ja Broadway. Olen ostanut ne ale-myynnistä tarpeeseen. Suksipaketin mukana tulivat monotkin.

Päällysvaatteissa ja kengissä useita merkkejä.
      Kotigollekeita ja t-paitoja halpatontimaista. Välttävät kotioloissa

Ulkonäkö on luojan luoma ja siihen on tyydyttävä.

• Merkkimies.

Minun vaatteissa lukee Kyösti Kakkonen made in Tokmanni alias Tarjoustalo.

Menee läpi vaikka linnan juhlissa kuin väärennetty kiinalainen pesulappu jossa käsketään ne liottamaan 120 asteessa ja pesemään höyryllä.

Lippiksen kun saisin vielä Kyöstin nimellä, olisin täydellinen.

• Kaikkea on

Mikä loistava aihe yli kuusikymppisille. Kiitän aloittajaa ja olen suorastaan mykistynyt tästä ajankohtaisesta leimahduksesta! Miten arvasitkin,että juuri tämä aihe meitä salaisesti eniten kiihottaa ja huolettaa? Miten olla vaatimaton ja silti kaunis?

Nythän on niin,että kaikilla eläkeläisillä ja muilla joutavilla senioreilla on rahaa silputtavaksi asti, mutta niukasti aikaa, sillä miljoonankin polttaminen voi viedä jokusen tunnin ja jatkuva matkustelu on rasittavaa. Koska olemme joukolla ryövänneet rahaa nuoremmilta istumalla sitkeästi työssä ja estämällä nuorempien töiden saantia oikein urakalla, on omaisuutta toki kertynyt yli äyräiden. Varmaan siellä Suomen selillä on kohoamassa monia Roope-sedän rahasäiliöitä. Vasta viime vuosina ovat työnantajat havainneet, että vanhassa ei olekaan vara parempi ja näin on osa käppänöistä vapautettu tuhlaamaan kertyneitä miljardejaan.

Suuri ja huolestunut eläkeläisjoukko pohtii päivittäin, miten päästä pukeutumisessaan päivän tasalle ja kuinka ehtisi seurata riittävästi trendejä, sillä aikoinaan Stockan hulluilta päivltä hankittu puku ynnä tarjousveska ovat tässä kiireessä hieman kummallisen näköisiä varsinkin päivänvalossa ja ainakin Karibialla.

Jatkuvasti nuokkuu kadun varsilla iäkkäämpää väkeä tarkkailemassa paitsi naapureitaan, myös etsimässä kuumeisesti tietoa siitä, mikä on tänään muodikasta. Etenkin tätä harrastavat vanhemmat seniorimiehet. K-marketin lippistä tai Nikita-hattua ei siten pidä arvostella saituutena tai epämuodikkuutena vaan retrohenkisenä raikkaana tuulahduksena.

Niin ikään nuo parjatut tuulipuvut eivät suinkaan ole epämuodikkuutta vaan aitoa vintagea. Samaa suuntausta ovat vanuttuneet myssykät, aitoa -70-luvun meininkiä, kuten myös jokasään saapikkaat erilaisin variaatioin. Kulahtaneet ulsterit, toppatakit tekokarvasomistuksineen edustavat niin ikään reipasta paluuta vintageen ja aina muodikkaseen kierrätykseen. Näissä vaatteissa yhdistyvät edullisuus ja retrohenkinen kauneus niin puhtaina,että paljon sanomatta jää.

Sanoisin,että suurin osa meistä pukeutuu huippumuodikkaasti, ei silti räikeän yliampuvasti vaan hienostuneen klassisesti suomalaisia arvoja seuraten: ruma on se, joka vaatteilla koreilee. Karismaa suomalaisilla on, sen merkkinä on jopa K-kaupat. Mikä sen parempi brändi. Toinen suuri kaupparyhmittymä on saanut nimensä sisun mukaan eli S-ryhmä. Niiden kassajonoissa rehottaa perinteinen suomalaiskansallinen retro-tyyli. Se on valttia ja se on huomattu laajemmissakin piireissä. Ihaillen meitä ja pukeutumistamme tarkkailevat mm. Marimekko-Ristomatin eestiläinen rouva samoin kuin itänaapurimme turismot ja muut ulkomaanelävät. Ei mitään hätää, kuuminta hottia ollaan, K:ta ja S.ää riittää!

Kun lisäksi ollaan eurooppalaisia ja karismasta on puhe oh-la-la, aloittaja on jälleen oikeassa. Jutta-tädin pukeutumista ei kukaan huomaa, sen sijaan suomalainen tiukka linja ja karisma ovat herättäneet laajat kansalaispiirit hurmokseen koko Euroopassa. Siinä jäävät Stubbin hampaat toiseksi.

• En oo kaunis ja en rikaskaaaa.....

Pukeudun miten pukeudun......nytkin vain halpoihin verkkareihin kun salil` lähden....

• Jätetty/eronnut

Käytän Ha**** ja Hag*** urheiluasuja , koska niissä laatu ja hinta kulkee käsikädessä. Kuoritakki esim 338€,mutta kestää 10 vuotta.

• Huvittavaa on aloituksessa se, merkkivaatteita käyttävät ovat rumia :)
      Saattaa minulla olla merkkivaatteitakin, en ajattele merkkiä, vaan sitä, onko vaate mieleiseni.
      Kauneus on katsojan silmissä, hoidettu ja hyväkuntoinen ihminen on ilo silmälle, vaatteineen päivineen.

• ://

Meinaatko, että kunto on Aina omassa ottamisessa?

• :// kirjoitti:

Meinaatko, että kunto on Aina omassa ottamisessa?

En todellakaan.
        Mutta kykyjensä mukaan kannattaisi huolehtia kunnostaan. Itsekin olen laiska ja jalka on kipeä.
        Ihailen itsestään huolehtivia tyylikkäitä ihmisiä, ilman merkkivaatteitakin. En nyt puhu sisäisestä kauneudesta, tässä oli rumien ihmisten merkkivaatteista aloitus.

• haaksirikko

Minäkin ihailen ihmisiä jotka pukeuvat tyylikkäästi. Itse en ihan siihen pysty johtuen perintötekijöistä ja omasta laiskuudesta. Siis kiloja kertynyt liikaa, myös ongelmia kenkien valinnassa jaln muodon ja koon vuoksi.
      Olen päättänyt laihtua 10-15 kiloa, mikä on lääkärin suositus, sitten nähdään saisinko tavallisesta kaupasta ostettua edullista ja kaunista päällepantavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      28
      2693
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      901
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      875
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      827
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      794
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      708
    Aihe