Geforce: http://www.mindfactory.de/product_info.php/info/p800194_2048MB-Gigabyte-GeForce-GTX-670-OC-Aktiv-PCIe-3-0-x16--Retail-.html
Radeon: http://www.mindfactory.de/product_info.php/info/p787698_3072MB-Gigabyte-Radeon-HD-7970-WindForce-3X-Aktiv-PCIe-3-0-x16--Retail-.html
kumman otan ?!
5
225
Vastaukset
- voittaa 7970:n
Gigabyte Geforce GTX 670, vieläpä kun on OC.
- HD 7970
Ehdottomasti 7970, siinä on enemmän vrammia kuin gtx 670:ssa, ja paljon enemmän tehoja. Sen jälkeen alat säästää toiseenkin 7970:aan ja laitat ne crossfireen, niin sinulla on paras pelikone mitä rahalla saa. Ovat vieläpä halpoja ohjaimia, ja parempia.
2 x 7970 crossfire on siis parempi ja nopeampi kuin GTX Titan, GXT 690 tai 2x680. Sekä framerate että erityisesti myös frametimet ovat tasaisemmat ja paremmat kuin edes titanilla, ja 690:lla ne ovat huomattavan paljon epätasaisemmat.
Crysis 3 Performance, Benchmarked On 16 Graphics Cards
Very High-Detail Benchmarks
http://www.tomshardware.com/reviews/crysis-3-performance-benchmark-gaming,3451-6.html - joku tyhymä
no jos haluaisin vai yhden enkä hommasisi toista ikinä niin kumpi silloin olisi parempi ja (en oikein vielä tiedä näistä asioista)
- joku tyhymä
vastatkaa joku nyt nopeesti ja perustellusti
- on se tosi hyvä
Osta vaan 7970, perustelut tuli jo kolmannessa viestissä. Saa laittaa reunanpehmennystä huoletta 3 gigan muistilla, varaudu tosin virrankulutukseen hyvällä powerilla ellei löydy jo hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416