Olisiko kyseisestä aseesta kokemuksia tai mielipiteitä niin kertokaa. Olen harkinnut ostaa mutta en halua laittaa rahoja mihinkään paskaan!
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_A.html
Kokemuksia? King Arms Thompson M1928!
17
1600
Vastaukset
- AsiallinenSoftaaja592
Todella hyvä ase, kannattaa ostaa! On ollut minulla nyt kaksi vuota eika mitään vikoja ole ilmennyt. Aseen jousi kannattaa vaihtaa koska noissa se kuluu vähän nopeemin kuin esim maruin aseeissa. King Arms on kyllä silti laatu merkki. Toinen positiivinen asia on ton lipas! Helppo on pyörittää tota rullaa ja kyllä 450 kuulaa riittää aika hyvin. Suosittelen todella!
- NAZZI69
Kumpi kannattaa mielummin ostaa king arms P90 vai Thompson 1928?
NAZZI69 kirjoitti:
Kumpi kannattaa mielummin ostaa king arms P90 vai Thompson 1928?
Molemmissa sama rataslaatikko sisuksineen joten se kumpi näyttää hienommalta.
- vz.95
finsoft kirjoitti:
Molemmissa sama rataslaatikko sisuksineen joten se kumpi näyttää hienommalta.
KA:n lippaat eivät vain kestä, ei niin olleenkaan... Mulla on ollut KA:n lippaita m4 ja m16 mallisia eivätkä ole kestäneet. Samanlaisia kokemuksia kavereilla. Varmaan muuten ihan hyvä ase, mutta epäilen lippaan kestävyyttä. Huomaa, että tukki, etukahva ja pistoolikahva ovat puujäljitelmiä, vaikka ase onkin metallia.
- JIHAD!
vz.95 kirjoitti:
KA:n lippaat eivät vain kestä, ei niin olleenkaan... Mulla on ollut KA:n lippaita m4 ja m16 mallisia eivätkä ole kestäneet. Samanlaisia kokemuksia kavereilla. Varmaan muuten ihan hyvä ase, mutta epäilen lippaan kestävyyttä. Huomaa, että tukki, etukahva ja pistoolikahva ovat puujäljitelmiä, vaikka ase onkin metallia.
Mitä sää sitten oikeen teet niille, jos ne ei "kestä"?! Sen ymmärrän, että AK-lippaista saattaa hajota se etuosa, mutta miten voit saada M4-lippaat rikki normikäytöllä?!
- vz.95
JIHAD! kirjoitti:
Mitä sää sitten oikeen teet niille, jos ne ei "kestä"?! Sen ymmärrän, että AK-lippaista saattaa hajota se etuosa, mutta miten voit saada M4-lippaat rikki normikäytöllä?!
Kerran ostin läjän m4 lippaita jostain airsoftliikkeestä, joista jokainen tuli tiensä päähän ennemmin tai myöhemmin. Ehkä vika oli kyseisessä erässä, mutta enään en KA:n lippaita ostele.
- JIHAD!
vz.95 kirjoitti:
Kerran ostin läjän m4 lippaita jostain airsoftliikkeestä, joista jokainen tuli tiensä päähän ennemmin tai myöhemmin. Ehkä vika oli kyseisessä erässä, mutta enään en KA:n lippaita ostele.
Joo mää ymmärsin kyllä, että "ne hajos", mutta miten?
- rainbowduck69
tuleeko tässä aseessa mukana lipas ja akku kun en itse tiedä ja jos ei tule mistä esim.sen lippaan voisi hankkia
- tietäjä
JIHAD! kirjoitti:
Joo mää ymmärsin kyllä, että "ne hajos", mutta miten?
mä vastaan kaverin puolesta että ne ei mihinkään hajoa vaan niiden jouset kuolevat todella helposti/nopeasti joten syöttö ongelmia on paljon :)
- Jrjdjdjsisvdfkslapaåqä
rainbowduck69 kirjoitti:
tuleeko tässä aseessa mukana lipas ja akku kun en itse tiedä ja jos ei tule mistä esim.sen lippaan voisi hankkia
Akku ja laturi pitää ostaa erikseen jos ostat aseen proairsoftista
mutta lipas kyllä tulee mukaan
- rainbowduck69
pystyykö gybergun firman thompson rumpulippaan liittämään king armssin thompson m1928 aseeseen
- mm kakka
kakka
- ump fani
yleensä sen kaupan henkilökunnalle voi lähettää sähköpostia jos haluat tietää jotain. ja kannattaa katsoa saako jostain halvemmalla tuota thompsonia koska mielestäni proairsoftissa on suuret hinnat. mutta siinä on hyvä asia että ainakin kun kaverin akku ei toiminut kunnolla (epäilen kiina-akkua) hän sai vaihdossa 9.6V tehoakun ja automaattilaturin. (normi seinälaturi ja 8.4V akku oli ne vanhat) niin kannattaa vaan ostaa ehkä proairsoftista ja ladata akku vähä yli et se menee pilalle ja sitte vaa vaihtaa paljo parempaa :D
p90 hajoo yleensä se joku juttu et sen semi ei toimi. muuten ihan mielipide asia. Älkää ikinä ostako tästä liikkeestä. Tavara ei tule ja eivät palauta rahoja. Kingarms on huijariliike!
Kingarms virossa on huijariliike Tavaraa ei tule eivätkä palauta rahoja.
Kyseisessä liikkeessä tavaraa ei kuulu ja palautuksia ei tunneta. Huijariliike, pysykää kaukana.
KingArms Eesti on huijariliike. Rahoja ei saa takaisin jos erehdyt maksamaan ennakkona. Älä luota tähän liikkeeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029