Moi!
Ooon stadis 17v jätkä ja oon tosi kiinnostunu mangasta ja animest.
Oon kuullu tälläsist niin sanotuista manga kahviloista ja olis siistii perustaa sinne ryhmä.
Oman kaveripiirinini jäsenet ei oo nii kiinnostuneita mangasta ja jotkut ei ees tiiä kunnol mikä on anime (jäbä luuli et simpsonit on anime)lol
oon kiinnostunut myös erilaisista tapahtumista kuten mangacon messuista.
Kaikki otakut kirjottaa tänne!!
Mangaaaaa!!
9
126
Vastaukset
- mukko
manga ei minun mielestä ole kauheen hienoo koska en jaksa lukee mutta katon vaan one piecee animena koska se on paras!
- no voishan tuo olla
olis ihan kivaa kuulua johonki mangaryhmään, mutta:
1) en asu lähelläkään stadia
2) en ole ihan niin kiinnostunut animesta/mangasta että tietäisin 'perussanastoa'. mä vaan piirrän
terv. 14vee tyttö- ErNuGirl4ever
Sun kannattaa raahautuu Stadin keskustan Mangacaféeseen ni kyllä sieltä samantyylistä porukkaa löytyy...^^ itte en oo siellä nyt käynyt reilu vuoteen tai pariin mutta kyllä siel on yhä paljon eri ikäluokalta olevia ihmisiä ja mulla oli ainaskin sillon helppo sopeutua ja keskustella (ois hyvä jos ois jotain yhteistä puheenaihetta)... Meinaatko kokeilla cosplaytä?
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Sun kannattaa raahautuu Stadin keskustan Mangacaféeseen ni kyllä sieltä samantyylistä porukkaa löytyy...^^ itte en oo siellä nyt käynyt reilu vuoteen tai pariin mutta kyllä siel on yhä paljon eri ikäluokalta olevia ihmisiä ja mulla oli ainaskin sillon helppo sopeutua ja keskustella (ois hyvä jos ois jotain yhteistä puheenaihetta)... Meinaatko kokeilla cosplaytä?
Kyl oon meinannu kokeilee cosplayta, mut en viel tunne montaa kuka myös tekee sitä.
- mukko
Kattokaa one piecee tosi hyvä!
Oon 12v tyttö ja oon ihan 100% otaku
- "Animefriikki"
Harmi vaan en asu lähelläkään stadia enkä ole kovin otaku, vaikka pidän mangasta ja animesta.
Ja btw jos katsoo/lukee vain Narutoa, Bleachiä tai One pieceä niin et voi sanoa että oiosit kiinnostunt aniemsta/mangasta hirveesti sillä tiedän monia jokka katsoaa/lukee jotaki noista(tai kaikkia) mutta muusta animesta/mangasta ei välitä/tiedä kauheasti :P
Niin juu jaoon ite 15-v poika - ei yli
Rakastan mangaa ja animea. Lisäksi J- ja K-draamat/ musiikki kiinnostavat. Lueskelen myös Korean manhwaa, tai miten se nyt kirjotetaan... harmi että asun kaukana hesasta... tosin seuraavaa opiskelupaikkaa hakiessa saattaa osoite muttaa lähemmäksi, mutta vaikea sanoa.
En ole cossannut itse ikinä mitään, mutta olen käynyt anime ja manga tapahtumissa, kuten tragonissa Tapereella.
Terveisin 18 vuotias tytsy peräkylästä.... joka ei aio kasvaa animesta tai mangasta yli. Koskaan!!! Koskaan XD - Powerwolff
Kyllähän tuota on tullu jo melkein 8 vuotta harrastettua :D Parhaimmat sarjat on Vinland Saga, Berserk, Rosario Vampire, ynnä ynnä... Näitä kuule riittää :D
Jos nyt menis hiukkasen lottoomaan, veikkaan, että vajaata sataa sarjaa on tullu seurattua/luettua.
Tuskin pääsen koskaan eroon tästä ja en varmaan haluakkaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754