Moi,
Oon nyt 22v mies. Mua kiusattiin yläasteella. Paras kamu muutti pois ja olin koko yläasteen kirjaimellisesti yksin. Syrjäydyin siis.
Kiusaaminen oli enimmäkseen henkistä. Ei vessan pönttö juttuja, eikä silloin vielä webbailtu materiaalia nettivisioon. Tiedostan, että olisin itsekin kiusannut tällaista puolustunkyvytöntä rasvanaamaa, vaan nähdäkseni reaktion.
Lumipallot, repun heitto, niskalenkki, pienet harmittomat lyönnit ja potkut, töniminen, nimittely.
En tiedä miksi tein valinnan olla yksin, en tuntenut ketään, enkä sitten halunnut kenenkään seuraan ja kaipasin sääliä. Kerran mut kutsuttiin bilettään ja ihmettelin, kun siellä olikin alkoholia ja lähdin pois. Olimme vasta 14. Nykyään juonkin sitten viikoittain, yksin.
Olen aktiivisesti yrittänyt muuttaa tilannettani nyt 6 vuotta. Niistä vuosista hyvää on ollut n. 1v. Käyn psykologilla yhä, nyt hankin lääkityksen kehittyneeseen sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Käyn masennusryhmässä, jossa on ihmisiä, joilla menee joiltakin osin huonommin kuin minulla, esim. Itsensä satuttaminen.
En tiedä, koska tämä muuttuu hyväksi. Tunnen itseni vanhukseksi. 6kk olen ollut kotona. Minulla ei ole ystäviä. Välillä tulee se kokemus, että juuri nyt tuntuu hyvältä ja tulevaisuus on valoisa. Mutta se menee ohi. Toivoni hupenee, mutta vielä siitä on rippuja jäljellä, koska
olen vieläkin tässä.
Kiusaamisen jälkeen
Stillhere1
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862