Kiusaamisen jälkeen

Stillhere1

Moi,

Oon nyt 22v mies. Mua kiusattiin yläasteella. Paras kamu muutti pois ja olin koko yläasteen kirjaimellisesti yksin. Syrjäydyin siis.
Kiusaaminen oli enimmäkseen henkistä. Ei vessan pönttö juttuja, eikä silloin vielä webbailtu materiaalia nettivisioon. Tiedostan, että olisin itsekin kiusannut tällaista puolustunkyvytöntä rasvanaamaa, vaan nähdäkseni reaktion.
Lumipallot, repun heitto, niskalenkki, pienet harmittomat lyönnit ja potkut, töniminen, nimittely.
En tiedä miksi tein valinnan olla yksin, en tuntenut ketään, enkä sitten halunnut kenenkään seuraan ja kaipasin sääliä. Kerran mut kutsuttiin bilettään ja ihmettelin, kun siellä olikin alkoholia ja lähdin pois. Olimme vasta 14. Nykyään juonkin sitten viikoittain, yksin.

Olen aktiivisesti yrittänyt muuttaa tilannettani nyt 6 vuotta. Niistä vuosista hyvää on ollut n. 1v. Käyn psykologilla yhä, nyt hankin lääkityksen kehittyneeseen sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Käyn masennusryhmässä, jossa on ihmisiä, joilla menee joiltakin osin huonommin kuin minulla, esim. Itsensä satuttaminen.
En tiedä, koska tämä muuttuu hyväksi. Tunnen itseni vanhukseksi. 6kk olen ollut kotona. Minulla ei ole ystäviä. Välillä tulee se kokemus, että juuri nyt tuntuu hyvältä ja tulevaisuus on valoisa. Mutta se menee ohi. Toivoni hupenee, mutta vielä siitä on rippuja jäljellä, koska

olen vieläkin tässä.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        98
        4446
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        29
        3303
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2370
      4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        35
        1378
      5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
        Ikävä
        34
        1113
      6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
        Ikävä
        32
        1036
      7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
        Sotkamo
        12
        1033
      8. 158
        997
      9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
        Ikävä
        6
        924
      10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
        Äänekoski
        12
        862
      Aihe