Pääsin eroon Saunalahdesta! Takana ovat ajat jättisuurten puhelinlaskujen! YES!
Eroon Saunalahdesta
4
202
Vastaukset
- eljii
Perjantaina pistin (perus)kännykkäni liittymän eri operaattorille
Kesällä 24 kk soimuksen päättyessä ehkä ainakin toinen nettitikkuliittymäkin - viisineljä
ja minä tein juuri uuden sopimuksen - en tosin määräaikaista Saunalahden kanssa. Edullinen hinta ja nettikin ilman käyttörajoitusta valitsemallani nopeudella. Suosittelen!
- Vapaus valita
Kannattaa varmasti välillä vähän vaihdella. Itselläni ei ole pahaa sanottavaa sauniksesta vielä. Tosin ei oo enää sekuntiveloitteisia liittymiä :-/.
Sen jälkeen kun on ollut "danalla" tai kalliilla Soneralla niin käy sauniskin.
Itse en puhu paljoa saati tekstaile, joten ei oo laskutkaan jättimäisiä. - latausliittymä..
järkevin vaihtoehto, itsellä Reilu jossa 1000 min. puhetta, 25 tekstaria 21 megan netti, maksan siitä 20.80€ kuussa, nuo riittää mulle koska käytän puhelinta myöskin tietokone modeemina niin hyvä olla nopsempi netti, muuten ehkä 2 meganenkin riittäisi.
Tää latausliittymä siitä hyvä että ominaisuuksia voi vaihdella vaikka joka kuukausi, ja jos jättää lataamatta saldoa tilille niin ei tule seuraamuksia. Parempi tää on kuin joku prepaind, ihmettelen miksi kukaan enää yleensäkään sauniksen prepaindia käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066