Olen itse sinkkunainen ja parin ystäväni kanssa Levillä ja todellakin ihmettelin naimisissa olevien ihmisten touhuja, vaikka olen sinkku en siellä langennut kehenkään, koska tiedän ettei kaikki ne miesten kehut ole kuin lumetta jolla saisi sänkyynsä.
Sainkin kuulla olevani nipo yms.olihan siellä erilaistakin porukkaa joiden kanssa oli mukava jutella kaikenlaista.
En tietenkään tuomitse ketään, pitäköön kaikki hauskaa jos haluaa.
Ja iloisia ihmisiähän siellä on, toisin kuin täällä arkielämässä.
Kun olen sinkku en usko sieltä partneria löytäväni ja sitähän eniten kaipaan en ikäviä irtosuhteita, niistä ei tule kuin kyyneleitä.
EI Leville!!
3
560
Vastaukset
- hoitelija2
Se sun kaveris, jota kävin baarin vessassa jyystämässä, ei ainakaan valittanu niistä touhuista. Oli kuulemma edellisenä iltana antanu perää jollekulle toisellekin. Koita sinäkin vähän piristyä, niin elämä näyttää valoisammalta ;)
- Ei anneta ei
Vastauksena: Hauskaa olla saa
Olen niin samaa mieltä kanssasi ja pidä kaikesta huolimatta sama linja :)
Itse olin viime viikon Levillä ja meni hienosti sinkkuna ja ei jakaessa, kun sano heti miehille, että mitään sellaista ei tipu ja jutella voidaan tai sitten jatkaa matkaa seuraavaan pöytään :)
Hyvin meni perille ja ei tullut mitään ikäviä kommentteja, koska en ollut alunperinkään johtanut harhaan :))) Pidä siis lippu korkealla ja haarat edelleen tiukasti kiinni, toimii hyvin :D - kettuliini1
Ei siellä Levillä ole yhtään sen kummempaa kuin esim. laivalla. Levistä on vain tehty sellainen ihmisten suussa. Levillä voi myös tanssia ja pitää hauskaa muuten. Se on hyvä paikka lomailla, Ja voi sieltä löytää mukavan ihmisenkin. Kannattaisko pysyä kotona neljän seinän sisällä ja pysyä vanhana piikana jos pelkää miehiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821