EI Leville!!

Hauskaa olla saa

Olen itse sinkkunainen ja parin ystäväni kanssa Levillä ja todellakin ihmettelin naimisissa olevien ihmisten touhuja, vaikka olen sinkku en siellä langennut kehenkään, koska tiedän ettei kaikki ne miesten kehut ole kuin lumetta jolla saisi sänkyynsä.

Sainkin kuulla olevani nipo yms.olihan siellä erilaistakin porukkaa joiden kanssa oli mukava jutella kaikenlaista.

En tietenkään tuomitse ketään, pitäköön kaikki hauskaa jos haluaa.
Ja iloisia ihmisiähän siellä on, toisin kuin täällä arkielämässä.

Kun olen sinkku en usko sieltä partneria löytäväni ja sitähän eniten kaipaan en ikäviä irtosuhteita, niistä ei tule kuin kyyneleitä.

3

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitelija2

      Se sun kaveris, jota kävin baarin vessassa jyystämässä, ei ainakaan valittanu niistä touhuista. Oli kuulemma edellisenä iltana antanu perää jollekulle toisellekin. Koita sinäkin vähän piristyä, niin elämä näyttää valoisammalta ;)

    • Ei anneta ei

      Vastauksena: Hauskaa olla saa

      Olen niin samaa mieltä kanssasi ja pidä kaikesta huolimatta sama linja :)
      Itse olin viime viikon Levillä ja meni hienosti sinkkuna ja ei jakaessa, kun sano heti miehille, että mitään sellaista ei tipu ja jutella voidaan tai sitten jatkaa matkaa seuraavaan pöytään :)

      Hyvin meni perille ja ei tullut mitään ikäviä kommentteja, koska en ollut alunperinkään johtanut harhaan :))) Pidä siis lippu korkealla ja haarat edelleen tiukasti kiinni, toimii hyvin :D

    • kettuliini1

      Ei siellä Levillä ole yhtään sen kummempaa kuin esim. laivalla. Levistä on vain tehty sellainen ihmisten suussa. Levillä voi myös tanssia ja pitää hauskaa muuten. Se on hyvä paikka lomailla, Ja voi sieltä löytää mukavan ihmisenkin. Kannattaisko pysyä kotona neljän seinän sisällä ja pysyä vanhana piikana jos pelkää miehiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe