sadetakki - kurahousut

emmiina96

kevät tulee ja pääsee taas kinaan muden kaa vaatteista.

kehtaaks kukaa tyttö tai vaik poikakin käyttää kuriksia ja sadetakkia? tai onks jonku mutsi niin natsi että pakottais?

17

2246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riq96

      mikä vika kuriksissa ja sadetakissa on? kyllä ite ainakii kehtaisin tälläsillä kesä sateilla olis erittäin kiva pitää toisinku kastua tuolla pihalla, ja se riippuu tietysti vähän iästä, minkä ikäinen itse olet?

      • sadetakki 123

        Ei mikää mä ainaki rakastan käyttää sadetakkii ja kurahousuja ♥♥♥


      • jumu
        sadetakki 123 kirjoitti:

        Ei mikää mä ainaki rakastan käyttää sadetakkii ja kurahousuja ♥♥♥

        minkä ikänen oot. Ootko tyttö


      • nella14

        mun äiti komentaa käyttään... ei kai se silleen pakottaa voi, mut kyl se suuttuu jos en tottele. Pitäis näyttää esimerkkiä pikkusiskolle. ja muutenkin ettei tuu pyykkiä ja vaatteet kulu.

        ei must kurikset ja sadetakki o silleen ees nolot. ite oon saanu valita värin yms. ja iltapäivähoidos on kyl kaikil kun jos ei o omii ni sit saa lainaa. mut emmä aina haluis esim koulumatkalle niit pukee.


    • sadevaatteet13

      Itellekki kelpais tosi hyvin sadetakin ja kuriksien käyttö, jos sitä ei leimattais "oudoksi". Monesti menen sadesäällä jonnekkin syrjäiseen paikkaan sadevaatteiden kanssa, ja joskus pistän vähän ranttaliksi ja saattaapi vähän vaatteet mutaantua :)

      Ne on helppoja pestä ja tosi mukavia käytää :)

      • sadevaatteet<3

        minkä ikäsiä ootte? ois kiva tietää et minkä ikäset viel sadetakkia ja kuriksii pitää, ite tykkään kans sadevaatteista :)


    • poju

      mä käytän kuriksii kun käyn leikkimäs puistossa ja laskemas mäkee.. mulla on henkselihousut niin ei kastu ja likaannu vaatteet.. ei siellä muilla näy mutta ei mua haittaa koska haluun olla suojassa

    • Hessu Hopo

      Njaa... Täällä on vaan töllösii eräjormii jote ihan sama mitä puet sateella.

      • sadevaatteet13

        Tykkään myös käyttää vaippoja!


    • vieras18

      Vanha rukka sadeasua käytän itse usein, ei tarvitse pelätä kastumista ja tosi mukava oloinenkin on. Alkaa pieneksi käymään sadetakki, mistä saa vihreitä sadeasuja ja löytyykö kurahousuja mistään, ne olis kätevät.

    • sadetakit kunnia

      Totta kai uskaltaa pitää kävelessä ja pyöräilemässä sadeasua, omistan keltaisen ja vihreän sadetakin ja yhden vihreän sadehousut. Harmi kun ei saa mistään oikein vanhan ajan kuriksia. Joskus tyttöystävän kanssa pidetään sadetakkeja sateella koiranlenkin yhteydessä. :D

    • sadepoika99

      Oisko ketää uudeltamaalta joka haluis antaa kurahoust ilmatteeks . Oon 16v poika ja tykkään kurahousuista.

    • freeballerboy

      Ei varsinaisia kurahousuja oo mutta käytän kyl veden pitäviä tuulihousuja. Ne on paksut vuorelliset eli aika lämpimät. Silti käytän niitä kesälläkin. Tuntuu tosi hyvältä koska en pidä ollenkaan alkkareita tuulihousujen alla. Talvella käytän lautailu housuja ilman alkkareita. Ne on kans veden pitävät. Oon poika 18v.

    • freeballerboy

      Onks muita poikia jotka tykkää pitää liukaspintaisia tuulihousuja tai sit vaikka sadehousuja?

    • sadepoika

      mulla on kurahousut ja Rukan merkkiä :)

    • Rukkakundi

      Mulla on Rukan kurikset ja sadetakki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe