Otsikossa olikin jo itse kysymys. Siis nyt on ihan kyseessä näyttelytrimmaus kaikkien härpäkkeineen. Meinaan vaan sitä, kun päälaki, etujalkojen etuosa, selkäturkki jne pitää ainakin nyppiä käsin. Pelkästään päälaessa menee ihan tolkuttomasti aikaa!
Kuinka moni trimmaa oman cockerspanielinsa?
3
157
Vastaukset
- Cockerikamu
Emme näyttelyissä käy mutta onhan se pehko pään päällä aivan kauhea jos sitä ei nypi. Ja muualta kehoa nypin kun selvästi nyppimisvalmiilta karva näyttää. Mielestäni cockereilla pään ja korvien hoito on must, muuten karvaa saa omalla cockerilla kasvattaa tai päin vastoin ajella miten itseä lystää.
- glogloo2345
Sen vois myös kintata e-kaupasta saatavalla harjalla, ei ole pakko nyppiä käsin.
- Spaninenä
Mun mielestä pää on ihan koirakysymys. Joillakin päästä tulee todella kaljun näköinen (jos karva on esim. ohut tai huonolaatuinen), jos sen nyppii, tällaisita olen saksinut. Myös jos koira on erityisen herkkänahkainen, sopii mun mielestä saksiminen aivan yhtä hyvin.
Koulukuntia on monia. Mitenkäs pyllyt, otatteko koneella vai saksilla? Häntä klaniksi vaiko tuuheaksi jätetty?
Itse otan pyllyn ohennussaksilla, hännän saa omalle jättää tuuheammaksi, mutta koiran rakenteesta riippuen saatan toki klaniksikin vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232433Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531713Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu280966- 251952
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11944- 146893
- 56834
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718