Otsikossa olikin jo itse kysymys. Siis nyt on ihan kyseessä näyttelytrimmaus kaikkien härpäkkeineen. Meinaan vaan sitä, kun päälaki, etujalkojen etuosa, selkäturkki jne pitää ainakin nyppiä käsin. Pelkästään päälaessa menee ihan tolkuttomasti aikaa!
Vastaukset 3
- Cockerikamu
Emme näyttelyissä käy mutta onhan se pehko pään päällä aivan kauhea jos sitä ei nypi. Ja muualta kehoa nypin kun selvästi nyppimisvalmiilta karva näyttää. Mielestäni cockereilla pään ja korvien hoito on must, muuten karvaa saa omalla cockerilla kasvattaa tai päin vastoin ajella miten itseä lystää.
- glogloo2345
Sen vois myös kintata e-kaupasta saatavalla harjalla, ei ole pakko nyppiä käsin.
- Spaninenä
Mun mielestä pää on ihan koirakysymys. Joillakin päästä tulee todella kaljun näköinen (jos karva on esim. ohut tai huonolaatuinen), jos sen nyppii, tällaisita olen saksinut. Myös jos koira on erityisen herkkänahkainen, sopii mun mielestä saksiminen aivan yhtä hyvin.
Koulukuntia on monia. Mitenkäs pyllyt, otatteko koneella vai saksilla? Häntä klaniksi vaiko tuuheaksi jätetty?
Itse otan pyllyn ohennussaksilla, hännän saa omalle jättää tuuheammaksi, mutta koiran rakenteesta riippuen saatan toki klaniksikin vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551