Lyöminen

Meikä98

Isäpuoleni huutaa minulle usein, ja käskee minut riitatilanteessa ulos huoneesta. Kerran raahasi käsipuolesta ja heitti sängylle. Tänään uhkasi nyrkillä ja huusi. Lapsena muistan kun tein jotain väärin tietokoneella (laitoin jonkin sivun pois vahingossa, jossa isäpuoleni oli ollut kun olin itse tietokoneella.) niin hän sitten päätti läpsäyttää minua. Kerran illalla oli taas joku riita perheen kesken päällä ja isäpuoleni ryntäsi sängyltä vihoissaan ja raivokkaasti huudellen ja juoksi perääni. Juoksin huoneeseeni nopeasti. Sitten kerran oli jotain sanaharkkaa ja istuimme (äiti, isäpuoli ja minä) huoneessani ja lopulta isäpuoleni nappasi ruskean puisen tuolin ja huusi :"Jumalauta mä tapan sut!" minä olin maassa makaamassa kädet suojanani kun isäpuoleni osoitti tuolilla minua. ja sitten kerran hän oli minulle niin vihainen että kun lukittauduin vessaan hän "hakkasi" sen auki. Minun mielestäni jos hän käskee minut ulos huoneesta..Miksi MINUN pitäisi lähteä? Miksei isäpuoli voisi poistua tilanteesta jos se häntä niin kovasti ärsyttää. Kotihan on sentään minunkin. Ja mielestäni en saisi joutua pelkäämään joka ikistä riitaa tai hän pahemmassa tapauksessa löisi minua. Äitini on kertonut minulle että hän pelkää toisinaan että kun hän tulee iltavuorosta kotiin että isäpuoleni olisi tehnyt minulle jotain. Mutta silti he ovat yhdessä!

3

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikä98

      Vinkkejä apuja mitä minun pitäisi tehdä?

      • hae apua

        otapas yhteys kouluterveydenhoitajalle ja heti ja kerro tuosta tilanteestasi. Jos äitisi on noin tyhmä, ettei tajua suojella lastaan tuollaiselta hirviöisäpuolelta, niin kyllä sen ulkopuolinen tekee. Kerro terkkarille väkivallan uhkasta ja niistä uhkauksista, ei ketään saa lyödä eikä uhkailla, olkoon kuinka vaikea tilanne tahansa.


    • TosiNolot,lahkoonko?

      Aggressioiminen, miksi aggressioitte turvallisuutta hakien?
      - Obsessoiminen on samaa väkivaltaisuutta turvallisuudenhakemista.
      Se obsessoi, se ei ole naisen keho.
      POLIISI: Mäkö en saa lähteä aggressioissa obsessoimalla lähteä hakemaan turvallisuutta?
      - Ei, aggressioissa ei obsessoida.
      Koneen tietoja ei saa kysyä ulkoisetta avioliitotta.
      - En kyllä koskaan sellaita haekaan perusturvallisuuden ympäristön muodostamisen sijaan, esim. sisariani tai jotain muuta läheistäni tai omaistani, kuten perheenjäsentä varten, jolle esim. olin työtä juuri tekemässä, läheisyydentunteen ohjatessa ja turvallisuushakuisuuden omistaessa, osoittaessa inhimilisyytenä, mm. palvomisen yhteydessäkin.
      .- Myös perheen ja ympäristön osilta haluttu.
      Ja miksi hänelle ei muodostu itselle perheen osilta näitä?
      - Eikö sinua haekin näin kansainvälinen poliisi tällä hetkellä?

      Peter istuu siellä TV.ssä.
      - Pre-habbit ei ole nimi.
      Eikö teille olekin sattunut aika iso vahinko äskettäin?
      - Kun kaikki sitten rupesivat huomaamaan tämän äskettäisen eläimellisen, annibalistisen käytöshäiriön sekä sen laukaisemisen mm. vammaisten hoitamisesta.
      - Omaisista?
      Joka ei oma hommani tunnu ainakaan olevan enää, koska olen kutsumuksellisessa ja vakaumuksellisessa työssä, sekä niihin vihittynä.
      - Seurailee myös ikävästi.
      Ei lainkaan omaisoikeuksisa vammaisten hoitamisen takia.
      - Se seura-toiminta, se on pre-habbit.
      Sehän koskee ihan jokaista ihmisryhmää ja ihmisjoukkoa sosiaalista ryhmää maailmassa.
      - Oletko jotenkin sairas mielestäsi?
      S*****na saa viedä suoraan pois, kun näkeekin passisssa suomalaisen.
      - Kyllä vähän vaikuttaa sellaiselta bar-paineen rytmittämiseltä ja muodostamiselta.
      Ketä lapsia sulla on tällä alueella?
      - Entä ovatko he väkivallan tai vaaran kohteena?
      Ovatko he julmassa sadomasokismissä, sadismissa josta vaadit apua, lapsenkasvatuksena aina omalle perheellesi turvallisuushakuisuutena sitä esittäen?
      - Tämä ei ole teidän ammattina, tähän et saa tukea Suomessa fransiskaanius-hypnoosina pappina sitä esittämällä.
      Ovat he ovat heiltä ilmaisena pakkotyönä vapaaehtoisesti vaaditussa kovin kehollisessa ja heijasteita vain heidän perheilleen lapsenkasvatuksena vaativassa ja suojaamattomassa työssä osin. Heiltä ei saa pyytää enää sellaista, eikä heitä saa pitää sellaisessa heijastamista vaativassa lapsityössä kouluttamattomina mm. tunne-siteiden ja erityisen peilaamisen valla tuki- ja turvaympäristöjä, ainakaan pakkotyön, ja sillä osoittelemisen avulla.
      - Julkisesti vain omaa apua pyytääksensä, ja omaa lapsenkasvatustansa koulutuksettomuudella mm. turvataksena.
      Niin, heille se on katso aivan sama.
      - Mihin lahkoon heitä olikaan asetettuna?
      Ei tällaista saa tehdä katso eläimellisyydestä eläimellisyytenä ollenkaan ilman naiseudesta muodostunutta sukupuolta, seksuaalisuutta.
      - Muistathan että heitä ei saa pitää sellaisessa heijastamis-työssä, kun heillä ei ole turvakotia siihen ja sitä avioliittoa olemassa ollenkaan.
      Kokeilkaapa itse.
      - Meillä on kuule pikkusen sairas homma menossa.
      Koska jotkut naiset eivät opi esim. kehon muodon ja sen mallin käyttämisen takia, täysin persoonattomina maassa mitään muuta kuin barbaarisuutta.
      - On vähän huono ratkaisu adoptiona.
      Otetaan siveettömyyden takia, kuten esim. tutkiminen ja sillä seuraileminen käytöshäiriön omaisesti vain osoitellaksensa ja sillä eristääksensä oman onnen ja omaneduntavoittelun lähtökohtaisesti.
      - Tällaiseen toimintaan ei saa yllyttää heijasteettomuuden omaksumiseksi, tai sen omaksuttamiseksi ja lupaa väkivaltaisuuteensa, sen harjoittamiseen pyytämällä.
      Turvallisuushakuisuus vain apua pyytämällä, muilta ihmisiltä itselleen, tai perheellensä ei ole yhtään hyvä lähtökohta millekään muullekaan uskonnolliselle toiminnalle.
      Oikeusjärjestelmästä kiinnostuminen rajatiedon ja psykologian alueena
      - En tiedä mä olin jo jotenkin ohittanut tämän pisteen jo.
      Ei kiinnosta.
      - Ei kiitosta.
      Häiriinnyttää lapsenkasvatusta.
      - Äärimmilleen virittyneen raivon mielen esittäminen yhteiskuntana ei taida olla hyvä ratkaisu.
      Sairaanhoitaja, Isäsi. Edesvastuuton, Janne-mies, omalle rauhallisuuteen pyrkivälle, rauha-omaiselleen.
      Katso, ja sulle ei tule siitä mitään.
      - Katso nyt.
      Sä et tee mitään.

      Uskonnllinen syrjintä
      Uskonnollinen pakkomielteisyys
      Uskonnollinen kiihkomielisyys
      - Niitä mennään kaikkia näitä heijasteilla, niitä ei ole yhtään olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe