asukkaat ovat etulyönti asemissa myös matkailussa, he voivat hyödyntää lähellä olevia ulkomaan liikenteen kenttiä ja satamia. Mitä hallitus aikoo tehdä että kansalaisten tasa-arvo toteutuisi myös matkailussa ?.
Pääkaupunki seudun
4
72
Vastaukset
- epätasa-arvo on ilme
Hallitus lähinnä kaatuu- luojan kiitos. Raikku vei alkumatkan viime kesänä ,sopivalla hinnallakin. Mutta ärsyttävän vähän on lähtöjä esim. Tampereelta tai Oulusta.
Ilmiö johtuu ehkä vimmasta keskittää kaikki Vantaalle. Mutta asiakaspalvelua se ei ole.
Pelkkä lento ei voi olla este sille etteikö muualtakin voisi nousta siivilleen. - Ja vastaus
Hallituksen ei ole tarpeen tehdä yhtään mitään, koska kaikissa maissa on pääkaupunkiseutu ilman minkäänlaista vimmaa ja vapaassa maassa jokainen voi vapaasti valita missä haluaa asua.
- Minä maalta
Haluan asua maalla siten, että luonto on lähellä, on rauhallista ja hiljaista eikä saasteita. Naapurit ei saa häiritä, eikä tietenkään mitään sosiaalitapauksia lähelle, hyi olkoon.
Haluan myös, että minulla on kaikki palvelut kävelymatkan päässä, ettei tarvitse omaa autoa, kaikki pitää löytyä Aarikasta Örumiin. Myös ulkomaille pitäisi päästä omilta kyliltä lentokoneella, mutta sitä lentomelua ei kyllä meille asti saisi kuulua, eikä myöskään koneet lentää siitä meidän yli.
Haluan, että meidän Mikko-Petteri pääsee suorittamaan varusmiespalvelustaan johonkin ihan lähellä olevaan varuskuntaan, mutta mitään pauketta sieltä ei saa kyllä meille asti kuulua. Eikä ne varusmiehet saa kyllä pyssyjensä kanssa marssia siinä näkösällä, kun Maija-Inkeriä muuten pelottaa ja Tyyne-mummua myös.
Haluan, että meidän Kassi-kissa saa ulkoilla vapaana missä lystää, mutta älköön muut eläimet tulko meidän pihalle tarpeilleen tai muutenkaan.
MITÄ HALLITUS TEKEE, ETTÄ _MINÄ_ SAAN MITÄ HALUAN? - Palvelut paranoo
Hallitus on juuri tehnyt päätöksen, että 1.4. alkaa viikottaiset suorat lennot Haapavedeltä, Heinävedeltä ja Hyrynsalmelta kaikkiin suosituimpiin lomakohteisiin. Myös laivaliikenne Tallinnaan ja Tukholmaan alkaa näiden paikkakuntien lisäksi Seinäjoelta, Sotkamosta ja Sodankylästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1924927Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1094014Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573465
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211939Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361798