No kun on 75 ampaarin laturi, 95 ampeeritunnin akku, 6x100 watinin vahvistin 8 ohmiin, kaks kajaria 110 rms kahteen ohmiin ja kaks kajaria 90 watin rms puskullakahteen ohmiin ja kaapelit nelimilliset ja virtapiuha senttininen.
Siin monenko Faradin kondensaattorin tarvitsen??? Hitto näitä juttuja.Pitää pian hakea teini jostain avuksi, kukaan kaverikaan ei tajunnut asiasta oikein mitään. vaikka tietoliikenneinssiä ja rtv-asentajaa ja muusikkoakin seassa.
Mä tarvin teinin!
=DW=
jeejee Faradi
4
181
Vastaukset
- k-----
Ehdotan 3-5 faradia, pitäisi riittää noille tehoille. Faradikin auttaa, muttei riitä kunnon jyskeessä.
Laita konkka vielä sinne vahvistimen päähän piuhoja. Katso, että siellä on myös senttinen - kaapeli.- ...
Jeejee
Suunnilleen kaikki kondensaattorit, mitä myynnissä näytt olevan yhden faradin konkkija. Yks 12 faradin pötkylä löytyi, hinta oli sitten mesimarjaa ja hilloja. Jatkan tutkailua...
Mä en tajua. Ikäni väsännyt erilaisten äänentoistoasioiden kanssa, ois kai pitänyt ottaa lukiossa pitkä fysiikka. Ihme laskemista kokoajan, ois paljon helpmpaa mennä kauppaan ja ostaa muutama pahvilaatikko ja hinata arjalainen muskeliauto jonnekin autosähkökorjaamolle..
Mutta Infinityt paukkuu vielä, periksi ei anneta :DDD
=DW= - k-----kippariulla
... kirjoitti:
Jeejee
Suunnilleen kaikki kondensaattorit, mitä myynnissä näytt olevan yhden faradin konkkija. Yks 12 faradin pötkylä löytyi, hinta oli sitten mesimarjaa ja hilloja. Jatkan tutkailua...
Mä en tajua. Ikäni väsännyt erilaisten äänentoistoasioiden kanssa, ois kai pitänyt ottaa lukiossa pitkä fysiikka. Ihme laskemista kokoajan, ois paljon helpmpaa mennä kauppaan ja ostaa muutama pahvilaatikko ja hinata arjalainen muskeliauto jonnekin autosähkökorjaamolle..
Mutta Infinityt paukkuu vielä, periksi ei anneta :DDD
=DW=Pistä yhteensä 400 AH-akkuja Mesen perälle ja jätä konkat pois, menee se hintayhtälö yksiin silleenkin. Painaa vain hivenen enemmän.
- ...
k-----kippariulla kirjoitti:
Pistä yhteensä 400 AH-akkuja Mesen perälle ja jätä konkat pois, menee se hintayhtälö yksiin silleenkin. Painaa vain hivenen enemmän.
Joop.
Piää tutkailla, millaset akut on naapurin kaivinkoneessa. Ne vois saada sopuhintaan, niillä kone, mutta kuskilla selkä pashana.
Kyllä tämä on sellasta talvisotameininkiä, näissäkin asioissa.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275343
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1561735
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221112viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.207997En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69992- 37849