Täälläpäin talvehtii Peuralauma. Kävin viikko sitten traktorilla metsässäni.
Nyt käydessäni havaitsin traktorin raiteilla eläimen jäljet. Lunta oli raiteilla noin 100 milliä ja ne jäljet muistuttu kotikoiraa. Askellus oli tiheä ja jälkinauhan etäisyys väli noin 20 cm. Selvästi näkyi laahausta . Jäljet oli kooltaan noin 80mm. Ei näkynyt kynnenjälkiä. Oli kulkenut traktorin raidetta ison matkaa. Näkyi haistelleen jäniksen jälkiä. Jäljet tulivat metsästä asutukseen päin? Ennen en ole tuollaisia nähnyt.
Lähistöllä talvehtii Peuralauma. Jotenkin lauma ja jäljet liittyy toisiinsa mutta miten?
Minkä eläimen jäljet?
Jäljet..,.
6
185
Vastaukset
- ytiyg
Isohko tassu lyhyt askel, koira.
- kissun kynnet piilos
Koiralla on kyllä aina ne kynnenjäljet nähtävissä, ilveksellä taas ei usienkaan. 8cm ilveksen jälki on sellaisen nuorehkon aikuisen jälki. Paino 14-18kg.
- vouuh
Minun koiran jäljissä ei nyt irtolumella näy kynnenjälkiä.
- oikea trakkeri
Sinä et ole kunnon jäljestäjä, minäpä erotan varsinkin jos ei ole kuin 10cm irtolunta traktorin jäljen päällä.
- oikea raktori
Minunpa eno on paljon vahvempi kuin sinä ja tuntee elukan jäljet ohi ajaessaan.
- jäljet..,.
Niin että oliko ne Ilveksen jäljet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk823125Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911766Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll841616- 1381479
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571364
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591283Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur831241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991232- 861225