Mitä kännykkäliittymää käytät?
Mitä kännykkäliittymää käytät?
6
200
Vastaukset
- computer2
sonera, se on paras :)
- DNAPRO
DNA Pro, PRO 1. Kaikki tarvittava pikkurahalla mukaan. Oli niin rajoitettu erä että uusia ei enään saa kuin kalliimalla. DNA Pro:n tekniikka otettiin DNA:lla käyttöön kuten liittymäaktivointi & uusien asiakkaiden filtterointi sekä maksunvalvonta.
####
www.dnapro.fi
#####
Uudet DNA tuotteet on ÄLY
https://kauppa3.dna.fi/puheliittyma/
DNA Pro:ta lähinnä muistuttava tuote on alkaen DNA Äly 0.5M, tosin
Euron kalliimalla. - lihavapoika
En tiedä onko paras.
Sonera Sopiva Fiksu. 600 min. puhetta, 250 viestiä ja 10GT tiedosiirtoa 7 kps.
Puhelin on lumia710, joka on kytkyllä puolessa välin. - soneran huijaama
käytän DNA:ta todella hyvä palvelu
- DNA.
Mulla on kaksi DNA-liittymää. Toinen on älykännykässä nettiominaisuuksien kanssa ja toinen peruspuhelimessa puheluita varten. Edulliset ja toimivat liittymät.
- dnapro1
Sama täällä. Näillä mennään toistaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756