Onko apua luontaislääkkeistä?

Unetonyö

Onko kukaan uneton saanut apua luontaislääkkeistä, valeriaanasta jne. Kokemuksia ja tietoa kaipaa unettomia öitä, unensaanti ongemien ja katkonaisen unen kanssa taisteleva naisihminen.

6

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti

Kaikki on kokeiltu eivät auta mitään,rahat vaan menee.

• uneton

on kokeiltu. Mikään luontaislääke tms. ei auta.
      Lämpimät maidot, viilea huone, rauhoittava ja rentouttava musiikki, lampaiden laskeminen.

Ainoa, josta olen apua saanut on lääkärin määräämä nukahtamislääke. Niitä ei vaan saa jatkuvaan käyttöön, mutta edes välillä saa nukuttua kunnolla se on jo paljon.

• kokeile

Joskus lääkärit määräävät niitä ns.vanhan ajan masennus lääkkeitä unettomuuteen,minulla ainakin toiminut,ja niihin ei kai tule niin helposti riippuvaiseksi.Mutta itse joudun syömään varmaan loppu elämän,sama se kunhan saan nukutuksi.

• uneton täälläkin

mitä kaikkea te muut unettomat olette kokeilleet ? Itse olen jo yrittänyt sipulimaidosta viiniin, mielikuvarentoutuksesta musiikkiin ja vaikka mitä muuta. Ongelmani ei ole nukahtaminen vaan heräily useita kertoja,joskus 15 -30 min. välein !! Joku sanoi maan säteilyn vaikuttavan tai metallisen sängyn ?? Unilääke teki tokkuraisen olon koko seuraavaksi päiväksi !!

• orvokki

olen kokeillut kaikki yrtit ja lääkkeet eikä mistään ollut apua. Sitten menin joogaan. Siinä on liikkeitä jotka venyttää ja rentouttaa hartioita. Pään verenkierto paranee ja aivot saa happea. Luulen että se on se mikä auttoi.Käyn myös kerran vuodessa hierojalla 4 kerran sarjan niska ja hartia hieronnassa.

• Entinen uneton

Minua on auttanut Magnesium ennen nukkumaan menoa sekä Vogelin Dormeasan-tipat. Niitä voi ottaa myös yöllä jos ei saa uudelleen unta, ne vaikuttaa nopeasti ja herää normaalisti aamulla. Ainoa huono puoli on paha maku ja ne pitää sekoittaa veteen. Olen kokeillut unihiekat,valeriaanat ym. eikä auttaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe