Olen 15-vuotias todella lapsirakas tyttö ja olisin halukas hoitamaan pieniä tai vähän isompiakin lapsia. Kokemusta on paljon lastenhoidosta ja tulen erittäin hyvin toimeen lasten kanssa. Olen myös luotettava, reipas ja hyvin sosiaalinen ihminen, joten jos kiinnostuit niin vastaappa tähän viestiin!
Asun tampereen rajan tuntumassa joten jos asutte tampereella tai kangasalla niin ongelmia ei tule kuljetusten kanssa!
Ja koska käyn peruskoulun viimeistä luokkaa niin päivät ovat varattuja koulun käynnille, mutta illat ja viikonloput sopivat mainiosti! :)
Tarvitsetko lastenhoitajaa tampereelle?
5
294
Vastaukset
- Opsi
Olet varmaan käynyt ensiapukurssin jotta tiedät miten toimia jos lapsi meinaa tukehtua ruokaan tai jos hän saa anafylaktisen sokin? Tai siis muuten opiskellut nämä asiat itse käytännössä ja kirjasta?
- sini
no ei ensiapu kurssia ole kaikki äititkään käyneet ja hyvin pärjätään ilman erillistä hoitajan koulutusta!!!!!!!!!!!!!!!1
ja sitä paitsi on hienoa et nuori hakee töitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 - Opsi
sini kirjoitti:
no ei ensiapu kurssia ole kaikki äititkään käyneet ja hyvin pärjätään ilman erillistä hoitajan koulutusta!!!!!!!!!!!!!!!1
ja sitä paitsi on hienoa et nuori hakee töitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11onkin ihan eri asia ´jos lapsi kuolee äitinsä syliin kuin 15-vuotiaan hoitajan.
Lähinnä olikin kyse siitä, onko tämä hakija valmis todella ottamaan tämän riskin ja tiedostaa sen itse. Lastenhoito kun on niin paljon muutakin kuin leikkimistä.
Ja kyllä, on hyvä että nuoret hakevat työtä, vaatimustason vaan olisi ehkä hyvä olla hiukan matalampi. - Opsi
sini kirjoitti:
ja sitä paitsi on hienoa et nuori hakee töitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11äideille kerrotaan näistä asioista neuvolassa, he saavat siellä ohjausta miten tulee toimia..
- Emily
Opsi kirjoitti:
äideille kerrotaan näistä asioista neuvolassa, he saavat siellä ohjausta miten tulee toimia..
Ei meillä neuvolassa ainakaan mitään ensiaputaitoa ole opetettu eikä edes kyselty, että hallitsenko. Vois vaikka olla et 15-vuotiaalla on asiat paremmin hallussa koulun terveysteidon tunneilta...paitsi että itse olen 'sattumalta' käynyt ea-kurssin töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658