Eli kyseisestä yrityksestä kyselisin tietoja. Olen menossa töihin kesällä, millaista on?
Kukka kesäpiha
4
622
Vastaukset
- lfihsfhsl
Ei hyvä paikka. Omistaja tai omistajat?? outoja ja 8 tunni työpäivän pääsee kerran taolle ja sekin oli vessatauko. Niin ja tosi huono palkka, itselläni oli jotain vähän päälle 7 euroo.
- Anonyymi
Oliko tällöin jo puikoissa Johanna niminen henkilö, joka nyt toimii toimarina firmassa?
Hällä tyylinä kesätyöläisten ala-arvoinen kohtelu!!!
- blaaaaaa1
Itse olin aikanaan tuolla yhden kesän töissä, ihan ok paikka varmasti ensimmäiseksi työpaikaksi, palkka siis sen mukainen. Tauot tosiaan ongelma, myin kukkia ruokakaupan pihalla ja töissä oltiin pyhinäkin, esim. äitienpäivä, jolloin muut kaupat ei auki, joten silloin ei siitä päässyt vessaankaan koko 8tunnin työpäivän aikana...
- Tyytyväinen
Olin nyt kesällä tuolla töissä, ja täytyy kyllä kehua! Jokaisessa työssä on hyviä ja huonoja juttuja, mutta oma asenne vaikuttaa paljon. Kesäkuu oli säänsä puolesta myynnin kannalta surkeaa, koko työvuoron ajan saattoi sataa vettä kaatamalla, ja asiakkaita käydä muutama hassu. Sellaisessa tilanteessa moni varmasti miettii miksi ihmeessä viettää kesäänsä toppatakki päällä vesisateessa, ja ainoa asia mitä voi tehdä on hoitaa kukkia. Mutta, jos asiaa tutkii eri kannoilta, löytyy tilanteesta varmasti hyvääkin; Voisit käyttää ajan johonkin turhaan, ja sitten syksyllä kun mietit mitä olet kesällä tehnyt, niin ainoa asia joka tulee mieleen on "oon nukkunut/laiskotellut/en oo tehny mitään" kun taas töiden ansiosta voit ajatella "Olin ahkera, sain töitä, minuun luotettiin ja sain kantaa vastuuta". Se kuulostaa aika hyvälle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1211749
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959