Kumpaan lentää? Dubliniin vai

Lontooseen?

Suunnitteilla ensi kesänä elokuun alussa vähän yli viikko Irlannissa ja muutama päivä Englannissa, Lontoossa.

Kumminpäin kannattaisi mennä: a) ensin lentää Irlantiin ja sitten Lontooseen ja Lontoosta Hesaa lentäen, vai b) ensin lentää Lontooseen, josta sitten viikoksi Irlantiin ja I:stä lentää kotiin. Molemminpäin olisi mahdollista periaatteessa. Irlannissa vaan on yksi tapahtuma viikko joka olisi oltava paikan päällä juuri sinä aikana. Mutta Lontoo tekisi mieli nähdä yhdistettynä reissuna.

Miten kannattaa siirtyä näiden kahden saaren välillä saarelta toiselle? Mikä on vaivattomin vaihtoehto. Kauhea kiire ei ole, onhan kesälomat pitkät!

4

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikausvaatimus

Olipas sekava selostus. googlaa. "Saarten välillä".... on kyse kahdesta maasta, ei saarista.
      Paikkakuntaa nimeltä Hesa ei ole olemassa.

• päättäkääte

Jos olette helsinkiläisiä tai lähistöltä on aikalailla sama kumpaan lennätte ensin, ehkä kumpaan saa halvemmalla liput? Jos olette muualta niin Tampereelta tai Turusta lentää Ryanair Lontooseen halvalla...

• london2

Norwegianilla pääsee helsingistä suoraan Dubliiin, kuten myös Lontooseen.
      Juuri varailin tuossa lennot. Eka Dubliniin sieltä sitten lento Lontooseen. Sitten sieltä takaisin helsinkiin

• turist-i

Heip! Teimme kaverin kanssa samantyyppisen reissun viime vuonna. Mentiin laivalla Ruotsiin (ostettiin risteily, jäätiin pois Ruotsissa, tuli halvemmaksi), jossa mentiin Skavstan lentokentälle, josta lähtee Ryanair Irlantiin. Irlannista lennettiin Liverpooliin (Ryanairilla maksaa joku 15e käsimatkatavaroilla, Birminghamiin on aikalailla samanverran), josta mentiin junalla Birminghamiin, sieltä junalla Lontooseen ja Lontoosta Ryanairilla Tampereelle. Kaikenkaikkiaan majoituksineen noin 300 e per pää, sisältäen yöpymiset hostellissa, lennot, bussit ja risteilyn.

Dublinissa suosittelen hostellia Jacob's Inn tai Isaac's Hostel. Jacobs on modernimpi, mutta Isaacs on tunnelmallisempi, sama firma kuitenkin. Paddy's Palace ei oo mikään laadultaan paras, mutta jos heillä yöpyy kaks yötä, saa ilmasen päiväreissun Glendaloughiin ja Kilkennyyn (erittäin kannattava reissu, oon ollu kaks kertaa). Mutta sen reissun saa ostettua ilmankin, maksaa 28e ja sen järjestää yritys Paddy Wagon. Tarinankertoja/bussikuski on hauska!

Turusta ei Ryanair enää lennä Lontooseen. Mutta halvimmat liput Irlantiin Helsingistä olen löytänyt Aer Lingukselta, etenkin jos varaa ajoissa! Olisko ollu joku 50-90e, riippuen haluaako laukkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3025
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1027
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      915
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      887
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      861
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      774
    Aihe