Ostaisitteko tämän naisen kirjoja?
http://youtu.be/AcSQIsF4hgc
Anja Snellman
9
251
Vastaukset
- rohkea rokka
Olen ostanut yhden. Pelon maantiede. Kiitti se riitti.
Kirjailijan kielellisistä mielipiteistä en ole tiennytkään!- Arabian LaurA
Anja on koko suomalaisen kirjallisuuden helmi. Älykäs,rohkea nainen. Koko tuotannon lukenut, jotkut moneenkin kertaan. Lisää odotellessa.
- jjjiiijijij
Kauraska on aamutv:n ja naistenlehtien helmi.
- Arabian LaurA
En oo seurannut,enkä aio alkaakaan seurata. Kirjoista mainitsin,en Studio55stä enkä MeNaisista. Tiesitkö että kirjottaa kirjojakin???
- suomenkielinen -
Monet ovat ostaneetkin. Sonja O räjäytti aikoinaan usean nuoren lukijan tajunnan. Minä kannatan muuten pakkoruotsia.
- frffff
Kaikki pakko on hyväksi ihmiselle. Pakkopaita jne.
- lukija---
Jos kirja on hyvä ja haluan sen omaksi, ostan sen.
so what? Ei äkikseltään tule mieleen yhtään naiskirjailijaa, jonka kirjaa ostaisin. Viimeksi ostin Sofi Oksasen uusimman tyttärelle joululahjaksi.
Kaurasnellmannia en ottaisi ilmaiseksikaan.- perisuomalainen-
ai tää on jonkun perussuomalaisen luuserin provo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764