Madrid punaiset lyhdyt?

Perheen kanssa

Olemme varaamassa perheen kanssa viikon kaupunkilomaa Madridiin. Tarkoitus on tehdä omatoimimatka ja varata hotelli tai asunto itse kun niitä näkyy olevan hyvin tarjolla joka puolella keskustaa.
Onko madridissa jotain sellaista aluetta, jota kannattaisi välttää että ei törmäisi bordelleihin tai katuprostituutioon. Siis vailla ei nyt Amsterdamin kaltaista punaistenm lyhtyjen aluetta olekaan niin useimmissa kaupungeissahan tuollainen toiminta on keskittynyt joillekin kaduille keskustan alueella.
Ei huvittaisi varata majoitusta juuri tuollaisesta alueesta ja kadusta kun on valinnanavaraa paljon. Kuka osaisi kertoa mitä katuja välttää?

18

2473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfvds

Chuecan kaupunginosasta ei kannata varata.

• madridilainen

Ainoa katu, jossa itse olen tätä toimintaa nähnyt on Calle Montera. Tämä katu on kuitenkin myös todella "rauhallinen" (poliisilaitois samalla kadulla, sekä paljon kauppoja ja ravintoloita).

• matkailija3

Ihmiskauppa tapahtuu yhdellä Gran Vian ja Solin välisellä kadulla (en muista nimeä). Päivisin kauppa on sen verran siistiä, että jalkakäytävällä voi kävellä perheen ja lasten kanssa. Aikuiset kyllä ymmärtävät, mikä katu se on. ;)

• Minä

On juurikin tuo jo aiemmin mainittu Calle Montera. Ei tarvitse vältellä ko. katua päiväsaikaan, hyvin uskaltaa turisti taivaltaa.

Hauskaa matkaa mahtavaan Madridiin!

• atocca

Kadulla itseään myyviä naisia löytyy myös vähän etelämpää kun kävelee Solilta suoraan Calle Atochan bussipysäkkiaukiolle. Siinä ja ympäristössä niitä riittää

• paikalla asunut

Ei taida nämä vastaajat olla Madridissa käyneetkään kun väittävät että vai C/Monteralla on maksullisia.
      Kykllä löytyy muuallakin, esimerkiksi ihan keskustassa on edellä mainittu Atochan bussien pysäkkiaukio ja heti Gran Vian pohjoispuolella San Martinin kirkon ympäristö.

• ex-madridilainen

Minäkin olen asunut Madridissa (3 vuotta), eikä mullekaan nyt tule muita mieleen kuin se kohta Solilla. Ei kaikki paikalla tienneet tai asuneetkaan voi tietää kaikkia ilolintujen paikkoja, varsinkaan jos eivät itse ole sellaista seuraa hakemassa.

• ex-madridilainen
        ex-madridilainen kirjoitti:

Minäkin olen asunut Madridissa (3 vuotta), eikä mullekaan nyt tule muita mieleen kuin se kohta Solilla. Ei kaikki paikalla tienneet tai asuneetkaan voi tietää kaikkia ilolintujen paikkoja, varsinkaan jos eivät itse ole sellaista seuraa hakemassa.

Ei siis Solilla vaan Gran Vialla.

• Madre
        ex-madridilainen kirjoitti:

Mite ihmees mie en nähny mittää ilolintui ja vast kävin Madridis? Rillitkii ol päässä nii et ois pitänt nähä.
        Miust siel ei oo mittää semmost mennoo mikä ei sopis lapsille.

• TotalBueno
        Madre kirjoitti:

Mite ihmees mie en nähny mittää ilolintui ja vast kävin Madridis? Rillitkii ol päässä nii et ois pitänt nähä.
        Miust siel ei oo mittää semmost mennoo mikä ei sopis lapsille.

Äiti on oikeassa!
        Jospa se, mitä näkee johtuu siitä mitä haluaa nähdä. Kaikki turha jää sektorin ulkopuolelle ;)

• jjjju

pysy kotona

• hyrskänlihhoo

meeppä hyrskälle siel on kovvoo lihhoo tarjolla

• Ruba1

..kyllä noilla neuvoilla pitäis jo löytyä ilokadut.

• 43333333333335

Madridissa ei ole eikä ole ollut punaisia lyhtyjä.

• Hispaano

Minkä ihmeen vuoksi näitä vanhoja juttuja kaivetaan esiin? Aloittaja sai jo vuosia sitten ohjeet minne suunnistaa.

• Fresca

Kuule! Oiskohan niin, että meitä Madridiin menijöitä voi olla tänäänkin, eikä vain vuosia sitten.
        Tullaan tänne katsomaan vinkkejä.
        Me mennään reilun viikon päästä...
        Luulenpa ettei olla ainoita.
        Matkustelisit sinäkin!

• Hispaano

Tiesitkö, että näitä juttuja voi selailla ja lukea mielinmäärin ilman niiden nostamista esiin jollakin kommentilla?

• Fresca

Kässääks Hispaano, että matkustavaiset kirjottaa tuoretta juttua tänne keskustellakseen ko. kohteesta?
        Etenkin silloin kun oma matka on ajankohtainen.
        Jos aikaisempi aloitus on käypä, siihen voi mainiosti kirjoittaa. Uutta aloitusta ei joka jutulle tarvita.
        Mut jokainen tyylillään.
        P.S. Nää punaiset lyhdyt ei henk.kohtaisesti kiinnosta, mut voi päästä juttuihin Madridin asioista yleisesti.

Leppoisaa kevättä sulle ja huumorinkukkaa korvan taakse!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      329
      12076
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      157
      11164
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      277
      6516
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      250
      5311
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      182
      3768
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3588
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      60
      2631
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      117
      2089
    9. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      2010
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      13
      1884
    Aihe