Kuin jouhevasti tänä talvena on päässyt käymään Eilatista Jordanian ja Egyptin puolelle,onko rajalla jonotusta ja mitä maksaa retki niihin maihin?Kiinnostaisi käydä Eilatin ulkopuolella koska raja useaan maahan niin lähellä.Jos haluaa Hurghadaan tai Sharmiin tarvitaanko viisumi?
Vastaukset 3
- Akkadi
En suosittele Egyptin puolelle menemistä. Siinain alueelle on pesiytynyt erinäisiäkin terroristiryhmiä ja beduiinien touhuihin ei ole luottamista.
Arabikevään muuttuessä kesäksi on egyptin mursulla ilmeisesti vaikeuksia pitää hallinnassa erilaiset hihuliryhmät. Haluaako hän sitä, en tiedä. Ainakin gazan alueen hamasia muslimiveljeskunta kävi neivomassa, että mitään rauhaa ei pidä Israelin kanssa tehdä. Hamas ilmoitti, että palestiinan alueen jokainen hiekanjyvä on pyhää, eikä niitä koskaan tulla sionisteille luovuttamaan.
Jos siellä joudut vaikeuksiin olet omillasi. - Näin on
Jordanian puolelle pääsee kyllä suht' jouheasti. Molemmat valtiot ottaa erinäisinä maksuina 35 euroa (edestakainen matka). Taksit yksin maksaen 15 euroa, eli yhteensä 50 euroa.
Keskustasta keskustaan n. 1h, jos ei satu isoja ryhmiä samaan aikaan. Linnuntietä matkaa ei ole kuin 1-2 km.
Viisumia ei tarvita.- Joskus noin
Oman porukan sillä osalla joka suuntasi Jordaniaan oli viimeksi kolmen tunnin jonot. Riippuu näköjään aivan tuurista onko hiljaista vai mitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 51955
- 119913
- 146883
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.108618- 33594
- 70589
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46480
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460