Sergei Kuprijanov, totuus?

riinalaa

15

2473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sat Nam

Ainoa tapaamani ihminen, joka pystyy olemaan täysin tässä hetkessä eli hyvin voimakkaasti läsnä.

Kannattaisikohan käydä edes kerran kokeilemassa astron huhujen levittämisen sijaan? Voisi olla reilumpaa häntä kohtaan, jos huhujen levittäminen ei ole päätarkoitus.

• Tyhjät tynnyrit.

"joka pystyy olemaan täysin tässä hetkessä eli hyvin voimakkaasti läsnä."

Itse olen aina täysin tässä hetkessä. En minuuttiakaan edellä tai jäljessä. Olen myös aina hyvin voimakkaasti läsnä siinä, missä satun olemaan. Vai voitko väittää jotain muuta.

Tuollaiset heitot ovat tyhjää liturgiaa. Ei mitään todellista sisältöä, mutta uppoavat hörhöihin mukafilosofisina ja mukahenkisinä.

• valo ympäröi.....
        Tyhjät tynnyrit. kirjoitti:

"joka pystyy olemaan täysin tässä hetkessä eli hyvin voimakkaasti läsnä."

Itse olen aina täysin tässä hetkessä. En minuuttiakaan edellä tai jäljessä. Olen myös aina hyvin voimakkaasti läsnä siinä, missä satun olemaan. Vai voitko väittää jotain muuta.

Tuollaiset heitot ovat tyhjää liturgiaa. Ei mitään todellista sisältöä, mutta uppoavat hörhöihin mukafilosofisina ja mukahenkisinä.

Tuollaista soopaa ja pari enkeliä vielä mukaan niin uppoaa moneen hörhöön.

• Kokeile

Ei maksa mitään!
      Kokeile, kun kerran on ilmaista!
      Kokeilematta et koskaan tule tietämään mitään mistään!

• Lähipiirissä

On totta. Koko totuus vielä hurjempi. Valitettavasti.

• 111w

Onko siis kysymys tästä samasta Sergei Kuprijanovista, jolla on yhteinen mm. liikkeenjohdon konsulttipalveluja tarjoava East-West Psychoconsulting-EWP Oy Björn Brunoun kanssa?

Kaupparekisterin mukaan East-West Psychoconsulting-EWP Oy:n "toimialana on harjoittaa liikeyrityksille ja niiden henkilökunnalle kohdistuvaa liiketaloudellista ja psykologista konsultointia. Yhtiö voi myös harjoittaa elektroniikka-, lahja- ja vaatetustarvikkeiden sekä liiketaloudellisten palveluiden välitystoimintaa ja niiden myyntiä sekä harjoittaa arvopaperikauppaa."

Björn Brunoulla näyttäisi olevan myös oma konsultti- ja terapiapalveluita tarjoava yritys Intrapersona www.intrapersona.fi.

Valviran Julki-Terhikin mukaan kummallakaan herroista Sergei Kuprijanov tai Björn Brunou ei ole psykoterapeutin, psykologin tai mitään muutakaan terveydenhuollon ammattihenkilön pätevyyttä.

• riinah1

http://areena. yle.fi/tv/ 2044685 MOT - Terapian raunioittamat. Tämä kertoo kyseisestä herrasta.

• riinah2

http://areena. yle.fi/tv/ 2044685 Ja tässä ihan toimiva linkki kun ei näköjään ollutkaan linkkejä poistettu tältä foorumilta. :)

• monialapuosk...

• nähnyt ja kuullut

Sergei olisi harvinaisen pätevä terapeutti jos hän rajaisi seksiseikkailut yksityiselämäänsä.

• Kyssäri vaan

Onko sinulla ollut seksiä hänen kanssaan?

Ei kannattaisi laittaa yksityisiä seksiseikkailujaan palstalle!

• Huijarit.

Näille terapeuttia leikkiville puoskareille tulisi saada laki voimaan välittömästi, vankilaanhan nuo kuuluu.

• Tietoa ei huhuja

Jäin tässä pohtimaan näitä kirjoituksia. Kuten muutama yllä; itsekin olen istunut Sergein vastaanotolla lukuisia kertoja. Olen mies, minua ei ole seksuaalisesti lähestytty. Pidän Sergeitä todella pätevänä henk koht terapeuttina, siis omakohtaisten kokemusteni perusteella. Ryhmäterapiat ja sessiot eivät koskaan uponneet itselleni, ehkä omista syistäni. Tiedän monen saaneen apua Sergeiltä.

Niinikään tiesin, että yksi (1) asiakas, aikuinen nainen, oli myöhemmin suhteessa häneen. Muista tapauksista en ole kuullutkaan.

Onko muuten esim yllämainitun dokkarin henkilö varmuudella Sergei? Olisi mukava tietää.

• james132

Kyllä on sama henkilä. Hän tuhosi melko tehokkaasti hyvän ystäväni elämän ja mielenterveyden. Ilmeisesti myös hämäräpuolen kontakteja itärajan takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      189
      7876
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      97
      4175
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      68
      2702
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      75
      1722
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      397
      1649
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      64
      1518
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1486
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1151
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1078
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1070
    Aihe