Vesiliikuntakeskus

Kajaanin uuden uljaan rakenteilla olevan vesiliikuntakeskuksen altaan pohja jo notkahtelee.
Saa nähdä tuleeko tuosta toimivaa uimahallia koskaan ?
Semmoista jossa ei aina vähän päästä ole korjausremontit menossa.

34

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutta ja sekundaa

      Mitäpä se hyväjää tuommosia laitoksia tehä ku ei kumminkaan niitä osata rakentaa.

    • tohruuta

      Semmosta se on kun talvella tohrataan lumien ja jäiden seassa ja kesällä ei voi kun paikka on niin märkä?

    • remontista toiseen

      Kuurnan koulua remontoivat.
      Kohta remontin valmistuttua piti käynnistää uusi remontti.
      Ei taida tuo kaupungin rakennusvalvonta olla oikein ajantasalla.

      • satusetä..

        Ei kuurnassa ole edes koulua ;)


      • korjaus ..
        satusetä.. kirjoitti:

        Ei kuurnassa ole edes koulua ;)

        Siis kuurnassa ei ole


      • Kätön Kuurna
        satusetä.. kirjoitti:

        Ei kuurnassa ole edes koulua ;)

        Aikoinaan puhuivat Kuurnan koulusta.
        Muuttuiko sitten nimeltään Kätön kouluksi.
        Päiväkoti siellä taitaa olla nykyään ja lieneekö peruskoulun ala-aste vieläkin ?


      • mie vaan...
        satusetä.. kirjoitti:

        Ei kuurnassa ole edes koulua ;)

        Aamulla kävin oli koulu nimi sillä, Kätönkoulu,,,kuurnaa on vai onko uusi kaupunginosa siellä.


      • Ruma nimi Kättö
        mie vaan... kirjoitti:

        Aamulla kävin oli koulu nimi sillä, Kätönkoulu,,,kuurnaa on vai onko uusi kaupunginosa siellä.

        Mikä lie noiden Kuurna/Kättö nimivaihdosten takana? 80-90-luvulle asti alue tunnettiin Kuurnana koulun nimeä myöten, myöhemmin on otettu käyttön myös tuo Kättö nimi ja se on liitetty myös entisen Kuurnan koulun nimeen. Kätönkuja siellä on ollut jo kauan ja nykyinen Siwa oli aikoinaan Valinta Kätönmäki. Mutta Kätöksi koko asuinaluetta on kutsuttu vasta viime vuosikymmeninä. No oli miten oli, Kuurnalainen on aina kuurnalainen, kättöläiseksi en ole kuullut vielä ketään tituleerattavan.


      • kyytönmäki
        Ruma nimi Kättö kirjoitti:

        Mikä lie noiden Kuurna/Kättö nimivaihdosten takana? 80-90-luvulle asti alue tunnettiin Kuurnana koulun nimeä myöten, myöhemmin on otettu käyttön myös tuo Kättö nimi ja se on liitetty myös entisen Kuurnan koulun nimeen. Kätönkuja siellä on ollut jo kauan ja nykyinen Siwa oli aikoinaan Valinta Kätönmäki. Mutta Kätöksi koko asuinaluetta on kutsuttu vasta viime vuosikymmeninä. No oli miten oli, Kuurnalainen on aina kuurnalainen, kättöläiseksi en ole kuullut vielä ketään tituleerattavan.

        se muutetaan kyytöksi


      • Sahtikuurna
        kyytönmäki kirjoitti:

        se muutetaan kyytöksi

        Mistä tulee paikannimi Kuurna tietääkö kukaan?


    • herkko p.

      Hakkoo paekkoosa ku satusetän muraama uuni.

    • j-pennasen veli

      taasko se äiti päästi sinut vapaaksi sieltä vintiltä.

      • Melkein naurattaa

        Aina tulee sama puujalkavitsi sinulta.
        Eikö jo hävetä laittaa samaa viestiä uudelleen, uudelleen ja uudelleen...


      • sama huomio.
        Melkein naurattaa kirjoitti:

        Aina tulee sama puujalkavitsi sinulta.
        Eikö jo hävetä laittaa samaa viestiä uudelleen, uudelleen ja uudelleen...

        Olen törmännyt samaan ilmiöön. Juuri tuon tyyppinen traumaattinen häirikkö löytyy lähes joka yhteisöstä, työpaikoilta ym. Häirikkö ottaa jonkun asiallisen ihmisen silmätikuksi, eikä kykene ymmärtämään että elämä katosi itseltä jo aika päivää sitten.

        Pennanen on asiallinen ja aktiivinen palstalainen. Jatka samaan malliin, äläkä välitä tuosta "onnellisesta" ;)


      • 124578
        Melkein naurattaa kirjoitti:

        Aina tulee sama puujalkavitsi sinulta.
        Eikö jo hävetä laittaa samaa viestiä uudelleen, uudelleen ja uudelleen...

        Sinuako hävettää hahhahahhhehhehehhhaahahh.


    • Valiivalii.

      Hieno kaupunni, kun kaekki valittoo jo etukättee.

    • lyötiin vetoa

      Pitäähän altaaseen veden tulla. Valvonnan piti olla hyvä. Alueelta louhittu paska kallio käytiin murskaamassa muualla ja ajettiin takaisin. Tavara ei olisi kelvannut mihinkään muualle. Tästä kirjoitettiin jo alussa näilläkin palstoila. Ja lisää on tulossa.

    • Hyvä Kajaani !

      Kajaanilaista laaturakentamista.
      Made in Kajaani.

    • talousrikolliset

      Pitää muistaa ettei Suomessa rakenneta mitään ilman talousrikollisuutta. Suomessa et voi saada rakennusurakoita rikkomatta lakia.

      • kilpailu4

        Veropetokset on sääntö kuin poikkeus, jos ei muuta lainvastaista toimintaa.


    • 44332344

      Siellä on taas kajaanilaiset ammattimiehet turaamassa isolla rahalla paskaa...

    • raksa

      Ääninauha todistaa rakennusalan toimintamallin.

      Heidi Hautala junaili ison pimeän remontin

      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=7244

    • j-pennasen sisko

      j-pennasta ei ainakaan lasketa sinneuimaan , sillä on vaipat housuissa kun laskee housuihinsa.

    • pätmän

      Zaatanan tunarit! Tukka pois ja linnaan koko lössi.

    • 1200000

      Vituttaako sinua pätmän kun niillä on omaisuutta vaikka muille jakaa.

    • A.lkua vasta

      Valvonta petti jälleen. nyt ihmetellään. No maksetaan pois.

    • 10mm vai 10 cm

      Uutisointikin notkahtelee pahasti, lehti kertoo että painauma on keskimäärin 5-6 cm ja radio että se on 10 mm. Kummalla on sentit ja millit sekaisin?

    • makkonen

      Luetun ymmärtäminen ja kuullun omaksuminen kunniaan. Ensimmäinen painauma on sen 5-6 senttiä ja tämän vesikokeen tulos se 10 milliä.

      Eli kun vesi on päällä tulee lässähdystä vielä lisää.

      Lopussa sinne tulee pelekkä kolo, johon menee sekä uimarit että uimarien veromarkat

      • lahamies

        KYSYMYS TEILLE VIISASTELIJOILLE? mitä tarkoittaa KÄTTÖ?


      • Millit vai sentit

        No olisihan tuon voinut mediakin kirjoittaa niin että tulee selväksi.
        Uutisia selkokielellä, kiitos.

        Palapeleistä, eli eri päivien ja eri välineitten uutisista täsä pitää yrittää kokonaisuutta hahmottaa. Ei ihme jos ymmärrys loppuu.
        Mutta ei se mitään, jos minulta loppuu ymmärrys, pahempaa on se kun rakentajilla/suunnittelijoilla ei ilmeisesti ole ollut syvää ymmärrystä


    • pennasen ukki

      Kauanko se poika kerää vielä mansikoita? kysyi j.pennasen isä. -Pari tuntia, vastasi äiti. -Hyvä! Sitten ei tarvitse laittaa linnunpelätintä…

    • P-taktiikka

      Ahneella on p-loppu. Ehkä taktioidaan sittenkin.

    • Putoava pohja

      Paljonkohan se lattia siellä vielä notkahtaa ?

    • pikku allas

      pennanen polskuttelee lasten alataas käs pohjaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe