karboni

asakasta ei arvosteta

Miks omistajat ei siivoo kuntosalia? Tosi ällöö kuntoilla pölypallojen seassa ja peseytyä likaisissa suihkutiloissa.

41

3558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bodari4

karboni on aivan upea sali.Taas joku kateellinen yrittää laittaa kapuloita toisen yritystoimintaan.Vai eikö ole tuloksia tullut sohvaperunalle kun pitää salia mollata??

• työtönsiivooja

Komppaan aloittajaa. Kyllä olisi siivouksen paikka kyseisellä kuntosalilla. Jos tulis ylläri tarkastus niin mitähän seurais?

• näin on

Siivoustyö on tärkeää: silloin kun paikat on siistinä, kukaan ei noteeraa, mut heti kun hommaa ei ole hoidettu, tulee valituksia :)

• Pöllyttäjä...

Pölyä tulee kuntoilijoiden vaatteista aamusta iltaan kuka sille mitään voi....

• Hyvin Yksinkertaista

Mitenkä olis jos siivooja (siisteystoimihenkilö) hoitaisi asian. jos ei ole erikseen siivoojaa, tulee hebkilökunnan hoitaa asia.

• Luuta heilumaan
        Hyvin Yksinkertaista kirjoitti:

Mitenkä olis jos siivooja (siisteystoimihenkilö) hoitaisi asian. jos ei ole erikseen siivoojaa, tulee hebkilökunnan hoitaa asia.

Mielellään siivoustoimihenkilö, ei ole henkilökunnasta siivoamaan.

• Oivake

Tule keskikeholle!

• pölypallero

Siellä on siivooja vaihdettu, liekö sillä osuutta asiaan...?

• asiakkaita ei arvosteta

Ei kuntosalis oo vikaa vaan ku siel ei siivota. Paskaa likaa kuonaa. Se on omistajan vika. Asiakkait lähteny just ton paskasuuden takia. Eli omistaja laittaa itte kapuloita rattaisiin.

• asiakasta ei arvosteta
        asiakkaita ei arvosteta kirjoitti:

Ei kuntosalis oo vikaa vaan ku siel ei siivota. Paskaa likaa kuonaa. Se on omistajan vika. Asiakkait lähteny just ton paskasuuden takia. Eli omistaja laittaa itte kapuloita rattaisiin.

Jos mä olisin nyt omistaja ja lukisin tätä palautetta niin mä HÄPEISIN ja ottasin imuri, mopin ja kloriitin vähän äkkiä säännölliseen käyttöön. Ja toi " ylläritarkastus" kuulostaa hyvält idealta: täytyypä ottaa asiaks. Siivooja kehiin ja sassiin.

• lylypakka
        asiakasta ei arvosteta kirjoitti:

Jos mä olisin nyt omistaja ja lukisin tätä palautetta niin mä HÄPEISIN ja ottasin imuri, mopin ja kloriitin vähän äkkiä säännölliseen käyttöön. Ja toi " ylläritarkastus" kuulostaa hyvält idealta: täytyypä ottaa asiaks. Siivooja kehiin ja sassiin.

nää kuntosalit on rahastusta. Otatte sahan käteen ja menette kaatamaan puun. ja karsittesen tonne hankeen..ei tarvi iltasella kuntosalilla käyvä

• Kirves1
        lylypakka kirjoitti:

nää kuntosalit on rahastusta. Otatte sahan käteen ja menette kaatamaan puun. ja karsittesen tonne hankeen..ei tarvi iltasella kuntosalilla käyvä

Mitähän siihen sanoo maanomistajat kun kaikki ryntää puita kaatamaan..

• Mopaten
        asiakasta ei arvosteta kirjoitti:

Ei missään tapauksessa kloriittia! Ihan normi yleispuhdistusaineet riittää.

• kunto1
        lylypakka kirjoitti:

kaikki yritystoiminta on tavallaan rahastusta.Tilojen vuokraaja rahasta..laitteiden myyjä rahastaa....pystyisitkö itse oleen yrittäjä rahastamatta mitenkään?? Kyllä moni laittaa rahaa turhenpaankin kuin oman terveyden hyväksi!!

• siivoojatyttö
        Mopaten kirjoitti:

Ei missään tapauksessa kloriittia! Ihan normi yleispuhdistusaineet riittää.

Siellä on niin saastaista et kyl kantsii kloriitilla alottaa ja jatkaa sit muulla kuhan SIIVOTTAIS SÄÄNNÖLLISETI. Miks tällasesta pitää edes huomauttaa?

• Tolupullo

Mikä siivooja? Siellä kukaan siivoa. Ei rouvaomistajaa kiinnosta eikä hapannaama tyttönsä edes tiedä mikä on imuri. Juuso on tossun alla ja lupailee kaikkee mut rouva se on kun määrää.

• 9-8=x
        siivoojatyttö kirjoitti:

Siellä on niin saastaista et kyl kantsii kloriitilla alottaa ja jatkaa sit muulla kuhan SIIVOTTAIS SÄÄNNÖLLISETI. Miks tällasesta pitää edes huomauttaa?

http://www.youtube.com/watch?v=rp8kTjJ25Tc

• bodari4
        lylypakka kirjoitti:

Miksi sitten kuntosalilla pyörii lihaksikkait miehiä kun taas metsurit lähes poikkeuksetta läskejä?

• haba
        bodari4 kirjoitti:

Miksi sitten kuntosalilla pyörii lihaksikkait miehiä kun taas metsurit lähes poikkeuksetta läskejä?

Oikeassa olet. karbonilla treenaa jokilaakson riskeimmät miehet ja täysin luomuna.

• rautamaksa

Minä olen ain siivonnut paikat Lysolilla. Välillä otan ryypyt pullon suusta, kun tuntuu kurkkukipua. Puhdasta tulee.

• 2-vuotta takana

morot, meillä jämsässä on erittäin hyvät salit. itse olen oppinut käymään karbonilla mutta ei keskikeholla tai uimahallin meiningeissäkään mitään vikaa ole, kaikki toimii! karbonilla on hyvät laitteet/vapaa painot sekä helppo ja sosiaalinen ilmapiiri eikä siellä mitenkään paskaista ole etteikö siellä vois olla, itse olen erittäin tyytyväinen ja viihtynyt oikein hyvin. jos jokin asia vaivaa niin eiköhän se asia mene eteenpäin kun vaikka juusolle hitusenkin vinkkaa. kysyppä vaikka juusolta suoraan tuota kysymystäsi. itse olen ainakin aina saanut koko henkilökunnalta neuvoja ja vastauksia, ja arvostavat kyllä asiakkaitaan! helkkarin hyvä sali! lisää vaan naisiakin salille ;) terkuin Olli Levaniemi

• Puhtaus on puoli ruokaa

Kuule Olli, vinkattu on suoraan, mutta mitään ei tapahdu. Juuri likaisuuden takia naiset eivät tule tai irtisanovat jäsenyyden. Eihän siisteydestä edes pitäisi joutua huomauttamaan, sen tuli olla itsestäänselvyys. Salissa ei muutoin ole huomauttamista, asiansa ajaa.

• fitnes1
        Puhtaus on puoli ruokaa kirjoitti:

Kuule Olli, vinkattu on suoraan, mutta mitään ei tapahdu. Juuri likaisuuden takia naiset eivät tule tai irtisanovat jäsenyyden. Eihän siisteydestä edes pitäisi joutua huomauttamaan, sen tuli olla itsestäänselvyys. Salissa ei muutoin ole huomauttamista, asiansa ajaa.

Naiset haluavat näköjään taas löytää omaan laiskuuteen syyn irtisanoutua.Treeni on kovaa työtä ja tulokset ottaa aikansa.On tietysti kivempi rouvien kesken jutella että "olisin kyllä saanut tuloksia,mutta oli pakko lopettaa kun sali on niin likainen" ei voida itselle myöntää että ollaan laiskoja. Salilla treenataan eikä nuuskita nurkkia.

• Rahalle vasginetta
        fitnes1 kirjoitti:

Naiset haluavat näköjään taas löytää omaan laiskuuteen syyn irtisanoutua.Treeni on kovaa työtä ja tulokset ottaa aikansa.On tietysti kivempi rouvien kesken jutella että "olisin kyllä saanut tuloksia,mutta oli pakko lopettaa kun sali on niin likainen" ei voida itselle myöntää että ollaan laiskoja. Salilla treenataan eikä nuuskita nurkkia.

Höpöhöpö. Minä maksan jäsenmaksua ja oletan saavani sille vastinetta. Karbonissa ei kerkee nurkkia katsella kun täytyy väistellä pölyä ja etsiä laitteita paskan seasta. Käyhän se sekin jonkinlaisesta kuntoilusta. Että ottaa henkilökunta siivousvälineet käyttöön ja lakkaa vastailwmasta ja puolustelemasta omaa saamattomuuttaan ja laiskuuttaan täällä.

• Mahotonta menoa

Onpa varmaan tosi hienoa pölypallojen seassa reenata.
      Eikö nykyajan yrittäjiä kiinnosta enään asiakkaan hyvinvointi ja viihtyvyys.
      Hyi yök sanon minä.

• Etelän hetelmä

Olen juuri muuttanut paikkakunnalle ja hyvä kun satuin lukemaan tämän ketjun. Tiedän ainakin välttää tätä salia.

• paprut
        Etelän hetelmä kirjoitti:

Olen juuri muuttanut paikkakunnalle ja hyvä kun satuin lukemaan tämän ketjun. Tiedän ainakin välttää tätä salia.

Joku prvosoi taas kerran, jos joku kertoo jonkun jutun niin sinä uskot sen.

Yleensä jos jotain selän takana haukutaan niin ei kuunnella toisen mielipidettä mikä yleensä kannattaa koska on kateellisia ihmisiä ja se on joillekkin suorastaan sairaus otan osaa.

• Kiirettä piti

Juuri muutit ja heti syöksyit tänne kommentoimaan... :-D

• Hahhaaa

En tiennytkään että on joku aikaraja koska tänne saa tulla kommentoimaan. Hahaa. Tai että kuka täällä saa kommentoida. Hahah. Joo taitaa tosi hyvin yrittäjällä mennä kun on vara karkottaa maksavia asiakkaita.

• yöö

astma otta henkeen ,pitäisi olla pölytöntä muuten ihan jees .

• sali2

Parempi oikeestaan,että ne laiskat narisiat häipyy pois nurkista pyörimästä.Kiva katsella kireitä naisia siellä.Ainoa vika niissä ,että oma treeni häirintyy heh heh

• Pellehermanni no1

Nukke-Nieminenkö se siellä kommentoi? Oikea naisten kauhu ja kammotus.

• jämsän vahvin natu

On pelkästään hyvä asia että jos kaikki epäsiisteydestä valittavat hienohelmat vaihtavat salia koska veikkaan että suurin osa heistä on ns. sunnuntaitreenaajia jotka turhaan vievät tilaa, pitävät laitteita varattuna ja kuluttavat happea sekä käyttävät 90% salilla vietetystä ajasta paskanjauhamiseen tuttujen kanssa. Minä ja muut kokeneet tositreenaajat treenaamme vaikka paskakaivossa jos niikseen tulee, sillä paskasta se ruusukin kasvaa. nillittäjät voivat alkaa harrastamaan letun kääntelyä ja haaleita kylpyjä.

• 100%

Ei ole merkitystä onko su-treenaaja vai ohimosuonipullistelija, jokaisella jäsenmaksunsa maksavalla on oikeus treenata tyylillään ja tavallaan. Kuntosalilla käyntiin kuuluu myös sosiaalinen kanssakäyminen enemmän tai vähemmän. Tästähän ei ole tässä ketjussa kysymyskään vaan siitä,että jäsenmaksuja keräävä yrittäjä ei huolehdi siivousasioista, kuten nykyaikana sopii olettaa. Pysytäänpä asiassa.

• Manne

Karboni onihanokpaikka .tosin joskus on ollut pölyä nurkissa. Mutta ei haittaa meikäläisen treenaamista. Nirppanokat ja ainaiset valittajat pysykää kotona.

• Nähty

Omistajan syytä seurata tilannetta. Mamut menevät laumassa salille yhdellä lätkällä,kun ovi on auvennut niin lätkä siinä vaiheessa siirtyy toiselle.

• sankkeria-kans

Onko maahamme päästetty tulemaan elukoita?

• KyllikkiAntaa
        sankkeria-kans kirjoitti:

Onko maahamme päästetty tulemaan elukoita?

Vetele sä vaan siellä mummoasi niin ei lissäänny eikä haittaa kettään

• Tzaideva

Onnetonta toimintaa odineilta, rajat kiinni, vastarintaliikkeeltä, persuilta ym. Nuoret tytöt ei heistä kiinnostu, eivät kulje kuukausi vuosikaupalla heidän kerhoilla ym. Vanhemmat ei valvo, eivät ohjaa suomalaisten miesten mallien pariin. Olen niin pettynyt heihin.

• takaisin-vuohipaimeneksi

Sisäministeri : "eihän tällaista alaikäisiin lapsiin sekaantumista pitäisi tapahtua Suomessa" Seuraus: Palautuksia nopeutetaan !!

• kunnari_

kyllä olis oulussa pesäpallomailalle töitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      466
      3664
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2726
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      2114
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      443
      1988
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1344
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1251
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1108
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      1025
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1008
    10. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    Aihe