Ryanair se vaan porskuttaa lujaa

raikuliman

Irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair laajentaa konekantaansa yli 12 miljardin euron jättikaupalla. Yhtiö kertoi tiistaina tilanneensa amerikkalaiselta Boeingilta 175 uuden sukupolven Boeing 737-800 -lentokonetta.

Kauppa on yhtiön mukaan suurin Boeingin koskaan eurooppalaiselta lentoyhtiöltä saama tilaus. Jo aamulla eri tahot kertoivat huhuja siitä, että jättimäinen kauppa olisi tulossa.

7

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankki täyteen?

Varaa on ostaa uusia koneita, muttei ei ole varaa tankata tarpeeksi polttoainetta koneisiin!!

• raijjjanair

Essolla ja Kesoililla huhuttiin samaa viime viikolla. Hub on tulossa Mikkeliin ja Kuopioon.

• voi voi!

Ei nyt ihan. Ne ensin aloittaa lennot Maarianhaminasta Kuusamoon. Tuolla puhuivat Posion kylillä että ne rakentaisivat oman kentän Utsjoelle.

• Tosi on!

Ostaa isoja koneita (yli 180-paikkaisia) kerralla seitsemänkertaisesti sen mitä Finnairin koko laivastossa sellaisia on.

• adjmgta

Onko sulla Finnair fetissi ?

• uskotellaan

Olisko sulla linkkiä uutiseen? 180 paikkaisella tarkoitat B737 tai A320 -koneita? "Isoja"? Mulla on kans iso.

• dgsjkgvfdsjgfsjgd

Ei pelkästään laajenna konekantaa, vaan pitkälti korvaa konekantaansa uusilla koneilla.

Eurooppalaiset yhtiöt ovat enemmän Airbus-firmoja tai sekalaista laivastoa pitäviä, joten yhden konetyypin firman on helppo sanoa tekevänsä iso kauppa juuri sen firman kanssa, josta kaikki sen koneet tulevat. Hyvänä esimerkkinä Airbus-firmaksi alkaneen indonesialaisen halppisfirman Lion Air:n yhteensä 234:n A-320 sarjan Airbusin kaupat arvoltaan huikeat yli 18 miljardia euroa, joka on Airbus-konsernin suurin yksittäinen konekauppa. Tämä julkistettiin samoihin aikoihin Ryanairin konekauppojen kanssa.

Samoihin aikoihin julkistettiin muitakin suuria konekauppoja, kuten Lufthansan 9 miljardin euron Airbus-kaupat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1164
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1154
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      211
      1151
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      871
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe