Irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair laajentaa konekantaansa yli 12 miljardin euron jättikaupalla. Yhtiö kertoi tiistaina tilanneensa amerikkalaiselta Boeingilta 175 uuden sukupolven Boeing 737-800 -lentokonetta.
Kauppa on yhtiön mukaan suurin Boeingin koskaan eurooppalaiselta lentoyhtiöltä saama tilaus. Jo aamulla eri tahot kertoivat huhuja siitä, että jättimäinen kauppa olisi tulossa.
Ryanair se vaan porskuttaa lujaa
7
194
Vastaukset
- tankki täyteen?
Varaa on ostaa uusia koneita, muttei ei ole varaa tankata tarpeeksi polttoainetta koneisiin!!
- raijjjanair
Essolla ja Kesoililla huhuttiin samaa viime viikolla. Hub on tulossa Mikkeliin ja Kuopioon.
- voi voi!
Ei nyt ihan. Ne ensin aloittaa lennot Maarianhaminasta Kuusamoon. Tuolla puhuivat Posion kylillä että ne rakentaisivat oman kentän Utsjoelle.
- Tosi on!
Ostaa isoja koneita (yli 180-paikkaisia) kerralla seitsemänkertaisesti sen mitä Finnairin koko laivastossa sellaisia on.
- adjmgta
Onko sulla Finnair fetissi ?
- uskotellaan
Olisko sulla linkkiä uutiseen? 180 paikkaisella tarkoitat B737 tai A320 -koneita? "Isoja"? Mulla on kans iso.
- dgsjkgvfdsjgfsjgd
Ei pelkästään laajenna konekantaa, vaan pitkälti korvaa konekantaansa uusilla koneilla.
Eurooppalaiset yhtiöt ovat enemmän Airbus-firmoja tai sekalaista laivastoa pitäviä, joten yhden konetyypin firman on helppo sanoa tekevänsä iso kauppa juuri sen firman kanssa, josta kaikki sen koneet tulevat. Hyvänä esimerkkinä Airbus-firmaksi alkaneen indonesialaisen halppisfirman Lion Air:n yhteensä 234:n A-320 sarjan Airbusin kaupat arvoltaan huikeat yli 18 miljardia euroa, joka on Airbus-konsernin suurin yksittäinen konekauppa. Tämä julkistettiin samoihin aikoihin Ryanairin konekauppojen kanssa.
Samoihin aikoihin julkistettiin muitakin suuria konekauppoja, kuten Lufthansan 9 miljardin euron Airbus-kaupat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755