Irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair laajentaa konekantaansa yli 12 miljardin euron jättikaupalla. Yhtiö kertoi tiistaina tilanneensa amerikkalaiselta Boeingilta 175 uuden sukupolven Boeing 737-800 -lentokonetta.
Kauppa on yhtiön mukaan suurin Boeingin koskaan eurooppalaiselta lentoyhtiöltä saama tilaus. Jo aamulla eri tahot kertoivat huhuja siitä, että jättimäinen kauppa olisi tulossa.
Ryanair se vaan porskuttaa lujaa
7
203
Vastaukset
- tankki täyteen?
Varaa on ostaa uusia koneita, muttei ei ole varaa tankata tarpeeksi polttoainetta koneisiin!!
- raijjjanair
Essolla ja Kesoililla huhuttiin samaa viime viikolla. Hub on tulossa Mikkeliin ja Kuopioon.
- voi voi!
Ei nyt ihan. Ne ensin aloittaa lennot Maarianhaminasta Kuusamoon. Tuolla puhuivat Posion kylillä että ne rakentaisivat oman kentän Utsjoelle.
- Tosi on!
Ostaa isoja koneita (yli 180-paikkaisia) kerralla seitsemänkertaisesti sen mitä Finnairin koko laivastossa sellaisia on.
- adjmgta
Onko sulla Finnair fetissi ?
- uskotellaan
Olisko sulla linkkiä uutiseen? 180 paikkaisella tarkoitat B737 tai A320 -koneita? "Isoja"? Mulla on kans iso.
- dgsjkgvfdsjgfsjgd
Ei pelkästään laajenna konekantaa, vaan pitkälti korvaa konekantaansa uusilla koneilla.
Eurooppalaiset yhtiöt ovat enemmän Airbus-firmoja tai sekalaista laivastoa pitäviä, joten yhden konetyypin firman on helppo sanoa tekevänsä iso kauppa juuri sen firman kanssa, josta kaikki sen koneet tulevat. Hyvänä esimerkkinä Airbus-firmaksi alkaneen indonesialaisen halppisfirman Lion Air:n yhteensä 234:n A-320 sarjan Airbusin kaupat arvoltaan huikeat yli 18 miljardia euroa, joka on Airbus-konsernin suurin yksittäinen konekauppa. Tämä julkistettiin samoihin aikoihin Ryanairin konekauppojen kanssa.
Samoihin aikoihin julkistettiin muitakin suuria konekauppoja, kuten Lufthansan 9 miljardin euron Airbus-kaupat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle984632Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493162Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 791677
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884