Ryanair se vaan porskuttaa lujaa

raikuliman

Irlantilainen halpalentoyhtiö Ryanair laajentaa konekantaansa yli 12 miljardin euron jättikaupalla. Yhtiö kertoi tiistaina tilanneensa amerikkalaiselta Boeingilta 175 uuden sukupolven Boeing 737-800 -lentokonetta.

Kauppa on yhtiön mukaan suurin Boeingin koskaan eurooppalaiselta lentoyhtiöltä saama tilaus. Jo aamulla eri tahot kertoivat huhuja siitä, että jättimäinen kauppa olisi tulossa.

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankki täyteen?

      Varaa on ostaa uusia koneita, muttei ei ole varaa tankata tarpeeksi polttoainetta koneisiin!!

    • raijjjanair

      Essolla ja Kesoililla huhuttiin samaa viime viikolla. Hub on tulossa Mikkeliin ja Kuopioon.

      • voi voi!

        Ei nyt ihan. Ne ensin aloittaa lennot Maarianhaminasta Kuusamoon. Tuolla puhuivat Posion kylillä että ne rakentaisivat oman kentän Utsjoelle.


    • Tosi on!

      Ostaa isoja koneita (yli 180-paikkaisia) kerralla seitsemänkertaisesti sen mitä Finnairin koko laivastossa sellaisia on.

      • adjmgta

        Onko sulla Finnair fetissi ?


      • uskotellaan

        Olisko sulla linkkiä uutiseen? 180 paikkaisella tarkoitat B737 tai A320 -koneita? "Isoja"? Mulla on kans iso.


    • dgsjkgvfdsjgfsjgd

      Ei pelkästään laajenna konekantaa, vaan pitkälti korvaa konekantaansa uusilla koneilla.

      Eurooppalaiset yhtiöt ovat enemmän Airbus-firmoja tai sekalaista laivastoa pitäviä, joten yhden konetyypin firman on helppo sanoa tekevänsä iso kauppa juuri sen firman kanssa, josta kaikki sen koneet tulevat. Hyvänä esimerkkinä Airbus-firmaksi alkaneen indonesialaisen halppisfirman Lion Air:n yhteensä 234:n A-320 sarjan Airbusin kaupat arvoltaan huikeat yli 18 miljardia euroa, joka on Airbus-konsernin suurin yksittäinen konekauppa. Tämä julkistettiin samoihin aikoihin Ryanairin konekauppojen kanssa.

      Samoihin aikoihin julkistettiin muitakin suuria konekauppoja, kuten Lufthansan 9 miljardin euron Airbus-kaupat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe