Nokia lumia 800, 2kk vanha. Puhelimesta hajosi laturinliitin, joka siis puhelimessa kiinteästi kiinni. Laturin johto ei enää mennyt eräänä päivänä liittimeen kiinni. Puhelin on ollut aivan tavallisessa käytössä, ei pudoteltu, heitelty tai muutenkaan kaltoin kohdeltu. Laitoin puhelimen takuuseen. Vastauksena tuli, että ei sisälly takuun piiriin.
Kai kuluttujalla on oikeus odottaa, että puhelin kestää yli 2kk normaalissa käytössä.??
Kokemuksia vastaavanlaisista tapauksista? Miten ovat päättyneet. Teen reklamaation asiasta vielä.
T: Nokiaan pettynyt, ei enää yhtään nokian tuotetta.
Nokia takuu ei korvaa!
6
300
Vastaukset
- Ei tietenkään..
Tuon on pakko olla mekaanin vika, joka tullut jonkin kolhun tai vastaavan seurauksena.
Silloin takuu ei tietenkään korvaa.
Oletko katsonut, että siellä liittimessä ei ole mitään töhnää? Oletko AINA pitänyt sen liittimen päällä olevan luukun kiinni? - ----
Vaatii aikamoista lahjakkuutta hajoittaa liitin joka on läpän alla suojassa...Ehkä olet sitten seuraavan kerran hivenen huolellisempi sen kanssa, miten nyhdät tai tunget sitä johtoa liittimeen...Ei ihan normaalilla voimankäytöllä hajoa. Mitä tuohon takuuseen tulee, niin se toimii hyvin. Omassa Lumia 800 luurissa oli valmistusvirhe ja se korjattiin vaikka puhelin oli ollut käytössä jo 9kk, ei mitään mutinaa mistään.
- püüüüüüü
Valmistusvika toi on ja takuun on korvattava. Nokia en ostais,sillä ne ovat huonoa laatua.
- kissanviiksi1
Hei! Minulla on ongelma Nokia Lumia 800:n kanssa. Kuuntelin musiikkia ja yhtäkkiä kuulin alle sekunnin mittaisen rätinän, katsoin puhelinta kädessäni, eikä se reagoinut millään tavalla kosketukseen, tai mihinkään muuhunkaan. Kännykkään jäi päälle näyttö(?), sillä siinä näkyy kuuntelemani kappale ja kellonaika, milloin tämä tapahtui. Olen epätoivoisesti miettinyt, voiko tämä johtua kosteudesta, mutta minulle ei tule mieleen milloin puhelin olisi voinut kastua. Puhelin on 3kk vanha. Voisiko ongelma olla mekaaninen? Korvaakohan takuu?
- 16+18
Oletko jo kokeillut painaa virtanappia piiitkäään? 10-20s. Ei ehkä auta,mutta
kokeilla voi. - Nokia12
Oma C5 ei tunnistanut muistikorttia ja huollon vastaus oli: "itse aiheutettu vika, takuu ei korvaa". Laitoin kuluttajariitalautakuntaan valituksen ja vastauksena oli, että kuuluu takuun piiriin ja sain korjausrahat takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770