Minusta tuntuu että lähes kaikki

naurattaa-

ruotsalaiset ovat rasisteja.Päällisin puolin ruotsalaiset vaikuttavat olevan kilttejä tulijoita kohtaan,mutta pinnan alta löytyy toisenlainen ihminen - miksi.

Näin kirjoittaa ruotsissa 4 vuotta asunut Taghi Zai Kristianstadbladissa,eikä väärässä olekkaan.

Totuus on että ruotsin kansa on rasistinen,mutta se on sellaista rasismia joka ei helposti näy,sitä ei huudella ääneen eikä kerrota kameran edessä.Itse en ole tavannut yhtään ruotsalaista joka olisi oikeasti pitänyt tästä tummasta sakista,asian saa selville kun ruotsalaisten kanssa enemmän puhuu ilman ylimääräisiä kavereita ympärillä.

Median höpötys siitä kuinka suvaitsevainen ruotsi on,on todellisuudessa pelkkää utopiaa - silmänlumetta.Todellisuus on toinen.

12

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 75293962596

Näin on. Ja suomalaiset on ihan samanlaisia, ellei vielä pahempia, siinä on vaan se ero että siellä ei edes yritetä olla ihmismäisiä.

Eihän "herrakansan" edustajat aikoinaan hyväksyneet suomalaisiakaan todellisuudessa,niin ei kannata kuvitella että he hyväksyisivät ihmiset jotka ovat täysin erinäköisiäkin ja jopa pukeutuvat eri lailla(kaapuihin)kuin ruotsalaiset.

Minua on aina huvittanut tuo ruotsalaisten tekopyhyys.

Ei suomessa kansa ole ollenkaan niin rasistista kuin ruotsissa,Suomessa hyväksytään jos tulija haluaa integroitua ja tehdä töitä - Ruotsissa ei silloinkaan.

• suomityttönen

Empä tiiäonko ruottalaiset sen kummempia kosuomalaisetkaan.oon itte tullu ruottiin 40 vuottasitten.Hyvä kun sain tulla.Olen hyväsytty työtekijänä ja veronmaksajana.Varmaanki kaikki muutki jotka hoitavat asiansa hyväksytään mukisematta.Mutta samanlaiset arvostelut saavat oli maankansaa tai muualta jos ei asioitasa hoida.yhteiskunnalle kallista joka maassa yhteiskunnan varoilla eläjät.

• -x-

Kerran oli DN:ssä jonkun tumman naisen haastattelu,hän sanoi että median on ihan turha jauhaa jostain pienestä marginaaliryhmästä kuten esim.skinheadit,kun pitäisi s ensijaan puhua tämän koko harmaan massan rasismista - eli ruotsin kansan.

Mutta siitä ei media puhu.

• HohHoijaa

Kunnilla olis lumitöitä että veronmaksajat pääsisi ajoissa töihin.

• hurri

Niin ne on suomalaisetkin, perkele kävin siellä yhen kerran 10 vuodessa mammaa katsomassa. Illalla lähdin lähimpään kapakkiin ja tuli vähän otettua miestä väkevänpää ja kaljoissa kun on, niin ei niitä sanojaan oikein harkitse.

Jätkät suuttu ja rupesivat haukkumaan hurriksi ja sanovat että mee takasin mistä tulit, täällä ei hurria tarvita.

• Oma syysi.

Itsepä rupesit ensin aukomaan päätäsi! Turha sitten jälkeenpäin itkeä kun sait nenillesi. LOL

• keminlikka

kemissä kaadettiin 60-luvulla hurrien autot katolleen jos uskalsivat tulla viikonloppuisin ajeleen valtakadulle....liekö rasismia vai.........

• 0759335275

Minä muistan semmoisen tapahtuman 70-luvulta kun oltiin käymässä Suomessa ja sattui olemaan ei-niin-uusi Mersu alla, ja tietysti Ruotsin rekkarikyltillä varustettuna. Istuttiin autossa odottamassa jotain ja silloin tuli muutama mies pirulliset virneet naamassa vääntämään Mersun keulatähden irti. Isäukko puhisi kiukkua. Että sillälailla niitä "hurreja" käsiteltiin, ja samanlainen homma jatkuu.

• ex Ruotsalainen

Johan sitä väkeä on lapannut Ruotsiin viimeiset 50 vuotta ensin tuli Suomalaiset
      luvattuun maahan sitten eri kansalaisuuksia loputtomiin ehkä Suomalaiset ovat
      sulautuneet parhaiten yhteiskuntaan, tosin monasti lopullinen kiitos on Finndjävel.

• Ulkomaalainenko?

Suomalaiset ei oikeastaan tulleet tänne luvattiin maahan. Olemme olleet täällä jo vuosisatoja kunnes Venäjä meidät erotti. Siinä oli sadan vuoden katkos. Emme ole oikeastaan ulukomualaisia!!

• tykkää ei tykkää

kaikki ruattalaiset on rasisteja joo ja kaikki muslimit on terroristeja ja kaikki afrikkalaiset mutustelee vaan khattia päivät pitkät ja arabit valehtelee...

Eiks olis aika lopettaa ihmisten leimaaminen tuolla lailla yleistäen? Ei ruotsalaiset ole mikään yhtenäinen ryhmä jossa kaikki olis samanlaisia, niin kuin ei mikään muukaan kansa!

Aika harvassa tapaa todella rasisteja siis tyyppejä jotka erottelee ihmisiä ihonvärin ja etnisyyden perusteella.

Eiköhän ole itse asiassa niin että useimmat ihmiset ei tykkää huonosti käyttäytyvistä, on ne sitten mustia, valkosia, keltasia tai mitä vaan.

Ja sitä paitsi on ihan luonnollista että ihminen viihtyy omanlaistensa seurassa parhaiten. Lika barn leka bäst.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe