Olen nyt 14v poika synt 99 kun olin 3-10v Isäni tukisti minua 2 kertaa viikossa.Olen saanut siitä hirveät traumat mitkä tulee esiin joka päivä. olen hyvin koston haluinen niin jos kerron asiasta viranomaisille niin saako isäni rangaistuksen
Poliisille meno
6
204
Vastaukset
- pirkkotäti
Isäsi saa rangaistuksen ja sinut viedään lastenkotiin. Valitettavasti et saa ottaa laitokseen mukaan tietokonettasi ja televisiotasi, koska laitos on yksityinen eikä sen omistaja halua myöskään sinne vietävän esim. sähkökitaroita.ym
- Keissa
Oletko jutellut isän kanssa tuosta pahoinpitelystä ja onko hän sinulle vielä julma ja etäinen. Luulen että sinua ei uskottaisi kun ole tollut noin nuori, mutta kyllä isäsi puhuttelun saisi.
Asai pitää käsitellä jos se mieltä painaa. - väkivaltaakokenut-94
No tuo tukistaminen ei välttämättä täytä pahoinpitelyn merkkejä, varsinkin jos sen yhteydessä ei ole irronnut hiuksia.Ja et ole aiemmin puhunut opettajalle,terveydenhoitajalle, muulle aikuiselle yms? Epäilen ettei sinua kyllä välttämättä oteta todesta, sillä juuri tuossa iässä keksii kaikenlaista (ei millään pahalla) ja teini-ikäinen on muutenkin hieman, noh ylidramaattinen.
Minkälaisia traumoja se on sinulle aiheuttanut?
Poliisille ei kannata puhua, mielummin koulukuraattorille joka hoitaa asiaa eteenpäin. Tosin tapahtumista on jo 4 vuotta aikaa...... Hei Kärsivä,
ikävä, että sinulle on tapahtunut noin. Kostamisella et vaan saavuta mitään, mikä helpottaa sinua. Voisit puhua asiasta koulukuraattorille, jonka kanssa voitte pohtia kannattaako asia viedä poliisille. Tärkeintä on, että saat itsellesi apua.
Mikäli päädytte kuraattorin kanssa, että asian vieminen eteenpäin on oikea ratkaisu, rangaistuksesta päättää viimekädessä Suomen oikeuslaitos. Rangaistuksen pohtiminen ei ole siten enää sinun mielen päällä.
Tosiasiahan on, että keneenkään ei saa käydä fyysisesti käsiksi.
Laura, nettisaapas, Nurmijärven srk- bloodyliqourice9
mulla on äiti tukistanu ja luöny kunnes pistin vastaa iskälle en uskalla koska se on nii pitkä mut en oo melkei koskaa kotona paitsi sillo ku vanhemmat nukkuu ku tuun n. 23 00 himaa faijal oon koko ajan omas huonees
- Rikoslaki
Pahoinpitely vanhenee rikoksena viidessä vuodessa ja lievä pahoinpitely kahdessa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483