Moi
Yritän kopioida yhtä ( vuodelta 2003 ) cd-levyä ohjelmalla cd burner, mutta juuri tuota levyä ei saa kopioitua, koska ohjelma sanoo, että tyhjän levyn tila ei riitä, pitää olla yli 700 mb ja näillä verbatimeilla on jotain 694 mb. onko jokin muu ohjelma, jolla tämä voi onnistua? Nämä alkuperäiset on itse tehtyjä ja omaan käyttöön levyjä.
Muut cd:t olen saanut kopioitua, mutta en tuota yhtä. Mikä avuksi?
Levyn kopiointi
14
451
Vastaukset
- en tiijä
Eikö cd burneriissa ole mahdollisuutta ylipolttoon? Tavallinen CD-levyn voi polttaa noin 720 MB:n kokoon.
- cd_ei
En löydä sellaista.
Päivitin ohjelman tänään, se on cdburnerxp.
??- joo o
Eräs mahdollisuus on käyttää jotain muuta poltto-ohjelmaa, joka sallii ylipolton (overburning). Esim. K3b on hyvä.
http://aijaa.com/r2LEfS
- neanderilainen1
Ihan käsittämätöntä ylipäätään että vielä nykyisinkin ihmiset painivat tilan puutteen vuoksi. Jokaisessa uusissa tietokoneissa on useammin polttava dvd asema kuin cd. Ratkaisu polta dvd-levylle ja problem solved.
Toinen vaihto ehto että teet siitä levykuvan ja tallennat ulkoiselle kovalevylle tai kovalevylle ylipäätään(tai muistitikulle) ja käynnistät sen myöhemmin siitä ja taas problem solved.- Lapin Horsewurst
Hahaha, laita dvd-levy sitten vain cd:tä lukevaan asemaan, urpo. Mistä teitä älykköjä sikiää, jotka ette näe sitä klyyvarianne pitemmälle?
- cd_ei
"Ratkaisu polta dvd-levylle." - yritin, mutta ei onnistu. millä ohjelmalla ja miten?
Minulla on windows 7 ja läppäri on kesällä ostettu, asus, ihan uusi siis.
On tosiaan polttava dvd-asema.
tuo K3b onkin linuxille.
Ongelma on yhä auki. Autatteko vielä?Kokeile sellaista ohjelmaa, kuin ImgBurn. Kun oot asentanut tuon, niin valitset ohjelman pääikkunasta Create Image File From Disc. Ohjelma tekee levystä näköistiedoston. Kun image on luotu ja luotu image halutaan polttaa levylle valitaan Write Image File To Disc. Mikäli kaikki menee ok, ohjelma ei kysele mitään, polton loputtua aseman kelkka aukeaa itsestään, ja saat ilmoituksen päättyneestä poltosta.
- cd_ei
Kiitos. kyllä muuten ihmettelinkin sitä neanderilainen1- neuvoja.
Sain tehtyä tämänkin vielä Create Image File From Disc. Ohjelma tekee levystä näköistiedoston. Kun image on luotu. MUTTA tähän kohtaan jäi, silä kun otin alkuperäisen pois, ja laitoin tyhjän cd:n sisään, en päässyt valitsemaan
Write Image File To Disc. tämä loppuosa on vielä hämärä minulle. - cd_ei
Ongelma yhä auki. Sain koneelle tuon ohjelman ImgBurn ja laitoin alkuperäisen cd:n.
sitten valitsin Create Image File From Disc.
Mutta kun otin alkuperäisen pois, ja laitoin tyhjän cd:n sisään, en päässyt mistään valitsemaan Write Image File To Disc.
Miten tällä ohjelmalla asia siis menee?? - neanderilainen1
Tiedoksi Lapin Horsewurstille:
Pakko vielä mainita esim. verkkokauppa tai jimms ei enää edes myy ainuttakaan cd-asemaa! Se on historiaa.
Kannettavissa nykyisin on polttava dvd tai sitten ei ole asemaa lainkaan. Toki jos on yli 5 vuotta vanha kone niin ehkä sitten.
Tuosta ohjelmasta en niin tiedä. Mutta se luo siis levykuvan tiedoston kovalevyllesi esim img päätteisen. Kovalevyltä sen voi laittaa uudelle levylle.
Siellä on varmaankin kohta esim. Write file to Disc, Create disc tms.
Pitäisi siirtää se img tiedosto poltettavalle levylle eli ohjelma tekee identtisen levyn alkuperäisestä. - cd_ei
En osaa tehdä hommaa tuolla ImgBurnilla. Onko muuta ohjelmaa? Nero? vai mikä muu, joka sallii ylipolton?
Ongelma on yhä auki...Mikä estää ostamasta 800 megaisia cd-levyjä? Ei tartte ylipolttaa kun ei sitten välttämättä toimi kuin siinä ylipolttavassa asemassa.
- Power2Go
Jos sulla on Windows 7 kone niin eikö siinä koneessa ole valmiina asennettuna Power2Go poltto ohjelma? Kokeile sillä.
- vabunen
Power2Go kirjoitti:
Jos sulla on Windows 7 kone niin eikö siinä koneessa ole valmiina asennettuna Power2Go poltto ohjelma? Kokeile sillä.
Noita on vaan markettirimpuloissa valmiina, mitä halvempi, sen enemmän kaikenmaailman tauhkaohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223