Hei
Tarvitsisin toimivia neuvoja, miten saan labbiksen lopettamaan hyppimisen ihmisiä päin.
Kyseessä on 2,5 vuotias iso uros......
Labradorinnoutaja hyppii!
3
1440
Vastaukset 3
- Labbiksen tuttu
Aloittamalla toko treenit käsket koiran istumaan käskystä ja tarvittaessa koiran menemään omalle paikalle. Sitten palkitset kuin se onnistuu ja aina paranee koira malttaa kauemmin olla paikallaan.
- seeefe
Me ollaan jo viikkoon saatu 3vuotiaalta vähenemään hyppiminen ihan vaan sillä että käännetään selkä koiran hypähtäessä. Ei sitä kiinnosta hypätä jos se ei siitä minkäänlaista huomiota saa. Sen jälkeen sit itse kyykkyyn ja hellimään kaveria =)
- Julppii
Itse olen tehnyt käskyn/liikkeen sille, ettei saa hyppiä. Sanon koiralleni aina "jätä", hän katsoo minua. Jos koira ei hyppää ihmistä päin, hän saa palkan. Aluksi oli tosi vaikeaa lopettaa hyppiminen, mutta nykyään se toimii ilman valittamisia, ihan kuin joku perus "istu"-käsky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686