Onko kenelläkään kokemusta tuosta Nissanin portaattomasta automaatista? Toimivuus, kestävyys, huomioita, yms.?
Nissan CVT
2
248
Vastaukset
- kjj62
12k ajettu bensa 2.0l etuveto kone ei ongelmia,
"kumimainen tunne" tottumus ei muuta
pehmeä ajettavuus,
hieman nostaa kulutusta
minusta täydellinen matkalle ja kaupunkiin,
ei sportti mutta ei QQ ole sportti,
lähtee ihan sopivasti valoista jos haluaa
Käy lukemassa
http://qashqai.freeforums.org/
löytyy kyllä juttua ihan mukavasti - kjj62
Niin vielä, DSG ( vag-korporaation ) vaihteistosta löytyy sportti asento, sama "löytyy" myös CVT puoleltakin, vaikka kuten tuossa kommentoinkin että QQ ei ole sportti piili, eli siis manuaali vaihto päälle ja eikun kaasu pohjaan, kun kierrokset nousee maksimiin niin kone vaihtaa isommalle, ( tod näk tehty estämään vaihteiston rikkoutuminen),
Manuaali puolta en ole käyttänyt kovinkaan montaa kertaa, silloinkin vain testi mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197