3 metriä pitkä

Kohta se vappukin sieltä tulee ja Kajaanin Kauppakadulla nähdään silloin 3 metriä pitkä viinalle haiseva ilmestys.
Se on Kajaanin vasemmiston vappukulkue.

36

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työnsankarit

      Vieläkö niillä kiertää punainen Lada etuautona ämyrit katolla ?

      • enemmistövähemmistö

        Ihme kun niillä ei mossea tai rabanttia ihanteidensa tulkkina.


      • nyt naurattaa
        enemmistövähemmistö kirjoitti:

        Ihme kun niillä ei mossea tai rabanttia ihanteidensa tulkkina.

        Nettiautossa myynnissä olevat Trabantit 3500-5000e ja mossetkin näkyy olevan hinnaltaan1500-8000e. Toyjotallako sinä ajelet ja onko uusi vai näitä vanhempia malleja?


    • setä selventää

      Tähän saakka Suomi on ollut ainoa Pohjoismaa, joka on ottanut vastaan Eu:n ruoka-apua. Tulevaisuudessa Eu:n sosiaalirahasto jakaa vähävaraisille Eu-maille elintarvikkeiden lisäksi vaatteita ja perushyödykkeitä kuten kenkiä ja shampoota, veikkaan että näitäkin tulemme vielä tarvitsemaan. Kokoomus on ottanut vastuun hyvinvointivaltion kehittämisestä...

      • Tikkiotsainen kok

        Kokoomus ottanut mallia Ameriikasta...


    • 14578

      Sinä kuljet sillä kolmirattaisella pyörällä jossa on peräkärry,se taitaa olla 3 metriä pitkä vappuhuiskat on sarvissa ja nenän päässä ilmapallo.

    • Porvareiden jamit

      Puolet somelaisista palkansaajista saa verojen jälkeen käteen 1900 Euroa tai vähemmän, ja puolet somelaisista yli 1900 Euroa. Montakahon tämän viestiketjun kirjoittajista sijoittuvat tuohon jälkimmäiseen puoliskoon jo montakohan ylipäätänsä on veroa maksavia palkansaajia? Vahva veikkaus ei kukaan, nyt naurattaa...

    • kyllä lähtee. . .

      Mikä on Kokoomuksen ja Jyrki Kataisen suosima ampumaseura ?

      Työväen Ampujat r.y.

    • konservatiivi1

      Vaikka en kuulu vasemmistoon niin en todellakaan pidä pahana vappumarsseja ja vappupuheita. Valkolakit, marssit ja puheet kuuluvat vappuun. Onhan se taas yksi kevään merkki myös.

    • Amaanäpryk

      Mikä on j.pennanen?



      JUNKKAJI

      • 3987345

        Jokken jollko siellä taas pukkaa tänne junkkaji juttujaan ?
        Eikö sinulla ole koskaan itse aloitukseen järkevää sanottavaa ?


    • logisti

      Lääkärileikit




      - Vai niin, isä tokaisi, kun huomasi j-pennasen vetävän pikku-Liisan housut nilkkoihin. – Leikittekö te lääkäriä? jep minä olen se
      gynekologi.

    • j-pennasen holhooja

      j-pennasen sairaskertomus on 3 metriä pitkä.

    • ripu rallaa

      j-pennanen kinasteli naapurin pojan kanssa, siitä mikä on kaikkein nopeinta.
      - Valo on nopein.sanoi naapurin poika. Ei, kyllä ripuli on kaikkein nopein. Samalla kuuli räsäys ja pennaselta pääsi housuun.

    • 548*-+5

      pennanen on persu isolla peellä

    • 5 juopon naamaa

      Vallankaappaus Neuvostoliitossa 1991 jäi yritykseksi kun kaappauksen johtohahmot olivat kaikki kännissä ja ylipäätään vanhoja deekuja.
      Siksi en ole kovin huolissani Perussuomalaisten suunnittelemasta vallankaappauksesta. Halua olisi mutta kun katsoo vaikkapa näitä kuvia niin...
      http://kuvat.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/suurennettu/kuvat/BP8H9680.jpg
      http://i.ytimg.com/vi/amc8dWCAeMg/0.jpg
      http://yle.fi/puhe/kuvat/2011/img1007-kuva1.jpg
      http://static.iltalehti.fi/uutiset/putkonen2604MH_uu.jpg
      http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?blobcol=urldata&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1195963367978&ssbinary=true

      • niinkö

        Rehellisen näköisiä miehiä kaikki tyyni, jokikiseltä uskaltaisin ostaa käytetyn auton.


    • jocken joll

      Kejjankin asiaa pennaselta.

    • WitullapiäHän

      Putkonen kun rupesi vanahoillaan pillluva saamaan niin lopetti juomisen, laihutti ja loikkasi PeruSSuomalaisiin. Kyllä widulla on taivaallinen voima!

      • Putkonen on

        kuulu lähinnä siitä että ottaa väkisin.


    • 1kurahousu

      onko pennasella NUIN pitkä?

    • ermali

      Oikein.

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä 32

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kirjoittaa keskiviik

      kirjoittaa keskiviikon Kaleva-lehdessä.
      Hänestä työ on parasta sosiaaliturvaa.
      Kokoomuksen Suutari voisi kertoa myös ne keinot joilla kaikille sadaan työpaikat.
      Nämä Suutarin lehtijutut on aina samanlaisia.
      Ei kerrota ratkaisuja asioihin.

    • myyräntyötä

      myyräntyötä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe