Luottaisitko pp:n sisustajiin vai Markoon.
Pientä pintaremonttia vai Marko Paananen
48
1179
Vastaukset
- maalari EI maalaa...
Kyllä minä luottaisin enemmän Markoon. Onhan nämä muutkin tietty ammattilaisia mutta joskus he joutuvat "rahan puutteessa" turvautumaan "hätäratkaisuihin", jollaisia tuskin tekisivät jos itselleen suunnittelisivat tai asiakkaalle joka maksaa sen mitä pitää halutessaan priimaa.
Ja rempat on todennäköisesti tehty aika nopealla aikataululla, uskon että tällöin jos pääsisi tutkimaan paikkoja, voisi kyllä löytyä vähän sen näköistä että todellakin on pintaa vaan "ehostettu".
Marko tuskin edes lähtisi tollaiseen ohjelmaan missä ei voisi tehdä ison rahan luksusta.Toki siis pienemmälläkin budjetilla saadaan hyvää jälkeä, ei siinä mitään.
Mutta näkyvyyttähän tässä nämä suunnittelijatkin hakevat ja sitä myöten rahakkaampia asiakkaita, tottakai. Markolla taas ei ole siihen tarvetta enää.
En tiedä miten tuo nimimerkki liittyy noihin suunnittelijoihin / arkkitehteihin mutta maalaamallahan kaakeleita ei siis saada priimaa. Eikä sitten paljon tökitä millään terävällä / kovalla kaakeleita jos ne on maalattu. Ja maalattuhan näyttää myös maalatulta, siitä ei pääse mihinkään. Minä en itse kyllä maalaisi kaakeleita, no hätäratkaisuna kyllä jos olis tosi kiire saada karmeat kaakelit vähän nätimmiksi tai sitten jossain mökillä.- peltikaisa
Maalasin vessan lattialaatat ja lavuaarin taustan kaakelit. Ovat maalatun näköiset, mutta sopivat vessaani. Just sellaiset vähän maalatun näköiset karheat. Vessa ei muutenkaan ole sellainen kauhean hienostunut, vaan on esim. betoniseinät, jotka olen myös maalannut. Koko asuntoni on vähän kuin tehtaasta tehty. Joten tyyliin sopii ne maalatut kaakelit. Taloni olen ostanut, ja on sellainen kuin on. Tästä ei hienoa saa ikinä, mutta tyylikkään kyllä kun säilyttää sen ominaisen tyylin mikä sopii taloon. Kaikesta en itse pidä mitä olen toteuttanut, mutta se tyyli. Taloni valitsee sen - en minä. Keittiön välitilaan olen aikeissa tehdä remonttia ja välitilaan ei tule laattaa vaan kynnyspelti.Näin olen ainakin suunitellut. Senkin on talo tavallaan valinnut, pelti sopii tyyliin.
- maalari EI maalaa
peltikaisa kirjoitti:
Maalasin vessan lattialaatat ja lavuaarin taustan kaakelit. Ovat maalatun näköiset, mutta sopivat vessaani. Just sellaiset vähän maalatun näköiset karheat. Vessa ei muutenkaan ole sellainen kauhean hienostunut, vaan on esim. betoniseinät, jotka olen myös maalannut. Koko asuntoni on vähän kuin tehtaasta tehty. Joten tyyliin sopii ne maalatut kaakelit. Taloni olen ostanut, ja on sellainen kuin on. Tästä ei hienoa saa ikinä, mutta tyylikkään kyllä kun säilyttää sen ominaisen tyylin mikä sopii taloon. Kaikesta en itse pidä mitä olen toteuttanut, mutta se tyyli. Taloni valitsee sen - en minä. Keittiön välitilaan olen aikeissa tehdä remonttia ja välitilaan ei tule laattaa vaan kynnyspelti.Näin olen ainakin suunitellut. Senkin on talo tavallaan valinnut, pelti sopii tyyliin.
Toi kynnyspelti on varmaan magee, voin nähdä jo sen mielessäni mutta ruostuukohan se (sinkkipelti)? Ruosteenestomaalia kyllä on mutta et todennäköisesti halua sitä maalata. Toki muistat alle vesieristyksen.
- peltikaisa
maalari EI maalaa kirjoitti:
Toi kynnyspelti on varmaan magee, voin nähdä jo sen mielessäni mutta ruostuukohan se (sinkkipelti)? Ruosteenestomaalia kyllä on mutta et todennäköisesti halua sitä maalata. Toki muistat alle vesieristyksen.
Kynnyspeltihän on sitä mitä laitetaan esim kynnykselle ulos. Se on siis ruostumatonta terästä. Tarkoitus on laittaa se rypyläpintainen pelti. Ensin ajattelin sileää, mutta kun tutkin noita peltejä, niin se rypylä on kivan eläväpintainen. En laita itse peltiä, vaan liikkestä asennetaan ja tekevät myös vesieristyksen. Enkä aio maalta peltiä. Saa olla pellin värinen.
- maalari EI maalaa
peltikaisa kirjoitti:
Kynnyspeltihän on sitä mitä laitetaan esim kynnykselle ulos. Se on siis ruostumatonta terästä. Tarkoitus on laittaa se rypyläpintainen pelti. Ensin ajattelin sileää, mutta kun tutkin noita peltejä, niin se rypylä on kivan eläväpintainen. En laita itse peltiä, vaan liikkestä asennetaan ja tekevät myös vesieristyksen. Enkä aio maalta peltiä. Saa olla pellin värinen.
Ai niin, sori. Mulle tuli jostain syystä mieleen se sinkkipelti jota käytetään esim. vanhojen pönttöuunien edustalla. Olinpa hölmö, eihän se uuninedusta ole mikään kynnys ;-)
Tosta tulee varmaan hieno, onnea uudelle välitilalle! - peltikaisa
maalari EI maalaa kirjoitti:
Ai niin, sori. Mulle tuli jostain syystä mieleen se sinkkipelti jota käytetään esim. vanhojen pönttöuunien edustalla. Olinpa hölmö, eihän se uuninedusta ole mikään kynnys ;-)
Tosta tulee varmaan hieno, onnea uudelle välitilalle!Kiitos onnitteluista. Ei kai se uunineduspeltikään mikään hullumpi idea olisi välitilassa. Senhän voisi lakata. Kestäisi pirskeitä paremmin. Toukokuussa tulee keittiönkalusteet, joten tässä vielä odotellaan kynnyspeltiä. Mukava saada "uusi" keittiö, kun tulee kaappeja enemmän.
Ihmettelen muuten avoinaisia kaappeja, siis hyllyjä, joihin ei tule ovia. Näyttäsi olevan muotia näytellä astioita avonaisissa kaapeissa. Tulee minullekin pari lasiovista kaappia, johon voin asetella kauneimmat astiani. Mutta en ottaisi avohyllyjä millään keittiöön. Joka ikisessä asunnossani olen siivonnut pari-kolme kertaa vuodessa keittiökaapiston yläpuolen, siis jossa on joku koristekahvipannu ja maljakko ja se kaapin päällys on aina rasvaisen lian peitossa. Olisiko ne avohyllyt samanlaisia?
Nyt minulla ei ole kaapinpäällyksistä huolta, kun talossani on kaapeille mentävä aukko kaapistolle. Eli seinä alkaa kaappien yläosasta ja jatkuu korkealle. Taitaa olla 5 metriä korkeimpaan kohtaan.Aina joutuu miettimään näitä sisustusratkaisuja, ettei tarvisi tuon tuostakin muutella niitä, vaan että tulos tyydyttäisi pitkä aikaa.
- MeMyself&I
Luottaisin omaan makuuni, jos tarkoitus olisi tehdä pintaremonttia.
Jos olisi tarkoitus satsata isompi summa rahaa ja pistää jokin tila kokonaan uusiksi, luottaisin Marko Paanaseen. Mahdollisesti tosin tyytyisin siinäkin omaan makuuni. Apua katsoisin tarvitsevani vain materiaalien soveltuvuuden suhteen. Minulla on melko varma maku, mutta koska mielelläni hulluttelen ja etsin wau-juttuja, voisin saada tuhoja aikaan ilman materiaalien tuntemusta. - Laatoittajanainen
Markon ohjelmissa ei kaakeleita maalata ,toivottavasti ei enää muissakaan sisustusohjelmissa.
- ............
Mitä vikaa kaakeleiden maalaamisessa on? Ihan varteen otettava vaihtoehto, jos etsii uutta ilmettä esimerkiksi keittiöön eikä voi, viitsi tai halua ruveta laatoittamaan.
- läpi repaleisen loka
............ kirjoitti:
Mitä vikaa kaakeleiden maalaamisessa on? Ihan varteen otettava vaihtoehto, jos etsii uutta ilmettä esimerkiksi keittiöön eikä voi, viitsi tai halua ruveta laatoittamaan.
Mielestäni eilisen 23.4. jakson, jossa "raikastettiin" kylppärin ja vessan vaaleankellertävät laatat jotenkin "marmoroiden" maalilla harmaiksi, lopputulos oli kammottava ja painostava. Harmaa oli päällekäyvä ja masentava, suttuinen, ei edes miehekkään urbaani. Makuja on monia, mutta olisi kauheata suihkutella itseään aamuisin tuossa lyijynraskaan marraskuun tunnelmassa. *puistatus*
- våombfoåb
läpi repaleisen loka kirjoitti:
Mielestäni eilisen 23.4. jakson, jossa "raikastettiin" kylppärin ja vessan vaaleankellertävät laatat jotenkin "marmoroiden" maalilla harmaiksi, lopputulos oli kammottava ja painostava. Harmaa oli päällekäyvä ja masentava, suttuinen, ei edes miehekkään urbaani. Makuja on monia, mutta olisi kauheata suihkutella itseään aamuisin tuossa lyijynraskaan marraskuun tunnelmassa. *puistatus*
Olen samaa mieltä. Lopputulos oli suttuisen ja epäonnistuneen oloinen.
- Paananen on asiantunteva
Marko Paananen on ainoa joka kiinnittää huomiota myös valon laatuun ja värintoistoon.
Muissa ohjelmissa suositaan aivan hirvittäviä led valaisimia jotka valonlaatunsa puolesta soveltuvat käytettäväksi korkeintaan varastorakennuksissa ja häkkikanaloissa yms, mutta ei missään tapauksessa ihmisasumuksissa.
Marko Paanasen tärkeimmät säännöt valaistuksessa olivatkin halogeeni, halogeeni, halogeeni. - rakentelijanainen
Sehön riippuu mihin tarkoitukseeen remppaa tehdään. Jos aiot asuntosi laitta myyntiin, se pintaremontti riittää ja josksu riittää pelkkä stailaus. Mitkään rekenteetha neivät muutu pintaremontissa. On vain siistemmän näköinen asunto, joka on helpompi myydä ja voi hintaakin tarkistella.
Pienen pintaremontit suunnittelijat ovat kyllä ammattilaisia siinä kuin Marko Paananenkin. Paananen tekee sisutasussuunnitelmia ihmisille jotka oikeasti haluavat kunnon remontin. Siis jotain muutetaan rakenteellisestikin asunnoissa. Ehkä väliseiniä puretaan tai tehdään lisää yms. Siis Paanasen remontit ovat perusteellisempia. Mutta sen kyllä totean että verhoja Paananen ei osaa suunnitellla.
Sisi luottaisin sisustussuunittelun sekä Markon että pintaremontin tekijöille. Osaavia ihmisiä ovat kaikki. Sen huomaa jo muutamista sanankäänteistä arvioinneissa. Vähällä rahallahan ei mahdottomia saa, mutta pintaremontissa ovat aika kekseliäitä olleet. Näin minäkin olen omaan kotiini tehnyt pintaremottia, pikkuhiljaa. Maalannut, hionut, rakentanut väliseinää, siirtänyt rappusia, tehnyt kuisita ja terassia jne. - Lainakalut 2013
5000 tonnilla tuli myös napostelutarjoilut , eilisessä pintaremontisssa.
Ja kyseessä iso asunto. - Maalari -73
Teuvo Loman on paras ja hän tekee itse myös varsinaisen remontin.
- Teuvoton neuvoton
Uskotko todellakin että Teuvo tekee itse remontin? Ei tosiaankaan tee! Kaikki ei ole sitä mitä TV:ssä näytetään vai onko Teuvo tehnyt sulle remonttia?
- Teuvo maanteiden....
Teuvo tekee remontit kaverinsa kanssa. Minulle hän ei ole remonttia tehnyt.
Ei ihmisiä pysty tuolla tavalla hämäämään, luotan siihen mitä nään.
Tosin ei musiikkiohjelmassakaan,jossa musiikkivieraiden piti arvata
mistä laulusta on kyse, ennen kuin menivät sitä esittämään, olisi koskaan uskonut että kappaleet on etukäteen , ainakin osittain treenattu.
Ja minäkin ihmettelin monta kertaa sitä kuinka nopeasti jo parista ensisävelestä kappaleen tunnistivat. - Hämäävää kuule
Teuvo maanteiden.... kirjoitti:
Teuvo tekee remontit kaverinsa kanssa. Minulle hän ei ole remonttia tehnyt.
Ei ihmisiä pysty tuolla tavalla hämäämään, luotan siihen mitä nään.
Tosin ei musiikkiohjelmassakaan,jossa musiikkivieraiden piti arvata
mistä laulusta on kyse, ennen kuin menivät sitä esittämään, olisi koskaan uskonut että kappaleet on etukäteen , ainakin osittain treenattu.
Ja minäkin ihmettelin monta kertaa sitä kuinka nopeasti jo parista ensisävelestä kappaleen tunnistivat.Tämänkö ohjelman näit?
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288493461943.html
Olisiko käsikirjotuksella jotain osuutta Siihen mitä ihmiset telkkarissa tekee.
- Utelias Teuvosta
Saako udella mistä tiedät että Teuvo tekee remonttia? Siitäkö että hän on telkkarissa muutaman kerrann moukaroinnut jotain seinää ja vähän sisaissut telalla maalia seinään. Onko jollain todellista tietoa?
- Teuvo myös tapetoi
Oletko varma, ettei Paananen ole joskus maalaustelan varressa ?
Tämä on vastakysymys , sinulle joka luulet Teuvon käyttävän remonttimiehiä.- Sisustusarkkitehti
No aivan varmasti Paanasellakin on ollut maalaustela kädessä mutta ei sen tarvii työkseen sitä tehdä kuten ei Lomaninkaan.
- Haluan osallistua.
Pienen pintaremontin ihmisistä osa vain laittaa laina huonekaluja ja valaisimia.
Siitä huolimattaa hintaa kertyy.
Hyvä puoli on tietysti se, että myyntininta nousee vähintään 10000 eurolla.- Formaattifuulaa
Vastikään luin lehdestä, ettei pintaremonteilla ja stailauksilla ole mitään vaikutusta myyntiaikoihin tai asunnon arvoon. Hinta ei juuri nouse yli remonttikustannusten.
Jokin pelle kuten Kiinteistökuningatar Kaisa tietysti lässyttää mitä lässyttää televisiossa. Talo ei ole mennyt pariin kuukauteen kaupaksi ja syynä on ehdottomasti tapetit. Tietysti Teuvo Loman tarvitaan paikalle, jotta asunto menisi kaupaksi. Hyvää päivää vaan. - Kentsu tässä moi
Formaattifuulaa kirjoitti:
Vastikään luin lehdestä, ettei pintaremonteilla ja stailauksilla ole mitään vaikutusta myyntiaikoihin tai asunnon arvoon. Hinta ei juuri nouse yli remonttikustannusten.
Jokin pelle kuten Kiinteistökuningatar Kaisa tietysti lässyttää mitä lässyttää televisiossa. Talo ei ole mennyt pariin kuukauteen kaupaksi ja syynä on ehdottomasti tapetit. Tietysti Teuvo Loman tarvitaan paikalle, jotta asunto menisi kaupaksi. Hyvää päivää vaan.Jokainen tietää ja tajuaa, että seinien tapetointi on kustannuksista pienimpiä ja remonteista helpoimpia. Siksi tapettien värillä ei ole mitään merkitystä asunnon ostajille. Pääasia on että ne ovat myydessä siistit.
- tulin huijattua
Kentsu tässä moi kirjoitti:
Jokainen tietää ja tajuaa, että seinien tapetointi on kustannuksista pienimpiä ja remonteista helpoimpia. Siksi tapettien värillä ei ole mitään merkitystä asunnon ostajille. Pääasia on että ne ovat myydessä siistit.
Asunnon myymisessä usein myydään myös unelmia, tunnetta ja mielikuvia. Kun on siistit pinnat ja hienot huonekaulut, tulee tunne että asuntokin on ihana. Monet asunnon ostajat eivät tutki edes rakenteita. Varsinkin naiset katsovat verhoja ja sohvatyynyjä...
Itse luulin olevani hyväkin talon ostaja ja tutkin tarkasti talon, jonka myöhemmin ostin. Huonommalle tutkimukselle jäi erillinen autotallirakennus, joka olikin virheellisesti rakennettu ja osa kantavista rakenteista kosteaa ja lahoa. Autotalli olisi kohta romahtanut katolle tulevan lumipeitteen painosta. Onneksi remontoitiin ajoissa. Halusin ikkunan autotallin seinää ja sitä tehdessä kosteusvauriot paljastuivat.
Itse talo on hyvin tehty ja kun tutkin sen ensin, jätin autotallin syynäämättä. Luotin että sekin on osattu rakentaa. Myöhemmin sain selville, että olivat kirvesmiehet vaihtuneet kun autotallia oli rakennettu. Eli eivät olleetkaan kirvesmiehiä, vaan tekeytyneet sellaisiksi...
Ei kannata luottaa, että siistin näköinen on hyvin tehty. Hieno tapetti ja lasinen olohuoneen pöytä eivät kerro talon rakenteesta yhtään mitään.
- Rakennusmies 1972
5000€ remontilla saatiin 29000€ nousu myyntihintaan (pyyntihintaan).
- Ego haisee
Paanasen jutut ovat ihan liian snobistista höpötystä. Tavis ei edes ymmärrä mitä se sönköttää. Tyyppi on alkanut ihan liikaa pitää itsestään.
- Päivää ja anteeksi
Ja sehän on Suomessa valtava synti, että ammattilainen pitää itsestään ja tekemisistään, luottaa omiin kykyihinsä eli on itsevarma. Kauheaa.
Sisustusalalle olisikin omiaan tyyppi, joka astuu ihmisten koteihin pyydellen anteeksi olemassaoloaan, ja hyvin vienosti ja epävarmasti esittelisi ideoitaan asiakkaalle - jos ne nyt kelpaa, mokomat. Tässä jollekulle bisnesidea. - Mutta kuitenkin
Päivää ja anteeksi kirjoitti:
Ja sehän on Suomessa valtava synti, että ammattilainen pitää itsestään ja tekemisistään, luottaa omiin kykyihinsä eli on itsevarma. Kauheaa.
Sisustusalalle olisikin omiaan tyyppi, joka astuu ihmisten koteihin pyydellen anteeksi olemassaoloaan, ja hyvin vienosti ja epävarmasti esittelisi ideoitaan asiakkaalle - jos ne nyt kelpaa, mokomat. Tässä jollekulle bisnesidea.En kyllä olisi halukas ottamaan neuvoja sisustajalta joka on täynnä itseään. Ainakin televisio-ohjelmissaan Marko-herra esiintyy kuin olisi ainoa maailmassa joka tietää jotain.
Takaisin maan pinnalle pliis. - "Minä olen lamppu."
Mutta kuitenkin kirjoitti:
En kyllä olisi halukas ottamaan neuvoja sisustajalta joka on täynnä itseään. Ainakin televisio-ohjelmissaan Marko-herra esiintyy kuin olisi ainoa maailmassa joka tietää jotain.
Takaisin maan pinnalle pliis.Minusta hänellä on juuri oikea ote itse töihin. Lisäksi pidän hänen vinosta huumorintajustaan, jossa ei oteta itseä paskantärkeästi, mutta työ tehdään huolellisesti. Tosin televisio on televisio, joten naurustakin on tehty osa formaattia.
Nykyisen sarjan mustavalkoiset saarnaosat ovat tietysti tyyliteltyjä ja tarkoitettukin provosoimaan.
Ei maan pinnalle! Mieluummin vielä vähän enemmän pilviin, koska Suomessa kaikki on niin vaatimatonta, tasapäistä ja tylsää. Rumaakin, puolitekoisen oloista on paljon katukuvasta lähtien.
Lisää Marko Paanasta televisioon, pliiz. - dstjiuopvd
"Minä olen lamppu." kirjoitti:
Minusta hänellä on juuri oikea ote itse töihin. Lisäksi pidän hänen vinosta huumorintajustaan, jossa ei oteta itseä paskantärkeästi, mutta työ tehdään huolellisesti. Tosin televisio on televisio, joten naurustakin on tehty osa formaattia.
Nykyisen sarjan mustavalkoiset saarnaosat ovat tietysti tyyliteltyjä ja tarkoitettukin provosoimaan.
Ei maan pinnalle! Mieluummin vielä vähän enemmän pilviin, koska Suomessa kaikki on niin vaatimatonta, tasapäistä ja tylsää. Rumaakin, puolitekoisen oloista on paljon katukuvasta lähtien.
Lisää Marko Paanasta televisioon, pliiz.Ehkä meillä on vähän erilaiset näkemykset asioista. Minusta sisustaminen on sitä, että asunnosta tehdään viihtyisä ja toimiva koti. Paananen peräänkuuluttaa avotakkalehtimäistä sisustusta joka ei ole tarkoitettu asumiseen vaan näyttelytilaksi.
- "...olen lamppu"
dstjiuopvd kirjoitti:
Ehkä meillä on vähän erilaiset näkemykset asioista. Minusta sisustaminen on sitä, että asunnosta tehdään viihtyisä ja toimiva koti. Paananen peräänkuuluttaa avotakkalehtimäistä sisustusta joka ei ole tarkoitettu asumiseen vaan näyttelytilaksi.
Aivan kuin harkittu sisustus ei voisi olla toimiva! Markohan nimen omaan kiinnittää toimivuuteen huomiota. Mutta koska hän sisustaa "tunnelman", lopputulos on joidenkin mielestä näyttelytila. Kodin pitää siis olla vähän sattumanvarainen ollakseen viihtyisä ja toimiva? Ei minusta.
Tietenkin monet asiat ohjelmassa on monille pelkkää utopiaa, mutta se ei estä saamasta niistä oppia ja ideaa. - Olen valo
"...olen lamppu" kirjoitti:
Aivan kuin harkittu sisustus ei voisi olla toimiva! Markohan nimen omaan kiinnittää toimivuuteen huomiota. Mutta koska hän sisustaa "tunnelman", lopputulos on joidenkin mielestä näyttelytila. Kodin pitää siis olla vähän sattumanvarainen ollakseen viihtyisä ja toimiva? Ei minusta.
Tietenkin monet asiat ohjelmassa on monille pelkkää utopiaa, mutta se ei estä saamasta niistä oppia ja ideaa.Peltiämpäristä tehtyjä lamppuja meille ei ainaskaan laiteta.
- "Olen minä lamppu!"
Olen valo kirjoitti:
Peltiämpäristä tehtyjä lamppuja meille ei ainaskaan laiteta.
Ei ehkä meillekään, mutta muuten olen oppinut Marko Paanasen ohjelmista (alkuperäisestä Innosta lähtien) tietynlaista asennetta, rajojen rikkomista. Luovuutta, ehkä, vaikka se kuulostaakin vähän prententiöösiltä.
- Raitatapetit vaakaan
Teuvo Loman on mielestäni paras. Hän maalaa ja tapetoikin itse.
- Ihanks totta
Joo ja käy kerran viikossa siivoamassa asiakkaidensa kodit ihan hyvästä sydämestään...
- Vio Vpittu
Ihanks totta kirjoitti:
Joo ja käy kerran viikossa siivoamassa asiakkaidensa kodit ihan hyvästä sydämestään...
Kaupasta haetaan täkkejä, tyynyjä sekä mattoja. Sitten laitetaan yksi IHANA tehosteseinä. Ja sitten joku ostaa, kun on niin hyvä asunto.
MYYTY; MYYTY; MYYTY;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
- Tiedoksi.
"Joka ikisessä asunnossani olen siivonnut pari-kolme kertaa vuodessa keittiökaapiston yläpuolen, siis jossa on joku koristekahvipannu ja maljakko ja se kaapin päällys on aina rasvaisen lian peitossa. Olisiko ne avohyllyt samanlaisia?"
Ovat. Kokemus kertoo.- peltikaisa
Kiitos vastauksesta. Halusin varmistuksen etten halua avohyllyjä:)
- Konepari
Kaksi astianpesukonetta Markon 1. ohjelmassa sai minut tekemään tilavarauksen toiselle koneelle. Nyt etsin laadukasta,hyvin astioita kuivaavaa konetta, vanhan kaveriksi. Astiankuivatuskaapit poistettiin,tarpeettomina.
- Vaude!
Kaksi tiskikonetta, mahtavaa!
Meillä astiankuivauskappi toimii samalla osittain myös niiden astioiden säilytyskaappina, joten kaapin poistamisesta ei sinällään synny yhtään lisää tilaa. - Kaksi rakkainta
Vaude! kirjoitti:
Kaksi tiskikonetta, mahtavaa!
Meillä astiankuivauskappi toimii samalla osittain myös niiden astioiden säilytyskaappina, joten kaapin poistamisesta ei sinällään synny yhtään lisää tilaa.Meillä harkitaan kahta pyykinpesukonetta. Pieni asunto ja varsin niukasti kaappitilaa. Molemmat koneet kuivatusautomaatiilla.
Kahvikeitin on moccam duo. Kun kahvi loppuu, niin vieressä on valmiiksi ladattu toinen keitin. Näitä näkee esim valtion virastoissa.
Meillä on myös kaksi autoa ja kaksi lasta. - moukkamaster
Kaksi rakkainta kirjoitti:
Meillä harkitaan kahta pyykinpesukonetta. Pieni asunto ja varsin niukasti kaappitilaa. Molemmat koneet kuivatusautomaatiilla.
Kahvikeitin on moccam duo. Kun kahvi loppuu, niin vieressä on valmiiksi ladattu toinen keitin. Näitä näkee esim valtion virastoissa.
Meillä on myös kaksi autoa ja kaksi lasta.Onko molemmilla lapsilla myös omat isät?
- Trappari-laatoitt
Paananen ja Louman maalavat ja tapetoivat , mutta tapetit irroittaa assari.
- INDIGOTAR
Jos olisi varaa niin PAANASELLA teettäisin , koska luotan häne tyylitajuunsa ja tietoonsa. Muita en kelpuuttaisi stailaamaan, koska itselläni on niin hyvä maku, että vain Paananen on parempi. Sensijaan työt voisin kyllä teettää jollakulla muulla, koska itse en osaa laatoittaa tms. Lomania en valitsisi, hänellä menee välillä täysin överiksi. Pientä pintaremonttia...huh, suurelta osin mauttomia ja laaduttomia ratkaisuja.
- Arki ja home
Sisustussuunnittelija tekee töitä vain tv-ohjelmissa. Oikeessa elämässä ne lähettää vaan laskun, vaikkei kotiin olisi vielä toimitettu ensimmäistäkään tavaraa. Tosin Paanasesta ja Lomanista en voi sanoa mitään, koska eivät ole käyneet meillä.
- Tila 2
Parhaan sisustuksen jonka olen televisiossa nänyt teki Helena K.
Kyseessä oli kohde, jossa mm. valaisimet olivat pyöreitä,pallomuotoisia.
Liittyivät jotenkin teemaan. - EI TEE
Siis Paananen ja Loman EIVÄT tee itse mitään remontteja!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893872
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1981509- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47939
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en131908- 98899