http://www.youtube.com/watch?v=yItJpd0VeAU
Saatat elää elämääsi huoletta ja tavoitella kaikkea maallista nautintoa ja kivaa välittämättä Jumalasta. Mikään maallinen nautinnollisuus tai kurjuus ei merkitse loppupelissä kuitenkaan mitään. Elämäsi on kuitenkin pelkkä silmänräpäys ja sitten alkaa ikuisuus. Oletko miettinyt missä haluat viettää ikuisuutesi? Taivaassa vai helvetissä? Panostatko kaikkeen maalliseen nautintoon välittämättä laisinkaan Jumalasta ja hänen tahdostaan?
(Luuk.16:19-31)
"Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!' Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.' Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'.""
Elämäsi tärkein kysymys.
3
354
Vastaukset
- Amebapas
Entäs jos niin ei käy? Mitäs jos se ei ole niin?
- Humalaa ei ole
Syitä miksi Jumalaa ei ole olemassa:
--------------------------------------------------
-Jos hän rakastaa meitä, miksi hän tuhoaa meitä?
-Kun se iso torni rakennettiin, miksi hän tuhosi sen ja vaihtoi ihmisten kielet?
Sehän oli vain merkki siitä kuinka onnistuneita ihmiset ovat.
Jumala luuli että meistä tulisi häntä mahtavempia (jumalassa ei ole järkeä)
-Miksi hän ei tee sitä uudestaan?
-Nooa ei olisi yksin saanut kerättyä kaikkia maailman elukoita ja rakennettua laivaa yksin vaikka hän olisi voinut lentää ja olisi ollut supervoimat.
-Miksi ihmiset eivät nouse haudoistaan kuin jeesus?
-Miksi jumla ei vain tee miten hän haluaa ihmisten tekevän?
-Miksi on avaruus ja glaksit?
-Miksi jumala ei tapa ihmisiä, kun meillä on vielä parempi teknologia kuin ennen?
-Maailma näyttää olevan jumalalle vain peli
-Miten voi olla varma, että yli 2000 vuotta vanhat tekstit pitää paikkansa?
-Entä dinosaurukset? Mikä on niiden selitys?
-Jos jumala rakastaa kaikkea, niin miksi ihmiset pitää tappaa jotka ovat erillaisia? esim homot/bi
-Jumala auttoi syyrialaisia pakenemaan, mutta ei auta nykyihmisiä, jotka kärsivät todennäköisesti vielä enemmän.
Todennäköisin syy miksi on kristin usko:
Humalainen päätti kirjoittaa kirjan hänen hörhöilystään.
Herätkää ja erotkaa turhasta kirkosta, niin ei tarvitse maksaa kirkkoveroa. - Blingblongböö
Taas yksi kysymys, joka aiheuttaa riidan jossain vaiheessa, mutta ratkaisua ei ole, koska tämäkin on -anteeksi hävyttömyyteni sanavalinnassa-makukysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982