Hei,
eli seurustelua takana jo useampi vuosi. Ennen seksin kanssa ei mitään ongelmia. Nyt huomaan kuitenkin, että seksi on minulle enemmänkin pakote. Tuntuu että mikään ei riitä miehelleni, seksi tuntuu minusta vain hänen halujen tyydyttämiseltä, vaikka hän aina uhraa minunn aikaa paljon.
E-pillerit aloitin noin vuosi sitten ja olen vaihtanut kerran. Vaihto auttoi noin 3kk, mutta sitten haluttomuus tuli taas takaisin. Harrastamme seksiä silti n. 2-3 krt viikossa joka on minusta ihan riittävästi. Itse suostun vain, jotta itselleni ei tulisi niin huono omatunto. Mies on ottanut asian hienosti, mutta huomaan, että se alkaa pikkuhiljaa haittaamaan häntä.
Ahdistaa kun pitää koko ajan ajatella että milloin mies haluaa ja että itse pitäisi olla valmiina, jottei tarvitse kieltäytyä. Ahdistaa kaikki sheivailu ja aikataulujen setviminen. Mietin seksiä lähes koko ajan, mutta vain tästä näkökulmasta. Ja sitten mies syyttää, kun en ikinä aloita. Huoh...
20v ja seksi ei enää kiinnosta. Mitä tehdä?
5
228
Vastaukset
- .........
Niin turhauttava kuin tämä kommentti onkin, tosiasia on, että haluamisistaan on ihan turha ottaa ylenpalttista stressiä tai tuntea huonoa omaatuntoa, koska se vain pahentaa tilannetta.
Ite olin sun ikäisenä ihan samassa tilanteessa. Näin jälkeenpäin ajatellen syitä oli kaksi: Olin yhdessä väärän ihmisen kanssa, vaikken pystynytkään sitä tosiasiaa sillä hetkellä myöntämään. Mies oli kiltti ja mukava, mutta minulle yksinkertaisesti väärä. Lisäksi emme osanneet edes keskustella avoimesti seksin sujumattomuudesta. Toisena syynä oli piilevä masennus, joka ei näkynyt mitenkään kauhean selvästi ulospäin, mutta vei halut.
Voi olla, että nämä syyt eivät päde sinuun, mutta ehkä auttaisi, jos miettisit, miten sinulla ja teillä noin muuten menee. Haluatteko samoja asioita elämältä? Saako hän sinut nauramaan? Pystyttekö puhumaan kaikesta? Jos hän lähtee useammaksi päiväksi töiden tai muun takia johonkin, oletko huojentunut ja kiitollinen omasta ajasta vai kaipaatko häntä? Onko välillänne myös sellaista hellyyttä, jonka ei tarvitse joka kerta johtaa seksiin?
Muuta en oikein osaa tähän sanoa, noi tilanteet on aina vähän vaikeita ja monimutkaisia, joten paha mennä neuvomaan. - lifemocker
vaihda uudestaan
- taccat
Varasin ajan nyt lääkärille et sais sen kanssa mietittyä tätä asiaa. Korkean verenpaineen takia en oikeen enää pysty vaihtamaan merkkiä. Ainut vaihtoehto on todennäköisesti et vaihdan kierukkaan, mut hieman vastahakoisesti kuulemma laittavat 20v, synnyttämättömälle nuorelle..
Ja kyllä, suhteemme on avoin ja koen, että pystymme keskustelemaan kaikesta. Ehkä ainoana eroavaisuutena näen sen, että itse haluaisin muutaman vuoden sisällä naimisiin ja hankkia lapsia, kun mies taas ei halua sitä vielä ainakaan 5 vuoteen. Olemme kuitenkin tästäkin keskustelleet.
Mieheni ei onneksi ole kovin usein poissa, mutta voin sanoa, että ikävä on todella suuri. Ehkä ripustaudumme toisiimme välillä hieman liikaakin, mutta kummatkin olemme ns kotihiiriä ja viihdymme keskenämme.
On vain niin vaikea uskoa, että pillerit voisivat aiheuttaa näin totaalista haluttomuutta. Mutta kyllä kun muistelen aikojan ennen pillereitä, oli meno ihan toisenlaista.. Harmittaa vaan jos en enää voi pillereitä käyttää..- ininininnninin
Kokeile kierukkaa tai jotain muuta ehkäisyä. Nuo pillerit sekoittavat ihmisen hormoonit muutenkin ihan totaalisesti. Jos olisin nainen, niin olisin mieluummin ilman seksiä kuin söisin pillereitä.
Pitäkää seksissä pitempi tauko niin se maittaa taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522