Rahanvaihto Forex Helsinki, väli 25 % ?

tapsa2012

Katsoin Foreksin vaihtokursseja ostaa 40 batia ja myy 35 batia yhteen euroon.

Itse vaihdoin ylinmääräiset takaisin euroiksi matkalla ja sain 1000 batista 24 euro,
eli hävisin vain 1 euron per 1000 batia.

Pankeissa taitaa olla vielä kovempi väli kuin 25 % ?

9

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muatkujia85

missä voreksissa kävit tapsa, minä sain iisalmen voreksista 45 batia. johtuukohan siitä että olen normaali juntti jokeri -vani ?

• No vilkaise tuosta.

http://www.forex.fi.
      esim: tänään saat 100 E= 3469,09 thb
      kun vaihdat samat 3469,09 thb takaisin saat 86,25 E.
      Lisäksi muut kulut näkee tuosta osoitteesta.

Thaimaassa kurssi aina parempi.
      Tänään paikanpäällä kojuista euroseteleillä satasella n.3730-3750 thb,
      ilman mitään muita kuluja.

• kokeneet erottuu

Tässähän sen näkee että tapsukka raasu ei ole kokenut thaimaan kävijä, toisin kuin luulee. Itse olisin jättänyt bahtit talteen seuraavaa reissua varten.

• Thaimaan kulkija

Näinhän se pitää olla. thb seuraavaan reissuun, pitkälti toistakymmentävuotta tehnyt niin ja nytkin hieman keljuttaa kun jäi vain tonnin verran ylimääräistä, pääsee kuitenkin kentältä parempaan vaihtopaikkaan.

• Niinpäkyllä

Onkos tämä nyt se sama tapsa joka kehuaretostelee noissa aiemmissa keskusteluissa, että kaikki kannattaa nostaa paikan päällä automaatista, viis kuluista koska rahaa on? Jos on, niin en hänenä kyllä viitsisi tulla valittamaan tuosta forexin huonosta kurssista.

• Teemu Killinen

Tähän mennessä Tapsukalta ei ile vielä tullut yhtään järkevää viestiä tai kan-
      nanottoa. Enemmän vaan virtuaalimatkoja, niin eiköhän se siitä.(ei tarkoita siit-
      tämistä).

• Tiedoksi vaan

ISO POIKA SOT SOT HÄPEÄ,kun tuommoisia kyselet! Mitenkäs se sosialistinen elämä ja kateus on vetänytkin sinut tänne suomeen?

• mites nyt Tapsa noin tiukalle mennyt? mä luulin että sä käyt usein siellä Pattayan paratiisissa...??? mulla jäi vähän liikaa, yli 10000 bht ku ei mun matkavaimo halunnutkaan rahaa vaikka kuinka yritin, enkä viittiny taksille kaikkea antaa... ;) noh jos sit ens talvena Tapsa lähde samaan kyytiin mä maksan kyydin pattikselle ja tuun hakee sut taas kentälle niin jää sulle vähän enemmän jooko? mä lähden ehkä happy new jier ja siitä n. 3kk JEEEEE i can wait!!! :)

• Olli

Kuule Tapsukka selitätkö mikä toi 25% on tossa ketjun otsikossa ? Onko se jonkun
      älykkyysosamäärä verrattuna keskivertokansalaiseen. Minkälainen muuten oli virtuaalimatka sosialistisuomeen, et sitten löytänyt yhtään videoklippiä lentokoneesta. Tohon sun esityksees rahanvaihdosta en edes viitti ottaa kantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      256
      8568
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      286
      5817
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      176
      1925
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1800
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      190
      1372
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1334
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1217
    8. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      55
      1114
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1053
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1041
    Aihe