Katsoin Foreksin vaihtokursseja ostaa 40 batia ja myy 35 batia yhteen euroon.
Itse vaihdoin ylinmääräiset takaisin euroiksi matkalla ja sain 1000 batista 24 euro,
eli hävisin vain 1 euron per 1000 batia.
Pankeissa taitaa olla vielä kovempi väli kuin 25 % ?
Rahanvaihto Forex Helsinki, väli 25 % ?
9
292
Vastaukset
- muatkujia85
missä voreksissa kävit tapsa, minä sain iisalmen voreksista 45 batia. johtuukohan siitä että olen normaali juntti jokeri -vani ?
No vilkaise tuosta.
http://www.forex.fi.
esim: tänään saat 100 E= 3469,09 thb
kun vaihdat samat 3469,09 thb takaisin saat 86,25 E.
Lisäksi muut kulut näkee tuosta osoitteesta.
Thaimaassa kurssi aina parempi.
Tänään paikanpäällä kojuista euroseteleillä satasella n.3730-3750 thb,
ilman mitään muita kuluja.- kokeneet erottuu
Tässähän sen näkee että tapsukka raasu ei ole kokenut thaimaan kävijä, toisin kuin luulee. Itse olisin jättänyt bahtit talteen seuraavaa reissua varten.
- Thaimaan kulkija
Näinhän se pitää olla. thb seuraavaan reissuun, pitkälti toistakymmentävuotta tehnyt niin ja nytkin hieman keljuttaa kun jäi vain tonnin verran ylimääräistä, pääsee kuitenkin kentältä parempaan vaihtopaikkaan.
- Niinpäkyllä
Onkos tämä nyt se sama tapsa joka kehuaretostelee noissa aiemmissa keskusteluissa, että kaikki kannattaa nostaa paikan päällä automaatista, viis kuluista koska rahaa on? Jos on, niin en hänenä kyllä viitsisi tulla valittamaan tuosta forexin huonosta kurssista.
- Teemu Killinen
Tähän mennessä Tapsukalta ei ile vielä tullut yhtään järkevää viestiä tai kan-
nanottoa. Enemmän vaan virtuaalimatkoja, niin eiköhän se siitä.(ei tarkoita siit-
tämistä). - Tiedoksi vaan
ISO POIKA SOT SOT HÄPEÄ,kun tuommoisia kyselet! Mitenkäs se sosialistinen elämä ja kateus on vetänytkin sinut tänne suomeen?
mites nyt Tapsa noin tiukalle mennyt? mä luulin että sä käyt usein siellä Pattayan paratiisissa...??? mulla jäi vähän liikaa, yli 10000 bht ku ei mun matkavaimo halunnutkaan rahaa vaikka kuinka yritin, enkä viittiny taksille kaikkea antaa... ;) noh jos sit ens talvena Tapsa lähde samaan kyytiin mä maksan kyydin pattikselle ja tuun hakee sut taas kentälle niin jää sulle vähän enemmän jooko? mä lähden ehkä happy new jier ja siitä n. 3kk JEEEEE i can wait!!! :)
- Olli
Kuule Tapsukka selitätkö mikä toi 25% on tossa ketjun otsikossa ? Onko se jonkun
älykkyysosamäärä verrattuna keskivertokansalaiseen. Minkälainen muuten oli virtuaalimatka sosialistisuomeen, et sitten löytänyt yhtään videoklippiä lentokoneesta. Tohon sun esityksees rahanvaihdosta en edes viitti ottaa kantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041