Aurinkopoika

joskus onnistaa

Putkahtaessani metsästä reuna-alueelle, näin pojan melkein heti aika lähellä harjun reunaa mahallaan viltin päällä ottamassa aurinkoa, katse minun suuntaan. Poika ei kuitenkaan mitenkään hätkähtänyt tuloani, vaan huikkasi tervehdyksen niin kuin meidän kylillä on tapana. Itsekkin morjestin pojan, ja selitin kysymättä miksi olin tullut harjulle. Ei poika sitä ihmetellyt kummemmin, vaan kehui harjua hyväksi näköalapaikaksi, ja tosi hyväksi auringonottopaikaksikin. Minä olin hieman pettynyt, sillä pojalla oli tosiaan hänelläkin shortsit jalalla. Ei siis mitään naku paistattelua näkyvissä, vaan ihan tavallista hyvä kroppasta nuorta miestä shortseissa. Minulla kyllä oli äskeisistä odotuksista reipas seisokki shortseissa, mutta hieman väljät shortsit eivät tuonnut sitä kovin hyvin näkyviin.

Niinpä aloin kiikaroida maisemia, ja jutella niitä näitä pojan kanssa. Huomasin kuitenkin, että poika ei kääntynyt mitenkään, vaan pysyi koko ajan tiiviisti mahallaan viltillä. Oli jatkavinaan häiriöttä auringon palvomista. Vilkuilin välillä pojan suuntaan, ja huomautin kuinka selkä alkaa olla jo palamisvaiheessa, ja eikö pitäisi laittaa aurinkovoidetta välillä, tai kääntää kylkeä. Poika myönsi, että kyllä asia on niin, mutta ei yletä itse levittää voidetta koko selkään. Ja etupuoli on jo riittävän ruskea tällä erää. Epäilin kyllä enemmän pojallakin olevan jonkinlaisen seisokin, kun ei uskaltanut kääntyä ympäri.



Tarjouduin auliista voiteen levittäjäksi, jos hän lainaisi minulle myös aurinkovoidettaan. Niinpä sitten pääsin mielipuuhaani, ja kosketusetäisyydelle ihan luonnostaan. Ajattelin tilaisuuteni tulleen, kun sain pojan repusta aurinkovoide pullon käsiini, ja aloin levittämään voidetta hitain pyörivin liikkein pojan kuumalle selälle. Shortsejä lähestyessäni maltoin olla käymättä kiinni, kuin sika limppuun, vaan etenin rauhallisesti kohti pojan pyöreitä pakaroita. Hyvin rauhallisesti levitin hieman voidetta myös hieman shortsien vyötärönauhan alle, ja siirryin siitä säädyllisesti levittämään voidetta myös pojan jaloille. Voitelin perusteellisesti pohkeet ja jopa varpaatkin. Saatuani jalat voideltua, niin totesin, että josko voideltaisiin etupuolikin. Poika meinasi, että kyllä hän itsekkin etupuolen ylettää, mutta hyvää teki kun sai selän kunnolla suojattua.

En kuitenkaan meinannutkaan alkuun päästyäni lopettaa, vaan päättäväisesti aloin kääntämään poikaa selälleen. Sain pojan vastustelusta huolimatta selätettyä, ja tuumasin, että tokihan voitelu hoidetaan perusteellisti kun on kerran alettu. Ja niin vain poika taipui tahtooni, ja asettui kiltisti selälleen, ja antoi minun alkaa voidella rintalihaksia, ja käsiä. Huomasin kyllä heti, kun sain pojan selälleen, että hän oli selvästi kiihottuneessa tilassa. Ja siinä varmasti syy, vastahakoiseen kääntymiseenkin oli. Hidastellen voitelin etupuolen, ja myös jalatkin, muka huomaamatta pojan selvää seisokkia. Ja tarjosin välillä oman selkäni voideltavaksi.

Poika voitelikin ihan kiitettävin ottein selkäni, ja se sai seisokin shortseissa vankistamaan ottettaan. Sitten hän laskeutui taas mahalleen jatkaakseen auringonottoa. Minä kuitenkin aloin kehua kuinka täällä on rauhallista, ja täällä voi tosiaankin ottaa aurinkoa vaikka alastomana, jos tykkää rajattomasta rusketuksesta. Kerroin itse ottavani mökillä aina nakuna aurinkoa, kun siihen vain tilaisuus ilmaantuu. Näytin shortseja hieman laskien, kuinka pakaratkin ovat päivettyneet. Kysyin miksi hän ei ota ilman shortseja aurinkoa. Poika väitti, että ei ilkeä häveliäisyyden vuoksi käydä saunassa muiden kanssa, jos olisi koko vartalorusketus päällä. Muuten kyllä haluttaisi joskus ottaa nakusillaan.

jatkuu

0

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        37
        1545
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1321
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        8
        1257
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        1
        1255
      5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        41
        1238
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        4
        1233
      7. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        0
        1214
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        1
        1190
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        2
        1160
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        1
        1136
      Aihe