Laitoin kyseisen luurin ja heti tuli kysyttävää! Kun puhelimessa on sisäistä muistia 4Gt, niin se meni heti täyteen. Laitoin 16Gt muistikortin ja kysymys kuuluukin, että miten saan sen sovelluksien käyttöön?
Samsung Galaxy Xcover 2
14
2971
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11350369
Jos ei tuolla minun linkkaamalla sovelluksella onnistu niin silloin puhelin pitää rootata tai unohtaa koko homma.- ajattele hetki
Sinut vapunen pitää ruutata kokonaan ulos
näiltä tekniikkasivuilta.
Kun on tuommoinen hirmu hinku neuvomaan, niin
kannattaisi ensin opiskella ja kerätä kokemusta alalta
ja harrastaa vähän itsekritiikkiä, että onko neuvojaksi olleenkaan.
Kertoisit ilman linkittelyjä vieraskielisille sivustoille ihan
selko suomenkieltä kirjoittamalla, lyhesti ja ytimekkäästi
miten ongelma ratkaistaan.
Kun et tuommoiseen näytä pystyvän, niin ole ihan
hiljaa.
Luulisi edes tuon Android käyttöjärjestelmän ja Samsungin temput
olevan sinulle selvää mutta kissan viikset. - Shuurg
Paremmin vapunen neuvoo kuin sinä!
- jrasdlol
Mäki ostin hetki sitte kyseisen puhelimen. Suorastaan erinomainen puhelin muuten nuutakuin muistin osalta. Onko teillä muilla Xcover2 omistajilla sama ongelma että kun sisäistä muistia luvataan 4gb, sitä onkin vain 1gb ja ram-muistia 800mt luvatusta gigasta??? On tuo sisäinen muisti heti täynnä, varsinki ku niitä sovelluksia ei saa muistikortille...
- 5230,. (500)
jrasdlol kirjoitti:
Mäki ostin hetki sitte kyseisen puhelimen. Suorastaan erinomainen puhelin muuten nuutakuin muistin osalta. Onko teillä muilla Xcover2 omistajilla sama ongelma että kun sisäistä muistia luvataan 4gb, sitä onkin vain 1gb ja ram-muistia 800mt luvatusta gigasta??? On tuo sisäinen muisti heti täynnä, varsinki ku niitä sovelluksia ei saa muistikortille...
jes xcover2 on vain 1g vapaata tallennustilaa mikä on liian vähän ton hintaluokan puhelimelle,tuosta ei pahemmin porua pidetä koska tällöin monet voisi jättää hyllyyn koko puhelimen,myös minä sillä joku 2,5g olis jo aika hyvä muisti 300e muuten niin loistavalle puhelimelle,nuo muisti jutut on kaivettava ulkomaisilta foorumeilta joista monet jo valittavat siitä kun puh täyttyy
Näyttisi olevan kun lukee keskutsleuja ja esimerkiksi Gigantin asiakkaiden kommentteja.
- Valdemort
Minä ostin Xcover 2 myös ja on 1,08gb oma muisti ja muistikortti on 2gb ja muistikortille voi tallettaa vain kuvat numerot ja musiikin et kysysin samaa mut pystyykö tähän puhelimeen asentaa isompaa sisäistä muistia
- dqdqwdqd
Ei voi ilman roottausta jollon sovelluksetkin menis sd kortille
- simotimo3
Roottaamisen jälkeen tyhjää muistia 700MB. Josta sovelluksia siirretty 32Gigan SD-kortin ext2-osioon 500MB, jossa vielä 2Gigaa tyhjää. Toimenpiteen jälkeen tasanen olo kuin m...
-- Jaa ai niin, nyt mulla täysin toimiva Linux puhelimessa. Se tosiaan toimii kypällä, esimerkiksi Gimp.
Roottaus Ohjeet:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=40232503#post40232503- terppa79
kuka olis halukas tekeen ton roottauksen?
- Muisti ei riitä
terppa79 kirjoitti:
kuka olis halukas tekeen ton roottauksen?
Miks sitten android 4.2.2 voi siirtää sovelluksia silleen sd-kortille et asetukset→ sovellukset→ klikkaa sovellusta → siirrä sd-kortille.
Tämä vaihtelee malleittain. Kaikissa ei pysty ilman roottausta.
- Anonyymi
Xcover 2 on ollut surkein älypuhelin mitä minulla on ollut. Myyntipaikat lupasivat että tallennustilaa olisi 4 gigaa, todellisuudessa sitä oli vain alle 1 giga. Valtavasti kaikkia turhia esiasennettuja sovelluksia.
Olin aikanaan yhteydessä Samsungin tukeen tuosta vähäisestä tallennustilan määrästä, tuki kehoitti asentamaan sovellukset muistikortille vaikka puhelimessa ei jostain kumman syystä se ole edes mahdollista.
Lisäksi jos puhelimen tallennustila oli lähes täynnä niin puhelimen kuvagalleriaa ei saanut avattua.- Anonyymi
Helpottiko avautuminen 10 vuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036