Samsung Galaxy Xcover 2

Ei tietoo

Laitoin kyseisen luurin ja heti tuli kysyttävää! Kun puhelimessa on sisäistä muistia 4Gt, niin se meni heti täyteen. Laitoin 16Gt muistikortin ja kysymys kuuluukin, että miten saan sen sovelluksien käyttöön?

14

2887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattele hetki

      Sinut vapunen pitää ruutata kokonaan ulos
      näiltä tekniikkasivuilta.
      Kun on tuommoinen hirmu hinku neuvomaan, niin
      kannattaisi ensin opiskella ja kerätä kokemusta alalta
      ja harrastaa vähän itsekritiikkiä, että onko neuvojaksi olleenkaan.

      Kertoisit ilman linkittelyjä vieraskielisille sivustoille ihan
      selko suomenkieltä kirjoittamalla, lyhesti ja ytimekkäästi
      miten ongelma ratkaistaan.
      Kun et tuommoiseen näytä pystyvän, niin ole ihan
      hiljaa.
      Luulisi edes tuon Android käyttöjärjestelmän ja Samsungin temput
      olevan sinulle selvää mutta kissan viikset.

    • Shuurg

      Paremmin vapunen neuvoo kuin sinä!

      • jrasdlol

        Mäki ostin hetki sitte kyseisen puhelimen. Suorastaan erinomainen puhelin muuten nuutakuin muistin osalta. Onko teillä muilla Xcover2 omistajilla sama ongelma että kun sisäistä muistia luvataan 4gb, sitä onkin vain 1gb ja ram-muistia 800mt luvatusta gigasta??? On tuo sisäinen muisti heti täynnä, varsinki ku niitä sovelluksia ei saa muistikortille...


      • 5230,. (500)
        jrasdlol kirjoitti:

        Mäki ostin hetki sitte kyseisen puhelimen. Suorastaan erinomainen puhelin muuten nuutakuin muistin osalta. Onko teillä muilla Xcover2 omistajilla sama ongelma että kun sisäistä muistia luvataan 4gb, sitä onkin vain 1gb ja ram-muistia 800mt luvatusta gigasta??? On tuo sisäinen muisti heti täynnä, varsinki ku niitä sovelluksia ei saa muistikortille...

        jes xcover2 on vain 1g vapaata tallennustilaa mikä on liian vähän ton hintaluokan puhelimelle,tuosta ei pahemmin porua pidetä koska tällöin monet voisi jättää hyllyyn koko puhelimen,myös minä sillä joku 2,5g olis jo aika hyvä muisti 300e muuten niin loistavalle puhelimelle,nuo muisti jutut on kaivettava ulkomaisilta foorumeilta joista monet jo valittavat siitä kun puh täyttyy


    • Näyttisi olevan kun lukee keskutsleuja ja esimerkiksi Gigantin asiakkaiden kommentteja.

    • Valdemort

      Minä ostin Xcover 2 myös ja on 1,08gb oma muisti ja muistikortti on 2gb ja muistikortille voi tallettaa vain kuvat numerot ja musiikin et kysysin samaa mut pystyykö tähän puhelimeen asentaa isompaa sisäistä muistia

      • dqdqwdqd

        Ei voi ilman roottausta jollon sovelluksetkin menis sd kortille


    • simotimo3

      Roottaamisen jälkeen tyhjää muistia 700MB. Josta sovelluksia siirretty 32Gigan SD-kortin ext2-osioon 500MB, jossa vielä 2Gigaa tyhjää. Toimenpiteen jälkeen tasanen olo kuin m...

      -- Jaa ai niin, nyt mulla täysin toimiva Linux puhelimessa. Se tosiaan toimii kypällä, esimerkiksi Gimp.

      Roottaus Ohjeet:
      http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=40232503#post40232503

      • terppa79

        kuka olis halukas tekeen ton roottauksen?


      • Muisti ei riitä
        terppa79 kirjoitti:

        kuka olis halukas tekeen ton roottauksen?

        Miks sitten android 4.2.2 voi siirtää sovelluksia silleen sd-kortille et asetukset→ sovellukset→ klikkaa sovellusta → siirrä sd-kortille.


    • Tämä vaihtelee malleittain. Kaikissa ei pysty ilman roottausta.

    • Anonyymi

      Xcover 2 on ollut surkein älypuhelin mitä minulla on ollut. Myyntipaikat lupasivat että tallennustilaa olisi 4 gigaa, todellisuudessa sitä oli vain alle 1 giga. Valtavasti kaikkia turhia esiasennettuja sovelluksia.

      Olin aikanaan yhteydessä Samsungin tukeen tuosta vähäisestä tallennustilan määrästä, tuki kehoitti asentamaan sovellukset muistikortille vaikka puhelimessa ei jostain kumman syystä se ole edes mahdollista.
      Lisäksi jos puhelimen tallennustila oli lähes täynnä niin puhelimen kuvagalleriaa ei saanut avattua.

      • Anonyymi

        Helpottiko avautuminen 10 vuoden jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe